Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Montaż i działanie Webasto TDI oraz wentylacja postojowa w Audi A4 B8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzieki, jutro to jeszcze to posprawdzom


sprawdzilem zasilanie, wszystkie styki, jest ok i zasilanie dochodzi do pompki, pompa niby pompuje bo buczy ale nie zasysa paliwa, wlozylem wezyk do do sloika z paliwem i tez nic :/ cos mi sie zdaje ze pompka jest uszkodzona abo gdzies przytkana... ma ktos moze na zbyciu taka pompke?

aha, jeszcze jedno pytanie, czym sie rozni pompka o numerach 8K0 963 303 od takiej 8K0 261 163 D i ktora powinna byc zamontowana?

Opublikowano

Dawaj tą 8K0 963 303

Opublikowano

Prosiliście o jakieś fotki z komory silnika to wrzucam:

20160119_170027.jpg
20160119_170033.jpg
20160119_170045.jpg
20160119_170233.jpg
20160119_170249.jpg
Grzesiu piałeś, żeby zmienić Byte 0 Bit 3 na 1, tylko że ja mam tak fabrycznie a dogrzewanie silnika webastem nie działa automatycznie. Poniżej jeszcze raz moje kodowanie + dla kolegi Szkita kodowanie silnika.

sprawdz :

*** Dodatkowo mozemy uruchomic dogrzewanie silnika ( zawór N279) :

Audi_A4_8K_STG18-Standheizung-Motorvorw%

18 Weabasto ---> Coding - 07 ---> Long Coding Helper ---> Byte 0 Bit 3 zmiana z 0 na 1

20160119_171541.jpg
20160119_171547.jpg
20160119_171551.jpg
20160119_171816.jpg
Opublikowano

Jeszcze raz dziękuję. Szkoda, że dla silnika nie ma podpowiedzi kodowań

Opublikowano

W innych bajtach coś tam było, jedynie w sterowniku webasta nie ma podpowiedzi.

Opublikowano

czester wrzuc jeszcze kodowanie w klimatroniku 08 oraz adaptacja kanal 6

Opublikowano (edytowane)

Prosiliście o jakieś fotki z komory silnika to wrzucam:

20160119_170027.jpg

20160119_170033.jpg

20160119_170045.jpg

20160119_170233.jpg

20160119_170249.jpg

Grzesiu piałeś, żeby zmienić Byte 0 Bit 3 na 1, tylko że ja mam tak fabrycznie a dogrzewanie silnika webastem nie działa automatycznie. Poniżej jeszcze raz moje kodowanie + dla kolegi Szkita kodowanie silnika.

sprawdz :

*** Dodatkowo mozemy uruchomic dogrzewanie silnika ( zawór N279) :

Audi_A4_8K_STG18-Standheizung-Motorvorw%

18 Weabasto ---> Coding - 07 ---> Long Coding Helper ---> Byte 0 Bit 3 zmiana z 0 na 1

20160119_171541.jpg

20160119_171547.jpg

20160119_171551.jpg

Kostenloses Bilderhosting

20160119_171816.jpg

foto hochladen

heh, u mnie niy bylo takiej przestrzeni jak u Ciebie, wieczorem wrzuca fotki z mojej komory silnika, jest duzo ciasniej... :D

Kilka fotek z mojij instalacji, od razu napisza ze nie wszystkie węże udało mi się zdobyć ori :-/

fd453e14a6f9ebc1b164ef3b15e72212.jpg

f0d3bfca8e024eef74493ce909ed7300.jpg

6fbb5de6f5d20b7e5a1fe01ab81eddb9.jpg

Edytowane przez sławko
Opublikowano

Podpowiedzi do pieca webasto są na pewno w najnowszej wersji VCDS w wersji angielskiej 15.7.3


Sławko tak patrzę na Twoją instalację wodną.

Czy w 2.7 TDI V6 płyn z pieca ma wchodzić bezpośrednio na zawór N279 bez trójnika? Bo u nas w 2.0 TDI wchodzą bezpośrednio na nagrzewnicę. Chyba, że czegoś nie widzę :).

W opisie na 1 stronie postu na PDF z ETKA widać jeszcze baypass łączący zasilenie silnika z jego powrotem, ale z tego co zauważyłem występuje tylko w silnikach benzynowych.

Opublikowano

Podpowiedzi do pieca webasto są na pewno w najnowszej wersji VCDS w wersji angielskiej 15.7.3

Sławko tak patrzę na Twoją instalację wodną.

Czy w 2.7 TDI V6 płyn z pieca ma wchodzić bezpośrednio na zawór N279 bez trójnika? Bo u nas w 2.0 TDI wchodzą bezpośrednio na nagrzewnicę. Chyba, że czegoś nie widzę :).

W opisie na 1 stronie postu na PDF z ETKA widać jeszcze baypass łączący zasilenie silnika z jego powrotem, ale z tego co zauważyłem występuje tylko w silnikach benzynowych.

Czy chodzi Ci o ten trojnik? :-D

983b3b3b812d9641d22160bb2cd91751.jpg

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nie wiem, bo u Ciebie wygląda to troszkę inaczej :facepalm:

:)

Opublikowano

2.0 vs 3.0 to sa oczywiscie roznice w przewodach

Opublikowano

Że są różnice to wiadomo, pytanie tylko czy w 2.7 czy też 3.0 tdi wąż zasilający z webasto wchodzi również bezpośrednio na nagrzewnicę, czy też nie? Bo widząc zawór miałem wrażenie, że nie ma priorytetu dla wnętrza.

Opublikowano

Cześć

Dalej mam problem z pompka dozująca V54, błąd 01413, zwarcie do plusa i obwód otwarty :-/ pompka została wymiwniona i nic nie pomogło, dzisiej jeszcze dla pewności sprawdziłem instalacje i wsio jest ok, przejścia są...

Czy jest możliwość sprawdzenia sterownika? Może to sterownik jest walniety...

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

A czy nie jest czasami tak, że pompa tłoczy w zawór, który jest zamknięty?? Pytam czysto teoretycznie, bo to podłączenie nie daje mi spokoju :)

Opublikowano

Do przegrody w podszybiu wchodzą 3 węże, jeden idzie bezpośrednio do nagrzewnicy, pozostałe 2 to wyjścia z zaworu

Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Numery trzeba sprawdzic w ETCE

Opublikowano

Czyli wybrać w etce dokładnie mój model audi i zobaczyc czy webasto o tym kodzie tam jest?

ref

Mam auto z 06.03.2013 roku i sprawdzałem w etce http://iv.pl/images/61685712487641290203.jpg

Z tego wychodzi że muszę szukać webasta o numerach 4H0265105E ??

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...