beny. Opublikowano 26 Grudnia 2015 Opublikowano 26 Grudnia 2015 (edytowane) Panowie szybkie pytanie, w takim przedziale cenowym: http://www.mapet-tuning.com/sklep/gwint-audi-sedan-avant-p-10954.html?osCsid=rrccpcb22u2gu5avajrk3gr105czy jednak... http://www.mts-technik.pl/4309/product/audi-a4-b5-sedan-mtsgwau16 ? bądź może jeszcze inna alternatywa ? bądź co myślicie o tym komplecie? http://olx.pl/oferta/gwint-h-r-twin-tube-audi-a4-b5-sedan-avant-CID5-IDbZwlp.html#40e9b12a02 Jeszcze takie cuś znalazłem: http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-fwd-CID5-IDcJorp.html w które Waszym zdaniem byłoby najlepiej zainwestować ? Edytowane 27 Grudnia 2015 przez beny.
tomaszstn Opublikowano 28 Grudnia 2015 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Jak zależy Ci tylko i wyłącznie na obniżeniu to wszystko jedno które, ja poleciłbym AP ale to jeszcze byś musiał dozbierać, ewentualnie szukaj okazji, czasami ktoś sprzedaje auto wyciągnie gwint. Ten H&R trochę przechodzony.
beny. Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 A co sądzisz o ostatniej opcji ? tj. http://olx.pl/oferta/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-fwd-CID5-IDcJorp.html
MrTea Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Z tego co pozdjęciach widze to Auto kolegi Szafa , zapytaj go o wrażenia z jazdy Słuchajcie, zastanawiam się nad jakimś niższym zawieszeniem do siebie. Obecnie mam 1BE + czerwone amory ale do kół 17" jest to za wysoko. Gwint odpuszczam z racji ceny - min. 1tyś zł. Na OLX czy Allegro można spotkać różne zestawy. Cena do 450-500zł Spotkałem kilka ogłoszeń, to czego oczekuje to żeby auto było w miarę komfortowe nie totalny beton Propozycje znalezione: Sprężyny Eibach - http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-sedan-sprezyny-obnizajace-eibach-tuning-CID5-IDcBMs7.html Kit FK - http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-sprezyny-fk-amortyzayory-kyb-40mm-nie-gwint-h-r-CID5-IDdhjn3.html#b40ddb21c8 TA - http://olx.pl/oferta/sprezyny-obnizajace-audi-a4-b5-40mm-60-40mm-1-6-1-8-1-9tdi-ta-technix-CID5-ID7jpcN.html#3dc0d692e3 Witec - http://olx.pl/oferta/sprezyny-audi-a4-b5-CID5-IDaV0iB.html#d50ecdbb66 Co byście polecali?
fatboyA4 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Ja polecam Eibach w poprzednim aucie miałem zestaw weitec twardy jak beton teraz mam Eibacha -30mm wygląda to całkiem dobrze do felg 17" w sam raz
MrTea Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Podrzuc mi proszę jakiegos linka do zdjęć swojego auta. Wiem że sprzedawałeś jakis czas temu Eibacha sprężyny na przód bo było nisko?
Frondside Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Jak możecie to wstawcie zdjęcia z gwintem, kitem na -30 i w dół. chodzi mi o to by było jakieś porównanie jaka jest wolna przestrzeń nad kołem i przy jakim zestawie. Może to być pomocne zdjecie + opis
fatboyA4 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Eibach -30 koła 205/55/16 według mnie wygląda całkiem spoko miałem trochę problem z przodem do dostałem złe sprężyny pod silnik benzynowe ale dorwałem z passta 4motion i teraz jest ok:) http://www.fotosik.pl/u/Tony29/album/2280711
Janis Opublikowano 4 Stycznia 2016 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Aaaaaa sportowe amortyzatory to dobry pomysł jeżeli chce ktoś troszkę chociaż komfortu mieć ale żeby nie było za wysoko przy 18" 8J 215/40 oponie?
