jk1980 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy. I potrzebuje trochę pomocy zakupiłem moja audi rok temu wszystko było super aż do wczoraj. Z silnik zaczął dymic z okolic egr ale poniżej . Nie wiem co tam się znajduje, odrazu zauważyłem że spalanie skoczylo do 40l. Może ktoś coś podpowie. Pozdrawiam dzięki czekam na info.Witam czy ktoś z forumowiczów korzystał może z tej firmy WymienSilnik.pl proszę o pomoc i opinie
piotrsob1 Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 (edytowane) Kolego, jak ktoś ma Ci pomóc, jak profil masz pusty, czyli nie wiemy o jaki silnik chodzi. Poza tym dla sprecyzowania miejsca z którego wydobywa się dym , mógł byś chociaż wrzucić fotkę To że na FIS-ie zobaczyłeś spalanie 40l/100 też o niczym nie świadczy, bo w sytuacji gdy po odpaleniu przejedziesz kawałeczek i potem staniesz , a silnik będzie pracował długo na biegu jałowym , to wyliczone przrez komputer średnie spalanie może tyle wynieść i będzie to prawidłowy wynik Edytowane 21 Września 2014 przez piotrsob1
Dev Opublikowano 21 Września 2014 Opublikowano 21 Września 2014 Uszczelki do wymiany, ale to nie EGR tylko uszczelka pod kolektorem wydechowym.
jk1980 Opublikowano 22 Września 2014 Autor Opublikowano 22 Września 2014 Fotek nie mam zrobiłem filmiki ale nie wiem jak go wrócić na forum. Spalanie 40l wyskakuje podczas jazdy z prędkością około 70 -80 km/h. Wiem kolego że to nie egr 3 /4 miesiące temu wymieniłem na nowy razem z przepływomierzem. A jeszcze wcześniej pompowtryski i świece żarowe. Za kilka dni dam audi do warsztatu żeby zobaczyli uszczelkę pod kolektorem. Łapie się kazdej opcji tracę nadzieje.
piotrsob1 Opublikowano 22 Września 2014 Opublikowano 22 Września 2014 (edytowane) Filmik wrzuć na YT, tutaj wklej linka W silniku było coś modyfikowane , czy wszystko jest ori ? To że wymieniałeś EGR na nowy, wcale nie musi oznaczać że jest sprawny. Jeżeli masz dostęp do VAG-a, to warto by prześledzić jego zachowanie. Na mojego nosa to on właśnie może być przyczyną . Jak nie masz dostępu do VAG-a to zaczął bym od jego zaślepienia na próbę i pojeździł. Będziesz widział czy jest poprawa. Zaślepisz go montując blaszkę jak na zdjęciiach w tym wątku: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/page-2 Post nr 34, tylko w twoim przypadku blaszka bez otworu po środku Edytowane 22 Września 2014 przez piotrsob1
jk1980 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 Wszystko oryginalne żadnych przeróbek i modyfikacji w poniedziałek żona pojedzie do znajomego mechanika żeby zaslepic egr. Zapewne będę długo mu tłumaczył jak ma to zrobić ale bez pomocy kolegów sam bym nie wiedział Uszczelki do wymiany, ale to nie EGR tylko uszczelka pod kolektorem wydechowym.Cześć kolego dodałem film jak dymi audi jak byś miał chwile zerknij i coś podpowiedz
Marynarz____ Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 mi to faktycznie wygląda na nieszczelność w kolektorze wydechowym, poszła uszczelka między samym kolektorem lub uszczelka łącząca rurę wydechową z turbo.
jk1980 Opublikowano 23 Września 2014 Autor Opublikowano 23 Września 2014 mi to faktycznie wygląda na nieszczelność w kolektorze wydechowym, poszła uszczelka między samym kolektorem lub uszczelka łącząca rurę wydechową z turbo.Dzięki za pomoc ale pierwsze za slepie egr i zobacze dalej jak będzie dymic czyli uszczelki a jak nie noto wiadomo . Tylko dlaczego fis fiksuje ze spalaniem , silnik nie zawsze dymi raz pojadę do sklepu i jest dym na drugi dzień pojadę i wrócę i spokój. Nie wiem od czego to zależy , przyczyna pojawia się w momencie gdy FIS pokazuje duże spalanie.
mravel Opublikowano 23 Września 2014 Opublikowano 23 Września 2014 pamiętaj ze w b7 zaślepia się elektronicznie - w różnicy do b6 gdzie elektronika chyba nie była do tego potrzebna.
jk1980 Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 pamiętaj ze w b7 zaślepia się elektronicznie - w różnicy do b6 gdzie elektronika chyba nie była do tego potrzebna.CześćMożesz więcej coś napisać na temat zaslepienia egr w b 7 Zaslepienie egr nie pomogło. Dalej dymi Nie pomogło zaslepienie egr. Dalej dymi.
Jarek882 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 a może dymi Ci przez plecionke za turbo przed katem ? w sumie tez mam spalanie 40 litrów jak mu przypierd...
jk1980 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Zobaczę później jeszcze zostało mi dokładnie z kontrolować dpf. A jak nic nie pomoże to nie wiem co mam z nią zrobić bo strasznie mnie wk***ia ,
SotoM Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Plecionka jest za dpfem na dole przy sk.biegow. Jeź z tym autem do normalnego warsztatu który specjalizuje sie w vw a nie wydajech kase po jakiś baranach...nikt nie potrafi dokonać weryfikacji nieszczelności...??
grami121 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Po mojemu na 99% pękła ci rurka chłodnicy spalin przy kołnierzu który jest przykręcony do kolektora wydechowego.
jk1980 Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Koledzy to wskaż cie jakiś konkretny warsztat w lubuskim
SotoM Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Jak ktoś z drugiego końca PL może polecić ci warsztat...jak już tyle pakujesz w tą fure to zawieź to do aso i tam ci to zrobią...
jk1980 Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 Dzięki grami wielki browar. Zgadza się przy kołnierzu był mały wyszczerb i tu się wy odbywał dym. Przy małej prędkości nie było widoczne a przy opciarzeniu wszystko wyszło. Jeszcze raz dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się