Skocz do zawartości
IGNOROWANY

obnizenie zawieszenia A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do B5 rozsądnie cenowo i dobre to AP :wink:

Opublikowano

Cześć mam pytanie posiadam sportowe zawieszenie czyli sprężyny i amortyzatory było to zamontowane na kombi audi a4 b5 i czy będzie mi pasować na sedan tylne i przednie

Opublikowano

najprawdopodobniej beda pasowac

Opublikowano

tak

Opublikowano (edytowane)

O ile sedan to też 1.6 lub 1.8 benzyna bo jak wsadzisz je do diesla lub Vałki to będzie przód sporo niżej.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Witam jestem na etapie szukanie gwintu do swojego avanta TDI znalazłem kilka interesujących mnie ofert: tylko nie wiem za bardzo które jest OK

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-sedan-avant-mts-i4952237233.html

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-mts-technik-i4941609228.html

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-mts-audi-a4-b5-wysylka-0zl-i4918483648.html

http://allegro.pl/zawieszenie-gwintowane-audi-a4-b5-94-99-fk-nowe-i4985670169.html

wiem ze zacznie sie pisanie że to nic nie warte, lepiej dolozyc kupic uzywke i na tym sie skonczy, nie chce uzywek

Opublikowano (edytowane)

Nie chcesz używek.. Nie lepiej kupić takie używane H&R w dobrym stanie i mieć opcję regeneracji takiego zawiasu? Ani TA ani MTS się raczej nie regeneruje tylko wyrzuca do kosza. O charakterystyce zawieszenia nie wspomnę bo tu porównania nie ma żadnego. Jak chcesz koniecznie nowe to dozbieraj do AP (1.8-2.0 kzł)

Jak już musi być chińczyk to z tych wymienionych MTS będzie według większości opinii lepszy (minimalnie) i trochę bodaj miększy.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Niektórzy jeżdżą już na chinczykach 3lata i jakoś nic się nie dzieje, no tylko znaleźć H&R w dobrych pieniądzach to też troszkę się idzie narzekać wiosną przyjdzie i dalej lipa.co do mts to który bo są z czarnymi nakretkami i zwykle no i jeden droższy drugi tańszy why?

Opublikowano

3 lata może i jeżdżą ale zależy ile km rocznie robią i po jakich drogach. U mnie ten zawias nie przeżył by 2 lat. U kumpla w pasku B5 przeżył jakieś półtora a TA w pasku B3 ok 2.

Pytaj sprzedających. Nie wiem czy nie wprowadzili jakichś zmian.

Opublikowano

Zazwyczaj ludzie szukają twardego gwintu, żeby było betonowo i nic nie obcierało. Ja chciałbym się dowiedzieć, który gwint jest najbardziej komfortowy. Macie jakieś doświadczenia? Co polecacie? :hi:

Opublikowano (edytowane)

Mimo krążących opinii polecam KW v2 lub H&R (ten drugi to nie beton jak niektórzy prawią pod warunkiem ,że to nie wersja z grubą lagą). Ładowanie się w jakieś TA czy MTS nie ma sensu bo to shit.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

TA,SS, MTS odpada na starcie. KW v2 domyślam się, że może być komfortowy, bo jest tam chyba regulacja twardości. a co z pozostałymi typu FK, Weitec, Vogtland, AP, KW v1??

Opublikowano

Eibach Pro Kit .. :D ładuj springi i B8 :D

Opublikowano (edytowane)

Kw v1 jest dobry i pewnie komfortowy (średnio) ale słyszałem , że są słabsze wytrzymałościowo na naszych drogach niż np H&R. Ogólnie zawias dobry. Co do gwintu AP to jeśli szukasz czegoś nowego jest bezkonkurencyjny. W używce już niekoniecznie.


Eibach Pro Kit .. :D ładuj springi i B8 :D

Pro Kit będzie dla niego za wysoki pewnie. Gwint to gwint. Ustawi sobie auto pod koło jak mu pasuje. Co do samej jazdy pro kit i B8 to poezja ale wyjdzie drogo i bez regulacji.

Edytowane przez Mesiah
Opublikowano

Kw v1 jest dobry i pewnie komfortowy (średnio) ale słyszałem , że są słabsze wytrzymałościowo na naszych drogach niż np H&R. Ogólnie zawias dobry. Co do gwintu AP to jeśli szukasz czegoś nowego jest bezkonkurencyjny. W używce już niekoniecznie.

Eibach Pro Kit .. :D ładuj springi i B8 :D

Pro Kit będzie dla niego za wysoki pewnie. Gwint to gwint. Ustawi sobie auto pod koło jak mu pasuje. Co do samej jazdy pro kit i B8 to poezja ale wyjdzie drogo i bez regulacji.

sam bym chciał to założyć :D

Opublikowano

żadnych kitów żadnych springów :wink: wygodny gwint mnie interesuje

Opublikowano

Mam gwint z JOM'a od 4miesięcy ,jezdzi się fajnie ,dobrze dobiera nierówności :)

Polecam również z fk znajomy ma w vectrze i też przyjemnie się jezdzi :)

Oczywiście jedynie czego omijaj to Tate bo to beton :)

Opublikowano

Mam gwint z JOM'a od 4miesięcy ,jezdzi się fajnie ,dobrze dobiera nierówności

masz efekt piłeczki ping-pongowej? jak jest w porównaniu do 1 BA ?

Opublikowano

no i po ptokach, dzisiaj łyknąłem KW V1 :decayed:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...