Trewor87 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Eibach (mowa o Pro-Kicie) to opcja najmniej tracąca na komforcie. Wg mnie idealna do codziennego użytkowania. Auto przyjemniej się prowadzi, ale nie ma cech "zawieszenia sportowego" (twarde, sztywne itp). Jakby co, to zapraszam, mogę dobrać komplet nowych. Konkretnie pod auto/silnik/naciski, więc nie będzie problemów jak u kolegi fatboyA4 Aaaaaa sportowe amortyzatory to dobry pomysł jeżeli chce ktoś troszkę chociaż komfortu mieć ale żeby nie było za wysoko przy 18" 8J 215/40 oponie? Co masz na myśli? Chcesz "sportowe amortyzatory" zestawić z seryjną sprężyną, czy sprężyny również zmienić? Jak to pierwsze to dobrym rozwiązaniem może być Bilstein B6. Nie bierz nic ze skróconym tłoczyskiem pod seryjną sprężynę, bo szybko uśmiercisz amor Edytowane 5 Stycznia 2016 przez Trewor87
Frondside Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 a takie pytanko mam, przy Eibach -30 jakaś rozporka by się przydała czy nie koniecznie? (bo jak patrze u fatboyA4 to jak dla mnie fajnie siedzi, spoko opcja)
fatboyA4 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Mam fabryczną rozpurke kielichów bo karoseria jest 2,5tdi a na dole dłołożyłem fabryczną ale nie wiem czy ona coś poprawiła bo trochę za cieki ten płaskowniczek ma:)
Janis Opublikowano 5 Stycznia 2016 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Eibach (mowa o Pro-Kicie) to opcja najmniej tracąca na komforcie. Wg mnie idealna do codziennego użytkowania. Auto przyjemniej się prowadzi, ale nie ma cech "zawieszenia sportowego" (twarde, sztywne itp). Jakby co, to zapraszam, mogę dobrać komplet nowych. Konkretnie pod auto/silnik/naciski, więc nie będzie problemów jak u kolegi fatboyA4 Aaaaaa sportowe amortyzatory to dobry pomysł jeżeli chce ktoś troszkę chociaż komfortu mieć ale żeby nie było za wysoko przy 18" 8J 215/40 oponie? Co masz na myśli? Chcesz "sportowe amortyzatory" zestawić z seryjną sprężyną, czy sprężyny również zmienić? Jak to pierwsze to dobrym rozwiązaniem może być Bilstein B6. Nie bierz nic ze skróconym tłoczyskiem pod seryjną sprężynę, bo szybko uśmiercisz amor Jeżeli posiadam springi H&R'a -60mm to sportowy jaki wtedy byłby ok?
MrTea Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Panowie, moge kupić w dobrej kasie Eibachy i zastanawiam się czy bedą pasować bo już założyłemkiedyś kiedyś eibachy Pro kit i była koza - wyszło ze jest z V6 (foto podgladowe) Oznaczenia: Przód: KBA90499 EW1531002HA QT1531 Tył KBA90492 EW1532001VA QW1531 Jest sens je kupować? FatboyA4 gdyby rzeczywiście mój wyglądał jak Twoj na tych Eibacach to by bylo super.. U nie nie zagrają te sprężyny bo są do 1.8T ale z naciskiem 1055kg u mnie jest mniej. Gdyby ktoś szukał do siebie podaje link: http://olx.pl/oferta/audi-a4-b5-sedan-sprezyny-obnizajace-eibach-tuning-CID5-IDcBMs7.html Edytowane 6 Stycznia 2016 przez MrTea
fatboyA4 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 A sprawdzałeś naciski z nalepki pod maską mój zestaw był z 1,8t Quattro kupiony z olx za 230zł z kw i okazało się że przód jest pod kategorie wagową 995kg czyli wszystkie silniki benzynowe 4 cylindrowe nie dało się na tym jeździć każda większą dziura i czuć było uderzenie do dodatkowo sam zderzak z s4 który też jest dość nisko i trochę go zdarłem od dołu po zanotowaniu sprężyn przód z passata 4 motion auto się podniosło jakieś 1,5cm niby były pod obciążenie 1080kg.
MrTea Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 sprawdziłem i właśnie mam tą klase wagowa 995 a spręzyny są opisane 1055 więc nie zagra. Nie chce drugi raz zrobić błędu że kupie niewłaściwe i bedzie koza
fatboyA4 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 No to trzeba było brać moje które sprzedawałem pasowały by idealnie hehe:)
krzychoos92 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 A sprawdzałeś naciski z nalepki pod maską mój zestaw był z 1,8t Quattro kupiony z olx za 230zł z kw i okazało się że przód jest pod kategorie wagową 995kg czyli wszystkie silniki benzynowe 4 cylindrowe nie dało się na tym jeździć każda większą dziura i czuć było uderzenie do dodatkowo sam zderzak z s4 który też jest dość nisko i trochę go zdarłem od dołu po zanotowaniu sprężyn przód z passata 4 motion auto się podniosło jakieś 1,5cm niby były pod obciążenie 1080kg. TDI ma 5-10kg większy nacisk na przednią oś niż 1.8t, tyle co nic.
fatboyA4 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Opublikowano 7 Stycznia 2016 To zależy jakie ma się wyposażenie oraz skrzynie manuał czy automat.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się