Jump to content
16 16
kamela82

Zawieszenie 1BA a zestaw eibach pro -35/-30

Recommended Posts

17 godzin temu, gados82 napisał:

Pytanko po obniżeniu eibach -30mm przod mi siedzi niżej niż tył druga sprawa nawalili  mi progów w mieście i chciałbym przod delikatnie maks 1cm podnieść. jest jakaś opcja zrobienia tego ? Dystans czy co? czego szukać? poradzcie 

Podobno są dwa rodzaje nakładek na sprężynę czy gum pod nie pamiętam. Różnią się 1 cm akurat. Poszperaj w etce

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 9.01.2018 o 00:19, Pucek napisał:

Koledzy, są różne wysokości, przechodziłem z 1ba i moje gumy mają 20mm, jak widzicie na załączonym obrazku są też 13 i 10mm

Swoją drogą, muszę porównać jeszcze gumy w b7 bo wydaje mi się że są takie same wyglądowo a może będą niższe.

gumki.jpg

 

W dniu 1.04.2018 o 14:08, DanielM napisał:

8k0512141C gumowa podkładka występuje u każdego, dodatkowo są montowane "plastikowe nakładki" o nr np 8k0512141 E i G, mocując je na gumę możesz zwiększyć prześwit

tak wygląda 8k0512141 E

tylnej osi. 29750599_1811080195619529_1654602402_n.j

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jestem tydzień po wymianie sprężyn na Eibach pro kit. Założyłem sprężyny na ori zawias 1BA i nie zgodze się z nie którymi wypowiedziami, że jest do d*py, że coś źle wybiera, że autem buja itd - wręcz przeciwnie, auto dużo zyskało i dużo szybciej reaguje na szybkie ruchy kierownicą, autem nie buja, nadal przyjemnie wybiera, nic nie dobija, siadło książkowo i w połączeniu z 19' felgami i kapciem 245/35 na szybszych łukach jedzie jak przyklejona. Jeździłem autami z BE, BV, gwinty i tutaj w zestawieniu BA + Pro Kit nie zauważyłem żadnych nie pokojących zachowań samochodu, obecny komfort dla mnie to bajka, no i zyskało na wyglądzie, bo fajnie dla oka usiadła, a nadal jest praktyczna. Ze swojej strony mogę śmiało bardzo polecić taki zestaw, czyli 1BA + Eibach Pro Kit :good:

 

Tak to mniej więcej wyszło:

kuQLvSn.jpg

XLOpio5.jpg

qZD9eZI.jpg

Edited by [email protected]

-----  >>> hq1j3ty.jpg     <<<  -----

19'  Styling  132 - Pompei S5 9J et 33  / Gwint /  Bi-Xenon Koito Q5 - Intemo / GTB 2260VZK / S4-Line pack ...

https://a4-klub.pl/topic/361973-a4-b6-avantador-s4line-gtb-2260vzk-styling-132-1939-bix-intemo-continue-by-kojk/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wydaje mi się, że to kwestia kondycji całego zawiasu i amorów. Zakres pracy amora 1ba ogarnia to obniżenie tyle że zużycie jest szybsze, bo są ściśnięte i nie pracują w pełnym zakresie. Póki są dobre to tłumią i trzymają, więc nie ma mowy o bujaniu i dobijaniu. Takie opinie piszą Ci którzy powinni w pierwszej kolejności wymienić zajechane amory a zamiast tego obniżają auto. Też jestem zadowolony z takiego setu w trójce, ale jak padną amory napewno wsadzę dedykowane o skróconym skoku, chociażby po to by mieć porównanie.

