Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zawieszenie seryjne 1BA, a zestaw Eibach Pro Kit -35/-30mm


kamela82

Rekomendowane odpowiedzi

Spoko dzięki. A gdzie oponki kupujesz? Bo patrzyłem na necie to 225 są droższe od 245 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Osta napisał:

Czy ma ktoś 1BE + sprężyny eibacha -35/-30 + koła 225/45/18 w B8? Felga oem 8J. Seryjnie mam 1BA i opony 245/40/18 ale chcę zmienić na 1BE + opony 225/45/18 bo przy 245 występuje problem w koleinach i ciężko ster się kręci a servo nie mam. Chciałem się zapytać czy przy zestawie 1BE + sprężyny eibacha -35/-30 + koła 225/45/18 w B8? Felga oem 8J nic nie będzie obcierać i wszystko będzie w porządku? Miał ktoś taki zestaw? 

Ja mam taki setup na zimę, z tym że opona 245/40/18 i jest super :thumbup1:

Zawias 1BE + eibach -35/30.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Hubertus01 napisał:

na lato mam 255/35/r19 a na zime 225/45/r18 - średnica koła jest identyczna  dla obydwu rozmiarów, także spokojnie można zakładać. Jest o tyle lepiej, przy 225 że w koleinach nie ciągnie tak kierownicą

Pokaż fotkę jak wygląda auto na tych sparingach 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20171125_121306666666666666666.jpg

Godzinę temu, skotmen napisał:

Pokaż fotkę jak wygląda auto na tych sparingach 

255/35/r19 eibach sportline

Edytowane przez Hubertus01
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No spoko amory 1BE? 

Geometrie była robiona? 

Gdzie kupiłeś springi? 

Koszt wymiany? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda bardzo przyjemnie :naughty:

A jak Twoje odczucia po wymianie sprężyn z 1be na Eibachy? Zmieniło się coś, odczułeś? I czy po tej zmianie auto poszło jeszcze trochę w dół ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Godzinę temu, skotmen napisał:

No spoko amory 1BE? 

Geometrie była robiona? 

Gdzie kupiłeś springi? 

Koszt wymiany? 

amortyzatory Bilstein B12, zestaw ze strony eibacha - koszy 3k PLN. Geometria była robiona. Jeździ się bardzo dobrze, nie jest twardo, siedzi nisko ale nie mam problemów z progami zwalniającymi. ogólnie polecam :D

20171125_121539999999999.jpg

Edytowane przez Hubertus01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja średnio jestem zadowolony z 1be + eibacha bo miało zejść -35/-30, a w rzeczywistości: -20/-15.

Tył ciut za wysoko stoi.. ale wiem, że wiele osób ma ten sam problem. Pisali do mnie po zobaczeniu wpisu w moim temacie dotyczącego zmiany sprężyn, że mają podobną sytuacje... podobno ten ''typ tak ma''.

Ale dotyczy to chyba tylko b8 z quattro.

29l04zr.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Veiru napisał:

Ja średnio jestem zadowolony z 1be + eibacha bo miało zejść -35/-30, a w rzeczywistości: -20/-15.

 

wartości obniżenia eibach zawsze podaje od komfortowego zawieszenia czyli w przypadku b8 od 1BA ma obniżyć się o to -35/30 :D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak u was z zaczepianiem podwozia przy niższym zawieszeniu? Chodzi o to że mam teraz 1BA czyli najwyższy zawias i komfortowy i mam do tego koła 16tki opona 205, balon 60 (bo zima) i ostatnio jadąc przez polne drogi gdzie było trochę śniegu to zaczepiłem i zerwałem osłonę termiczną wydechu a uważałem i jechałem wolno. Więc teraz się zastanawiam nad tym czy przy oponie 225/45/18 albo 245/40/18 i zawieszeniu 1BE + sprężyny -35/30 to będzie jeszcze niżej samochód siedział i będzie trzeba jeszcze bardziej uważać niż przy 1BA i 16tkach? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach



A jak u was z zaczepianiem podwozia przy niższym zawieszeniu? Chodzi o to że mam teraz 1BA czyli najwyższy zawias i komfortowy i mam do tego koła 16tki opona 205, balon 60 (bo zima) i ostatnio jadąc przez polne drogi gdzie było trochę śniegu to zaczepiłem i zerwałem osłonę termiczną wydechu a uważałem i jechałem wolno. Więc teraz się zastanawiam nad tym czy przy oponie 225/45/18 albo 245/40/18 i zawieszeniu 1BE + sprężyny -35/30 to będzie jeszcze niżej samochód siedział i będzie trzeba jeszcze bardziej uważać niż przy 1BA i 16tkach? 


[emoji848][emoji28]
Dokładnie 3 cm w dół oznacza że musisz zrezygnować z jazdy po polnych drogach. Na mieście uważaj jedynie na leżących policjantów i krawężniki.

Wysłane z mojego SM-A320FL przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi polnymi drogami to naprawdę te 3cm robi taką różnicę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

49 minut temu, Osta napisał:

Z tymi polnymi drogami to naprawdę te 3cm robi taką różnicę? 

Robi robi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie u kogo z forum najlepiej kupić zestaw Eibach B12 Pro-kit? Ktoś gdzieś pisał, ze u kolegi "dzik" ale niestety nie mogę zlokalizować po nicku...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, bladzio1 napisał:

Panowie u kogo z forum najlepiej kupić zestaw Eibach B12 Pro-kit? Ktoś gdzieś pisał, ze u kolegi "dzik" ale niestety nie mogę zlokalizować po nicku...


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 26.01.2018 o 20:04, Veiru napisał:

Ja średnio jestem zadowolony z 1be + eibacha bo miało zejść -35/-30, a w rzeczywistości: -20/-15.

Tył ciut za wysoko stoi.. ale wiem, że wiele osób ma ten sam problem. Pisali do mnie po zobaczeniu wpisu w moim temacie dotyczącego zmiany sprężyn, że mają podobną sytuacje... podobno ten ''typ tak ma''.

Ale dotyczy to chyba tylko b8 z quattro.

29l04zr.jpg

 

U mnie temat wygląda tak samo, przepycham się z eibachem w tej sprawie niebawem mam dostać poprawione od a5 więc dam znać co wyjdzie.

Eibach w tym wypadku proponuje zakup tylnych od a6 F11-15-018-01-HA mają obniżyć o dodatkowe 15 mm od tego co jest.

Edytowane przez DanielM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Daj koniecznie znać co wyszło :P

Jest w ogóle opcja kupienia sprężyn od eibacha tylko na tył? Myślałem, że trzeba w komplecie kupować...

Rozważałem też wymianę ori amorów na bilsteina b12 tylko obawiam się że wówczas siądzie za mocno, a auto parkuję w parkingu podziemnym i już teraz prawie przycieram podczas wjazdu/wyjazdu :D 

Edytowane przez Veiru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...