Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Komfort zapewne zbliżony do 1BE ale w tej kasie wolałbym raczej vogtlanda. A tak w ogóle jakie koło do tego zawiasu? 40/30 do 18 lub 17 cali będzie za wysoko. Duuużo lepiej wygląda 50/45 (np eibach sportline). Akurat masz avanta z dość ciężkim dziobem więc siądą bdb.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano (edytowane)

koło 17" niestety nie mogę więcje obniżyć, bo nie wyjadę z domu takim samochodem. Ale będzie zawsze mniejsza koza niż teraz i lepiej będzie się prowadzić :D

ap i vogtland to prawie ta sama półka cenowa, a jak z jakością wykonamia, komfortem prowadzenia itp ? które będą lepsze ?

Edytowane przez palel
Opublikowano

Myślę, ze jedne i drugie będą porównywalne. JA bym wziął vogtlanda bo jeździłem na takim i było miodnie. Tylko, ze oni mają bodaj obniżenie 35/35

Opublikowano (edytowane)

ja znalazłem -40/40 vogtlnda. ap jest 40/35 i będzie równo stał, bo w a4 często przód stoi wyżej od tyłu, szczególnie w avantach

Edytowane przez palel
Opublikowano (edytowane)

Tak zgadza się o ile masz 4 cylindrową benzynę. 1.9tdi jest cięższy.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

mam 1.9 tdi więc pójdzie przód niżej ?

Opublikowano

To jest zgadywanka. Ogólnie ja mam avanta 1.8 i jak kupowałem springi z avanta 1.9 tdi to u mnie przód siadał minimum 1cm wyżej i było do kitu. W 1.9tdi było extra a u mnie nie i koniec. Przerobiłem tak z 3 komplety sprężyn i sytuacja się powtarzała. NO ale to zależy od firmy dlatego piszę, że to zgadywanka. Jak chcesz być pewien bierz AP 40/30 choć jak dla mnie 30 z tyłu do stanowczo za małe obniżenie. Najlepiej by było gdyby AP miało regulowany talerzyk z tyłu na amorach wtedy byś sobie ustawił jak trzeb.

Opublikowano

dobrze by było jak by przód siadł tak żeby nie był wyżej od przodu

Opublikowano

Walić te kit'y. Zawsze z nimi problemy. Ładować gwint i po problemie.

Opublikowano

mi się kit podoba :naughty:

Opublikowano

Bo Ci dobrze dobrałem i fuksa też miałeś :wink:

Opublikowano

Bo Ci dobrze dobrałem i fuksa też miałeś :wink:

racja, racja :naughty:

Opublikowano

na gwincie nie ma już komfortu nic

Opublikowano

mam kit i jest naprawdę dobrze :D

Opublikowano

na gwincie nie ma już komfortu nic

Zależy na jakim gwincie ale fakt jest go mniej. Coś za coś. Żeby kupić dobry kit w sklepie trzeba sporo kasy. Dobry tzn coś pokroju KW lub K.A.W.

Opublikowano

na gwincie nie ma już komfortu nic

G. prawda :P

Opublikowano

Hehe KW kupił i szpanuje :grin: Faktycznie na kicie jest sporo więcej komfortu ale nie wszystkie gwinty to beton.

Opublikowano

Potwierdzam, mam gwinta i komfort mi dużo nie spadł.

Opublikowano

ja znalazłem -40/40 vogtlnda. ap jest 40/35 i będzie równo stał, bo w a4 często przód stoi wyżej od tyłu, szczególnie w avantach

Jeżdżę juz od miesiąca na vogtlandzie -40/40,początkowo straszny beton po przesiadce z 1BA, teraz, jak już sie przyzwyczaiłem to stwierdzam, że...jest nawet miekki, komfortowy :D choc w w porównaniu z 1BA to jest szokująca różnica i tak :decayed:

I masz rację, przód stoi wyżej niż tył, mimo że mam sedana i wersję V6 to i tak luka w nadkolu przednim jest wieksza niż w tylnym o około 1 cm :facepalm:

A tak poza tym... jak audiczka sie utwardziła to zaczeła wydawać różne dzwięki, ciekawe czy dolna rozpórka cos pomoże? :huh:

Opublikowano

Dolna rozpórka pomaga ale w trochę mniejszym stopniu niż górna. Według mnie żeby to miało sens powinny być stosowane w duecie. Dziwne, że w sedanie v6 przód stoi Ci wyżej. Jakiś dziwny ten zawias kupiłeś. Ogólnie ja czegoś takiego bym nie przeżył i zawias wymienił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...