Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polecane amortyzatory o obniżonym skoku do springów -30mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ok zamówiłem ten zestaw sachs o numerach 558 297 front i 312784 tył u dzika :)

Opublikowano

ok zamówiłem ten zestaw sachs o numerach 558 297 front i 312784 tył u dzika :)

Daj znać jak założysz i jak się ułożyło z Eibachami. Stoje przed podobnym wyborem, chciałem ori 1BE z ASO ale teraz pchają tylko czarne więc zakupie tego Sachsa.

Opublikowano

Ja dopiero we wtorek daję na wymianę, więc trochę to potrwa ale oczywiście dam znać i wkleję zdjęcia w temacie ze swoim autem.

Opublikowano

Polecam bilstein b6 lub b8 do eibach.

Opublikowano

Panowie, potrzebuje waszej rady.

Mam w sowim aucie taka kombinacje zawieszenia, z przodu amortyzator oraz sprezyna 1BE (kat 8) , natomiast z tyłu seryjne zawieszenie 1BA razem z amorem 1BA , na takim zestawieniu auto stoi równiutko... nie chce już kombinować ze sprezyna 1BE na tył bo po co skoro jest rowno. Gdzie jest problem? ze starości zużył się odbój i osłona amora , nie zauwazyłem i szlak trafił amor.

Z racji tego że tył jest juz na tyle ugnieciony (plus butla LPG) że stoi na równo z przednim zawieszeniem 1BE, jaki amorek założylibyście na tył auta, od 1BE czy 1BA ?

Opublikowano

Skoro masz równo to daj amorek 1BE

Opublikowano

ok zamówiłem ten zestaw sachs o numerach 558 297 front i 312784 tył u dzika :)

Daj znać jak założysz i jak się ułożyło z Eibachami. Stoje przed podobnym wyborem, chciałem ori 1BE z ASO ale teraz pchają tylko czarne więc zakupie tego Sachsa.

Wejdź do mojego tematu, dałęm fotki i opisałem co i jak :)

Ogólnie jestem naprawde bardzo zadowolony.

Opublikowano

Witam, mam problem, kupiłem A4 B6 ze dwa miesiące temu, zawieszenie do wymiany więc wymieniłem, teoretycznie do tego modelu, takie dali mi w sklepie. Teraz stoi jak wóz drabiniasty z przodu 70cm od ziemi do błotnika tył 69cm koła co prawda 18 ale chyba nie powinno to tak wyglądać. Moje pytanie brzmi: jakimi sprężynami i czy może ktoś z forumowiczów posiada takie na sprzedaż da się obniżyć auto?

zawieszenie 1BA
przód OJJ klasa wagowa 9

- przy 1BA 886-918 kg

tył OYK klasa wagowa 10

- przy 1BA (Zawieszenie Standard): 545-570 kg
NvVM7z.jpg
Opublikowano

Opisywane było wyżej, eibach pro kit -30 + amorki 1be

Fakt tragicznie to u Ciebie wygląda

Opublikowano
Opublikowano

Napisz sobie do dzika o wycene nowych :)

Opublikowano

Mam audi a4 b7 avant 1,9 tdi i zastanawiam się na kupnem takiego zestawu
https://eibach.pl/sprezyny-obnizajace-eibach-pro-kit-audi-a4-avant-8ed,-b7-e10-15-003-08-22-pi-564.html
W opisie naciski na osie (1165/1135) różnią się od tych pod maską (1080/1050). Pytanie teraz czy brać właśnie ten dedykowany zestaw czy szukać w sprężynach do innych lżejszych silników np 1,6.

Opublikowano

Panowie mam zawieszenie 1be i padł mi amorek tylny. Zastanawiam się nad założeniem Sachs 310 028 macie jakieś doświadczenie z tymi amorkami jak to będzie działało i wyglądało u mnie ???

pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

Użytkuje amorki Sachs'a 1BE około miesiąc czasu, póki co jestem bardzo zadowolony :)

Edytowane przez mateusztbg
Opublikowano

oryginalny sachs naprawde długo wytrzymuje,kupione u kolegi z forum 5 lat temu w jednym aucie 150tyś km, i nadal jest ok

Opublikowano

czy amorki z audi a6 czy passat b5 beda pasowały do a4b6 ??

Opublikowano

Panowie 

Zawieszenie 1BE ori w B6 jakie amorki na przód oprócz wymienonego wczesniej  sachs 558 297??

Opublikowano

Miałem ori zawieche 1bv. Przód oczywiście wyżej niż tył. Amorki miałem juz dośc mocno wybite. Zmieniłem sprężyny na eibach pro kit i amorki sachsa pod 1be. Myślałem ze będzie bardziej komfortowo . Sprężyny są trochę grubsze od ori i nawet mechanik zapytał mnie czy jestem pewien zmiany bo mówi że bedzie bardzo twardo. I tak jest. W porównaniu do 1 bv nieznacznie poprawił się komfort. Oczywiście nic nie stuka i nie puka co mnie cieszy ( tez wymieniłem prawie wszystkie wahacze). z opini wcześniej wyczytanych wszyscy pisali że eibach jest ciut miększy niż ori , ja stwierdzam że eibach jest twardszy. Tego eibacha kupiłem używkę po przebiegu 10k czyli prawie nówka. Parametry pod silnik 1.9 tdi , a wiadomo ze wtedy przód i tak by wyżej stał więc dokupiłem talerzyki od b5 i gdy mechanior mi je złozył to mówi ze nie da rady bo jest luz na sprężynie . Szybka decyzja ,że dajemy bez talerzyków i zobaczymy co będzie. Po zmontowaniu całości okazało się ,że auto wszędzie stoi równo po 65 cm :) .

Opublikowano

Witam
Ogarnia tu ktoś temat kupna amorkow?? Potrzebuje zakupić Bilstein B6 o numerze seryjnym
24-119795 do tego osłony Bilstein o numerze seryjnym 11-149835.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano

Ja teraz zaryzykowalem w KYB, zobaczymy co z tego wyjdzie, springi H&R więc tak czy inaczej będzie nisko i twardo.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...