Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Polecane amortyzatory o obniżonym skoku do springów -30mm


Awra

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego jak szukasz w aso to nie dziwię się ze taka cena ja kupowałem za 440 zł oryginalne s-line

a konkretniej ?

Zamienniki monroe do 1BE chodzą po ~220 zł tak samo jak kayaba, trochę drożej sasch. Numery zamienne do każdego typu zawiasu więc kot w worku.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak szukasz w aso to nie dziwię się ze taka cena ja kupowałem za 440 zł oryginalne s-line

a konkretniej ?

Zamienniki monroe do 1BE chodzą po ~220 zł tak samo jak kayaba, trochę drożej sasch. Numery zamienne do każdego typu zawiasu więc kot w worku.

sklep getem.pl wystarczy wybrać vw/audi i wpisać nr części . Wszystkie części dostępne tylko trzeba znać nr części .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Zamienniki monroe do 1BE chodzą po ~220 zł tak samo jak kayaba

nie ma czegos takiego jak zamiennik do zawieszenia sportowegoo :)

jedynie bilstein b8

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że 1 BE koło "szporta" nawet nie stało :P W tej cenie opcji jest więcej (np żółte koni) gorzej tylko z dostępnością.

Wkurza mnie ta cała sytuacja, ktoś kupi auto, posypie mu się np zawszenie idzie do sklepu /mechanika i dostaje zwykłe badziewie. Nie dość że to nie działa jak powinno to jeszcze żywotność jest ograniczona. Na forach niestety ale jest burdel, ludzie piszą że amory typu B6 / sachs advantage są amorami o skróconym skoku i inni to łykają. B8 pakują do -50/60 gdzie jego zakres to -20/-40. Nawet nie chce wnikać jakie są różnie w pozostałych elementach zawszenia.

Dokopać się do danych producenta to jakaś makabra, wszystko ściśle tajne.

Ja się raczej zdecyduje na B6, będzie lepiej niż na ori (zwłaszcza że dobite :D), a jak za miekko to następne będą B8 i już, jak kupie B8 i będzie za duży hardcore to jestem w D. Nie mam 20 lat i chęci macania każdej dziury.

B6 / B8 odboje i osłony mają w pakiecie czy trzeba szukać osobno ?

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o 1BE wykonanie wygląda tak samo solidnie jak B8 (nawet lepiej bo tłoczysko jest 2mm szersze w BE niż B8)

pomiędzy B6 i B8 nie ma żadnych różnic oprócz zmienionego zakresu pracy amortyzatora.. B8 ma lage 1,5cm krótszą od B6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

B8 mimo wszystko są twardsze, znajomy ostrzegł że B8 uzależnia i często po zmianie auta jest to mod obowiązkowy :P

ja jeszcze czekam na wycenę i się zastanawiam czy od razu nie zrobić wszystkich 4 sztuk, przód niby ok ale to kwestia czasu... potem człowiek wymieni przed sprzedażą, bez sensu.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbijam pytanie kolegi wyżej: osłony i odboje są w komplecie z amorami B8, czy trzeba kupić osobno? Ktoś coś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra cena.

B6 czy B8?

Dobra już dopatrzyłem B6

Edytowane przez staniek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kupowałem tam gdzie Ty, w sumie dzięki Twoim linkom do allegro udało mi się zaoszczędzić i szybko nabyć amory.

Z dostępnością istna masakra, jak jest dobra cena to stan 0 a jak jest stan to cena kosmos, B8 wychodziły drożej.

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy do zawieszenia 1BE można założyc standard amorki np zamienniki SACHS? http://allegro.pl/sachs-przod-tyl-osl-audi-a4-b6-sedan-avant-01-04r-i5614632073.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy do zawieszenia 1BE można założyc standard amorki np zamienniki SACHS? http://allegro.pl/sachs-przod-tyl-osl-audi-a4-b6-sedan-avant-01-04r-i5614632073.html

4 sztuki za niecałe 800 zł kolego dobry jeden amor kosztuję ok 500-600 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakby nie patrzeć to SACHS, który też idzie na pierwszy montaż, wiem że dobry amor kosztuje, chodziło mi bardziej czy do 1BE czyli obniżonego -20 mm będzie się spisywał ten amorek czy szukać czegoś dedykowanego pod sport zwieszenie, bo z tego co wiem niektórzy jeżdza

czyli coś z wyższej półki to np bilstein B6, chyba byłby odpowiedni, a czy do zawieszenia H&R -30 też będzie w miarę? bo mam sprężyny H&R - 30 i od s-line tylko chcę zobaczyć jak siądzie na tym od sline, jeśli minimalnie wyżej to ok, ale gdyby było za wysoko to bym wrócił do tych H&R bo ładnie leży, tylko czy te Bilsteiny B6 od bidy by były do tych springów

Edytowane przez marcinbob_89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisze na tej aukcji, że do standardowego zawieszenia.

wiem że pisze, chodzi mi o to czy jest sens zakładać do 1BE standard amorki. wiem że dużo ludzi tak robi, ale jak bardzo wpływa to na żywotność i na komfort. Gdyby te bilsteiny B6 podchodziły też to tego H&R to odłożyłbym na takie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja założyłem Koni STR.T do Eibachów -30mm i też nie są to typowo skrócone amorki. NA razie zrobiłem 15kkm i jest ok, ale wuj wie, ile to jeszcze wytrzyma?

Ekonomicznie to może wyjść tak, że Sachsy wytrzymają 20kkm, a Bilsteiny 40kkm, ale to tylko gdybanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...