Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dymi koło EGR


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów jestem tutaj nowy. I potrzebuje trochę pomocy zakupiłem moja audi rok temu wszystko było super aż do wczoraj. Z silnik zaczął dymic z okolic egr ale poniżej . Nie wiem co tam się znajduje, odrazu zauważyłem że spalanie skoczylo do 40l. Może ktoś coś podpowie. Pozdrawiam dzięki czekam na info.
Witam czy ktoś z forumowiczów korzystał może z tej firmy WymienSilnik.pl proszę o pomoc i opinie

Opublikowano (edytowane)

Kolego, jak ktoś ma Ci pomóc, jak profil masz pusty, czyli nie wiemy o jaki silnik chodzi.

Poza tym dla sprecyzowania miejsca z którego wydobywa się dym , mógł byś chociaż wrzucić fotkę :hi:

To że na FIS-ie zobaczyłeś spalanie 40l/100 też o niczym nie świadczy, bo w sytuacji gdy po odpaleniu przejedziesz kawałeczek i potem staniesz , a silnik będzie pracował długo na biegu jałowym , to wyliczone przrez komputer średnie spalanie może tyle wynieść i będzie to prawidłowy wynik :naughty:

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Uszczelki do wymiany, ale to nie EGR tylko uszczelka pod kolektorem wydechowym.

Opublikowano

Fotek nie mam zrobiłem filmiki ale nie wiem jak go wrócić na forum. Spalanie 40l wyskakuje podczas jazdy z prędkością około 70 -80 km/h.

Wiem kolego że to nie egr 3 /4 miesiące temu wymieniłem na nowy razem z przepływomierzem. A jeszcze wcześniej pompowtryski i świece żarowe. Za kilka dni dam audi do warsztatu żeby zobaczyli uszczelkę pod kolektorem. Łapie się kazdej opcji tracę nadzieje.

Opublikowano (edytowane)

Filmik wrzuć na YT, tutaj wklej linka :)

W silniku było coś modyfikowane , czy wszystko jest ori ?

To że wymieniałeś EGR na nowy, wcale nie musi oznaczać że jest sprawny.

Jeżeli masz dostęp do VAG-a, to warto by prześledzić jego zachowanie.

Na mojego nosa to on właśnie może być przyczyną .

Jak nie masz dostępu do VAG-a to zaczął bym od jego zaślepienia na próbę i pojeździł.

Będziesz widział czy jest poprawa.

Zaślepisz go montując blaszkę jak na zdjęciiach w tym wątku:

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242914-szarpie-podczas-przyspieszania/page-2

Post nr 34, tylko w twoim przypadku blaszka bez otworu po środku

Edytowane przez piotrsob1
Opublikowano

Wszystko oryginalne żadnych przeróbek i modyfikacji w poniedziałek żona pojedzie do znajomego mechanika żeby zaslepic egr. Zapewne będę długo mu tłumaczył jak ma to zrobić ale bez pomocy kolegów sam bym nie wiedział

Uszczelki do wymiany, ale to nie EGR tylko uszczelka pod kolektorem wydechowym.

Cześć kolego dodałem film jak dymi audi jak byś miał chwile zerknij i coś podpowiedz
Opublikowano

mi to faktycznie wygląda na nieszczelność w kolektorze wydechowym, poszła uszczelka między samym kolektorem lub uszczelka łącząca rurę wydechową z turbo.

Opublikowano

mi to faktycznie wygląda na nieszczelność w kolektorze wydechowym, poszła uszczelka między samym kolektorem lub uszczelka łącząca rurę wydechową z turbo.

Dzięki za pomoc ale pierwsze za slepie egr i zobacze dalej jak będzie dymic czyli uszczelki a jak nie noto wiadomo . Tylko dlaczego fis fiksuje ze spalaniem , silnik nie zawsze dymi raz pojadę do sklepu i jest dym na drugi dzień pojadę i wrócę i spokój. Nie wiem od czego to zależy , przyczyna pojawia się w momencie gdy FIS pokazuje duże spalanie.
Opublikowano

pamiętaj ze w b7 zaślepia się elektronicznie - w różnicy do b6 gdzie elektronika chyba nie była do tego potrzebna.

Opublikowano

pamiętaj ze w b7 zaślepia się elektronicznie - w różnicy do b6 gdzie elektronika chyba nie była do tego potrzebna.

Cześć

Możesz więcej coś napisać na temat zaslepienia egr w b 7

Zaslepienie egr nie pomogło. Dalej dymi

Nie pomogło zaslepienie egr. Dalej dymi.

Opublikowano

a może dymi Ci przez plecionke za turbo przed katem ? w sumie tez mam spalanie 40 litrów jak mu przypierd... :D

Opublikowano

Zobaczę później jeszcze zostało mi dokładnie z kontrolować dpf. A jak nic nie pomoże to nie wiem co mam z nią zrobić bo strasznie mnie wk***ia ,

Opublikowano

Plecionka jest za dpfem na dole przy sk.biegow.

Jeź z tym autem do normalnego warsztatu który specjalizuje sie w vw a nie wydajech kase po jakiś baranach...nikt nie potrafi dokonać weryfikacji nieszczelności...??

Opublikowano

Po mojemu na 99% pękła ci rurka chłodnicy spalin przy kołnierzu który jest przykręcony do kolektora wydechowego.

Opublikowano

Koledzy to wskaż cie jakiś konkretny warsztat w lubuskim

Opublikowano

Jak ktoś z drugiego końca PL może polecić ci warsztat...jak już tyle pakujesz w tą fure to zawieź to do aso i tam ci to zrobią...

Opublikowano

Dzięki grami wielki browar. Zgadza się przy kołnierzu był mały wyszczerb i tu się wy odbywał dym. Przy małej prędkości nie było widoczne a przy opciarzeniu wszystko wyszło. Jeszcze raz dzięki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...