 

Edited by qlimazz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zgadzam się z tym co napisałeś i mam podobne zdanie, a jak te padną to wtedy się kupi amorki pod 1BE. Ale nie jest to koniecznością i MUSem tak jak to nie którzy piszą i wyolbrzymiają :hi:


-----  >>> hq1j3ty.jpg     <<<  -----

19'  Styling  132 - Pompei S5 9J et 33  / Gwint /  Bi-Xenon Koito Q5 - Intemo / GTB 2260VZK / S4-Line pack ...

https://a4-klub.pl/topic/361973-a4-b6-avantador-s4line-gtb-2260vzk-styling-132-1939-bix-intemo-continue-by-kojk/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, amorki S-line 1BE + spreżyny H&R 40/40 mm koła 18nastki czy to nie będzie beton i będzie na takim zestawie można normalnie jezdzic? Ma ktoś może, podzieli sie opinią? Pozdro

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 16.07.2018 o 18:28, qlimazz napisał:

Wydaje mi się, że to kwestia kondycji całego zawiasu i amorów. Zakres pracy amora 1ba ogarnia to obniżenie tyle że zużycie jest szybsze, bo są ściśnięte i nie pracują w pełnym zakresie. Póki są dobre to tłumią i trzymają, więc nie ma mowy o bujaniu i dobijaniu. Takie opinie piszą Ci którzy powinni w pierwszej kolejności wymienić zajechane amory a zamiast tego obniżają auto. Też jestem zadowolony z takiego setu w trójce, ale jak padną amory napewno wsadzę dedykowane o skróconym skoku, chociażby po to by mieć porównanie.

 

Według mnie jak do 1ba wstawia się niższe sprężyny to powinno się zmienić gumę podbój amora na ten z 1be. Wtedy nie będzie efektu dobijania itp bo się nie będzie na tej gumie opierać która jest sporo dłuższa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam już w drugim Audi taki zestaw sprężyny Eibacha + amorki 1ba w sumie 6 lat jazdy i żadnych skutków ubocznych nie miałem ,także podzielam pogląd kolegi Glimazz w pełni ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam wszystkich. Jestem z Białorusi. Od dawna chciałem spróbować na sowie samochodem zainstalować zestaw Eibach E10-15-011-01-22. Audi a4 s8 2008 rok -30/35. Jeśli nagle ktoś sprzedaje używane lub nowe ale w dobrej cenie. Proszę napisać mi na e-mail [email protected]?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie, założyłem spreżyny H&R -4cm na amorki 1BE sliny i auto siadło dosyć mocno ? na tyle ze ciągle zawadzam osłonami o wszystko co leży, auto aktualnie stoi na 245/40/18 ale bede zakładał 255/35/19 rozumiem że auto powinno delikatnie stać wyżej? Ewentualnie, mysle jak to troche podnieść, znalazłem spreżyny od audi S4 3.0 TFSI czy po założeniu tych spreżyn auto powinno stać tak jak na sprezynach z sliny? Czy może coś niżej? Czy może jednak 19nastki podniosą auto na tyle że przestane zawadzać hehe

42093989_291409038350701_7766096037118214144_n.jpg

42278383_322448695004087_6926047876229365760_n.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 godziny temu, Konrad20vt napisał:

Panowie, założyłem spreżyny H&R -4cm na amorki 1BE sliny i auto siadło dosyć mocno ? na tyle ze ciągle zawadzam osłonami o wszystko co leży, auto aktualnie stoi na 245/40/18 ale bede zakładał 255/35/19 rozumiem że auto powinno delikatnie stać wyżej? Ewentualnie, mysle jak to troche podnieść, znalazłem spreżyny od audi S4 3.0 TFSI czy po założeniu tych spreżyn auto powinno stać tak jak na sprezynach z sliny? Czy może coś niżej? Czy może jednak 19nastki podniosą auto na tyle że przestane zawadzać hehe

Najlepsze są najprostsze rozwiązania spróbuj podnieść auto na średnicy koła zyskasz ok 0,5 cm jak to nie wystarczy zmień sprężyny jak kolega wyżej pisał eibach pro kit jest optymalny (0,5-1cm w górę względem H&R). Montaż używanych to loteria z doborem odpowiedniej kategorii wagowej żeby równo stało. 

