mkris Opublikowano 3 Grudnia 2014 Opublikowano 3 Grudnia 2014 (edytowane) Witam Szanownych Klubowiczow! zakupilem sobie zarowki led do kabiny ktore mrugaja po odpaleniu samochodu.....sprzedawca zapewnil mnie ze zarowki sa OK ze wina jest po stronie elektryki (alternatora) Wiec poszlem "pomierzyc" alternator i na biegu jalowym laduje 13,70 - 13,80 gdy wlacze siatla,Radio,...,... Spada napiecie do 13,60 czy moze to byc faktycznie wina regulatora napiecia ze szczotkami? same szczotki maja jeszcze dobry 1cm dzieki za wskazowki Pozdrawiam Witam! Moze sie w koncu ktos znajdzie co pomoze? Znowu zima znowu problem? z odpalaniem rano samochodu akku nowe ladowanie odczyt z vcds 16:50:46 Grupa 016 33.3 % Obciazenie 11000000 Bity binarnie 00 Bity binarnie 14.52 V Napiecie z miernika 14 - 14.10V bledy ktore znalazl raczej nie moga byc przyczyna rozladowywania akku 01300 - Sterownik systemu nawigacji z napêdem CD (J401) 01304 - Radio 02823 - Warunki blokowania el. blokady kolumny kierownicy niespe³nione 000 - - - Sporadyczny 02827 - ¯¹danie wzbudzenia przez ESP 008 - Niezrozumia³y sygna³ - Sporadyczny 00896 - Jednostka zamykania tylnej klapy baga¿nika (F256) 008 - Niezrozumia³y sygna³ Edytowane 3 Grudnia 2014 przez mkris
windu83 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Nakupowałem się tych diód, niektóre mrugały inne nie, kiedyś jedną gołą dłonią dotknąłem i od tej pory zaczęła mrugać i już nie przestała, zależy od wykonania, nie ma reguły, kup następne ale nie od tego sprzedawcy, nie wierz w bajki o alternatorze.
jacek70 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 To wina kiepskiego wykonania przez żółtą rasę a nie alternatora. Kup inne (jeśli musisz) ale zastrzeż sobie ewentualny zwrot.
Keicam_Rider Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 Czy napięcie, które napisał mkirs jest prawidłowe ?
Robero321 Opublikowano 2 Października 2015 Opublikowano 2 Października 2015 (edytowane) Można powiedzieć że mieści się w normie W zależności od stopnia naładowania akumulatora i np temperatury alternatora poniewaz regulatory mają wbudowaną kompensacje temperaturową i napięcie ładowania może być różne dla danego samochodu w zależności np od temperatury Edytowane 2 Października 2015 przez Robero321
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się