adadur Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 I jak tam wskazane korekty pomogły ... Jak nie powiedz czy wiesz coś w temacie że turbo mogło być regenerowane.
piekarz Opublikowano 30 Września 2014 Autor Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Pomogły! Ustawiłem kąt i dawkę zmieniłem wszystkie filtry(paliwa był zapchany)+płukamka ENGINE FLUSH olej Motul 8100 X-max 0w40 i teraz całkiem inne auto. Zastanawiam się czy jutro nie jechać jeszcze na chipa do Brodnicy http://www.tdi-racing.pl/ Po zakupie auta w 2008r nic z turbo nie robiłem a coś jest niepokojącego? Edytowane 30 Września 2014 przez piekarz
adadur Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 Po zakupie auta w 2008r nic z turbo nie robiłem a coś jest niepokojącego? w takim wypadku wszystko OK.
piekarz Opublikowano 1 Października 2014 Autor Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) No i Audi po korekcie o to wykres: http://s14.directupload.net/images/141001/clzef5dd.pdf Teraz całkiem inaczej się jeździ. Edytowane 2 Października 2014 przez piekarz
baca2309 Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 No i Audi po korekcie o to wykres: http://s14.directupload.net/images/141001/clzef5dd.pdf Teraz całkiem inaczej się jeździ. a zrobisz wrzucisz jakiegos loga?
piekarz Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 (edytowane) Wrzucę! Jak znajdę trochę czasu , może w weekend. LOGI PO ZMIANACH STATYCZNE: BS 000- http://vaglog.rtnet.pl/log_188405.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/log_188406.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/log_188407.html NORMALNE 000- http://vaglog.rtnet.pl/log_188408.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/log_188409.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/log_188410.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/log_188411.html 007- http://vaglog.rtnet.pl/log_188412.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/log_188434.html 013- http://vaglog.rtnet.pl/log_188413.html 023- http://vaglog.rtnet.pl/log_188414.html DYNAMICZNE: 000- http://vaglog.rtnet.pl/log_188438.html 001- http://vaglog.rtnet.pl/log_188441.html 003- http://vaglog.rtnet.pl/log_188439.html 004- http://vaglog.rtnet.pl/log_188440.html 008- http://vaglog.rtnet.pl/log_188435.html 010- http://vaglog.rtnet.pl/log_188436.html 011- http://vaglog.rtnet.pl/log_188437.html Edytowane 5 Października 2014 przez piekarz
baca2309 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 teraz to pewnie zupełna inna jazda:)) jak odczucia??
piekarz Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Było by fajnie ale... podczas ruszania i przy zmianie biegów mam takie drgania przechodzące na budę (słychać z lewej strony z przodu)jakieś naprężenia. Dodam,że miałem kiedyś wymienianą skrzynie biegów i mechanik założył skrzynie biegów od b4(zapewniał, że będzie pasować lecz łapa nie pasuję i przykręcił ją z jednej strony tylko na jedną śrubę). Mam już dosyć tego grata!
baca2309 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 czytałem pare razy na forum ze takie drgania wystepowały po kojowym sofcie
piekarz Opublikowano 6 Października 2014 Autor Opublikowano 6 Października 2014 To nie po sofcie na 100% bo już wcześniej też tak miałem.
baca2309 Opublikowano 6 Października 2014 Opublikowano 6 Października 2014 to zobacz łącze elastyczne tłumika,poduszki silnika, skrzyni
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się