Screenshot_20181121-200019_Samsung Internet.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spróboje załozyć własnie 19nastki bo i tak chciałem. Ja nie zawadzam zderzakiem itp tylko tymi osłonami pod autem...to jest najgorsze :P Troche mi szkoda teraz zmieniac tych HR bo kupe kasy na to poszło i myslałem że nie będzie tragedii..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam,

planuje w tym roku na lato dać jakieś 245/40/18 i do tego eibach pro kit, ale mam 1BA( a obecnie ori 225/55/16) i chciałbym zobaczyć jak to wygląda przed i po na 18". Widzę foty na nowych springach i wygląda zacnie, ale chciałbym zobaczyć porównanie :). No i co najważniejsze róznice w komforcie

Edited by davis693

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Napisałem post i po dwóch godzinach musiałem wyedytować bo nie w tym dziale napisałem. Jeśli można prosić moderację o usunięcie mojego posta :D 

Edited by Venovsky
Zła generacja, nie spojrzałem po wyszukiwaniu :(

"Radość z jazdy zaczyna się tam gdzie kończy się ekonomia"

Instagram: watryk.pilman (tu też czasem występuje auto :D)

Tutaj moja Smerfetka <3

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
W dniu 15.07.2018 o 23:54, [email protected] napisał:

Jestem tydzień po wymianie sprężyn na Eibach pro kit. Założyłem sprężyny na ori zawias 1BA i nie zgodze się z nie którymi wypowiedziami, że jest do d*py, że coś źle wybiera, że autem buja itd - wręcz przeciwnie, auto dużo zyskało i dużo szybciej reaguje na szybkie ruchy kierownicą, autem nie buja, nadal przyjemnie wybiera, nic nie dobija, siadło książkowo i w połączeniu z 19' felgami i kapciem 245/35 na szybszych łukach jedzie jak przyklejona. Jeździłem autami z BE, BV, gwinty i tutaj w zestawieniu BA + Pro Kit nie zauważyłem żadnych nie pokojących zachowań samochodu, obecny komfort dla mnie to bajka, no i zyskało na wyglądzie, bo fajnie dla oka usiadła, a nadal jest praktyczna. Ze swojej strony mogę śmiało bardzo polecić taki zestaw, czyli 1BA + Eibach Pro Kit :good:

 

Tak to mniej więcej wyszło:

kuQLvSn.jpg

XLOpio5.jpg

qZD9eZI.jpg

Kolego ktore wsadziles u siebie? 

E10-15-011-01-22? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Takie jak na fotce 

Screenshot_20190522-131056_Gallery.jpg


-----  >>> hq1j3ty.jpg     <<<  -----

19'  Styling  132 - Pompei S5 9J et 33  / Gwint /  Bi-Xenon Koito Q5 - Intemo / GTB 2260VZK / S4-Line pack ...

https://a4-klub.pl/topic/361973-a4-b6-avantador-s4line-gtb-2260vzk-styling-132-1939-bix-intemo-continue-by-kojk/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Teraz całość tak wygląda, felga z A8 D4 19' 9j et33

 

Screenshot_20190522-131542_Gallery.jpg

Screenshot_20190522-131507_Gallery.jpg


-----  >>> hq1j3ty.jpg     <<<  -----

19'  Styling  132 - Pompei S5 9J et 33  / Gwint /  Bi-Xenon Koito Q5 - Intemo / GTB 2260VZK / S4-Line pack ...

https://a4-klub.pl/topic/361973-a4-b6-avantador-s4line-gtb-2260vzk-styling-132-1939-bix-intemo-continue-by-kojk/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, [email protected] napisał:

Teraz całość tak wygląda, felga z A8 D4 19' 9j et33

 

Screenshot_20190522-131542_Gallery.jpg

Screenshot_20190522-131507_Gallery.jpg

Wyglada pieknie pozazdroscic! 

Tu sa same sprezyny eibacha ze zdjecia o numerze 111501101HA?? I amorki z zawieszenia komfort 1BA zostawione tak?

Mam avanta z 2012 2.0TDI 143km CJCA zawieszenie 1BA myslisz ze śmiało moge zakladac do siebie ten sam zestaw sprezyn i zostawic amorki z 1BA?  Dla mojego modelu podają nr katalogowy E10150110122 orientujesz sie czy to te same sprezyny ?? 

Dzieki :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Tak, u mnie na amorki BA zalozylem te sprężyny co pokazałem wyżej. 

Sprawdź sobie pod maską kategorie wagowe, wejdź na strone eibacha, zadzwoń do nich, dopytaj o swoje parametry i podaj ten nr sprężyn, które wstawiłeś. Napewno podpowiedzą :) ale z tego co piszesz to będą te same sprężyny.

Edited by [email protected]

-----  >>> hq1j3ty.jpg     <<<  -----

19'  Styling  132 - Pompei S5 9J et 33  / Gwint /  Bi-Xenon Koito Q5 - Intemo / GTB 2260VZK / S4-Line pack ...

https://a4-klub.pl/topic/361973-a4-b6-avantador-s4line-gtb-2260vzk-styling-132-1939-bix-intemo-continue-by-kojk/

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 22.05.2019 o 18:08, [email protected] napisał:

Tak, u mnie na amorki BA zalozylem te sprężyny co pokazałem wyżej. 

Sprawdź sobie pod maską kategorie wagowe, wejdź na strone eibacha, zadzwoń do nich, dopytaj o swoje parametry i podaj ten nr sprężyn, które wstawiłeś. Napewno podpowiedzą :) ale z tego co piszesz to będą te same sprężyny.

Juz po zmianie wyglada mega dobrze :)

 

Edited by Sobieszowska

Share this post


Link to post
Share on other sites

Panowie! Jak by to wyglądało gdybym do seryjnego 1ba założył właśnie tego eibach pro kit -30mm przy 5 osobach na pokładzie i zawalony bagażnik? Czy to wgl ruszy z miejsca? I czy pomogli byście dobrać na alledrogo zestaw który by pasował? Avant  2.0 tdi 177km polift quattro, dzięki??

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
W dniu 13.06.2019 o 19:47, Cainbro napisał:

Panowie! Jak by to wyglądało gdybym do seryjnego 1ba założył właśnie tego eibach pro kit -30mm przy 5 osobach na pokładzie i zawalony bagażnik? Czy to wgl ruszy z miejsca? I czy pomogli byście dobrać na alledrogo zestaw który by pasował? Avant  2.0 tdi 177km polift quattro, dzięki??

będzie ok, zestaw dobierz z katalogu producenta...

To jest sprężyna progresywna,  czyli na początku jest bardziej miękko a potem twardo. O amortyzatory się nie bój bo te pracują liniowo i zużywają się tak samo jak przy oryginalnych sprężanych (nie wiem co za dekle wymyśliły historie o szybszym wyeksploatowaniu, chyba sprzedawcy) lub mniej bo znacznie rzadziej dobijają. Ogólnie komfort na dziurach jest na duży plus.

Edited by marcin4x4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki za odpowiedź, tak wlasnie zrobiłem i już są w drodze, a może ktoś podzielić się wskazówkami przy wymianie ? Na co zwrócić uwagę, czy coś w tym stylu? 

 

Dzięki !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Witam założyłem EB pro kit do a4 b8 sedan 2.0 tdi   Bez Q Zawieszenie 1be wybrane ze strony odpowiednie stringi  i przod siadł super tak jak chciałem a tył jest prawie 2 cm wyżej macie jakiś pomysł jak go tak 1 cm posadzić czytałem ze ktoś reklamował i dostał zrobione niższe lub z a5 możecie coś doradzić 

Edited by Luki36

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
16 16

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...