sławko Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 dzieki, jutro to jeszcze to posprawdzom sprawdzilem zasilanie, wszystkie styki, jest ok i zasilanie dochodzi do pompki, pompa niby pompuje bo buczy ale nie zasysa paliwa, wlozylem wezyk do do sloika z paliwem i tez nic :/ cos mi sie zdaje ze pompka jest uszkodzona abo gdzies przytkana... ma ktos moze na zbyciu taka pompke? aha, jeszcze jedno pytanie, czym sie rozni pompka o numerach 8K0 963 303 od takiej 8K0 261 163 D i ktora powinna byc zamontowana?
czester Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Prosiliście o jakieś fotki z komory silnika to wrzucam: Grzesiu piałeś, żeby zmienić Byte 0 Bit 3 na 1, tylko że ja mam tak fabrycznie a dogrzewanie silnika webastem nie działa automatycznie. Poniżej jeszcze raz moje kodowanie + dla kolegi Szkita kodowanie silnika. sprawdz : *** Dodatkowo mozemy uruchomic dogrzewanie silnika ( zawór N279) : 18 Weabasto ---> Coding - 07 ---> Long Coding Helper ---> Byte 0 Bit 3 zmiana z 0 na 1 Kostenloses Bilderhosting foto hochladen
Szkita Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 Jeszcze raz dziękuję. Szkoda, że dla silnika nie ma podpowiedzi kodowań
czester Opublikowano 19 Stycznia 2016 Opublikowano 19 Stycznia 2016 W innych bajtach coś tam było, jedynie w sterowniku webasta nie ma podpowiedzi.
wrclaguna Opublikowano 19 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2016 czester wrzuc jeszcze kodowanie w klimatroniku 08 oraz adaptacja kanal 6
sławko Opublikowano 20 Stycznia 2016 Opublikowano 20 Stycznia 2016 (edytowane) Prosiliście o jakieś fotki z komory silnika to wrzucam: Grzesiu piałeś, żeby zmienić Byte 0 Bit 3 na 1, tylko że ja mam tak fabrycznie a dogrzewanie silnika webastem nie działa automatycznie. Poniżej jeszcze raz moje kodowanie + dla kolegi Szkita kodowanie silnika. sprawdz : *** Dodatkowo mozemy uruchomic dogrzewanie silnika ( zawór N279) : 18 Weabasto ---> Coding - 07 ---> Long Coding Helper ---> Byte 0 Bit 3 zmiana z 0 na 1 Kostenloses Bilderhosting foto hochladen heh, u mnie niy bylo takiej przestrzeni jak u Ciebie, wieczorem wrzuca fotki z mojej komory silnika, jest duzo ciasniej... Kilka fotek z mojij instalacji, od razu napisza ze nie wszystkie węże udało mi się zdobyć ori :-/ Edytowane 21 Stycznia 2016 przez sławko
Szkita Opublikowano 21 Stycznia 2016 Opublikowano 21 Stycznia 2016 Podpowiedzi do pieca webasto są na pewno w najnowszej wersji VCDS w wersji angielskiej 15.7.3 Sławko tak patrzę na Twoją instalację wodną. Czy w 2.7 TDI V6 płyn z pieca ma wchodzić bezpośrednio na zawór N279 bez trójnika? Bo u nas w 2.0 TDI wchodzą bezpośrednio na nagrzewnicę. Chyba, że czegoś nie widzę . W opisie na 1 stronie postu na PDF z ETKA widać jeszcze baypass łączący zasilenie silnika z jego powrotem, ale z tego co zauważyłem występuje tylko w silnikach benzynowych.
sławko Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Podpowiedzi do pieca webasto są na pewno w najnowszej wersji VCDS w wersji angielskiej 15.7.3 Sławko tak patrzę na Twoją instalację wodną. Czy w 2.7 TDI V6 płyn z pieca ma wchodzić bezpośrednio na zawór N279 bez trójnika? Bo u nas w 2.0 TDI wchodzą bezpośrednio na nagrzewnicę. Chyba, że czegoś nie widzę . W opisie na 1 stronie postu na PDF z ETKA widać jeszcze baypass łączący zasilenie silnika z jego powrotem, ale z tego co zauważyłem występuje tylko w silnikach benzynowych. Czy chodzi Ci o ten trojnik? :-D Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Szkita Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Nie wiem, bo u Ciebie wygląda to troszkę inaczej
wrclaguna Opublikowano 25 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2016 2.0 vs 3.0 to sa oczywiscie roznice w przewodach
Szkita Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Że są różnice to wiadomo, pytanie tylko czy w 2.7 czy też 3.0 tdi wąż zasilający z webasto wchodzi również bezpośrednio na nagrzewnicę, czy też nie? Bo widząc zawór miałem wrażenie, że nie ma priorytetu dla wnętrza.
sławko Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Cześć Dalej mam problem z pompka dozująca V54, błąd 01413, zwarcie do plusa i obwód otwarty :-/ pompka została wymiwniona i nic nie pomogło, dzisiej jeszcze dla pewności sprawdziłem instalacje i wsio jest ok, przejścia są... Czy jest możliwość sprawdzenia sterownika? Może to sterownik jest walniety... Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
Szkita Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 A czy nie jest czasami tak, że pompa tłoczy w zawór, który jest zamknięty?? Pytam czysto teoretycznie, bo to podłączenie nie daje mi spokoju
sławko Opublikowano 25 Stycznia 2016 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Do przegrody w podszybiu wchodzą 3 węże, jeden idzie bezpośrednio do nagrzewnicy, pozostałe 2 to wyjścia z zaworu Wysłane z mojego D5503 przy użyciu Tapatalka
mateusz16 Opublikowano 14 Lipca 2016 Opublikowano 14 Lipca 2016 Czy to webasto podejdzie do mojej audi A4 B8 2.0TDI CGLC 2013 rok? http://allegro.pl/webasto-8k0265081ad-audi-a4-b8-8k0-2-0-tdi-i6299543053.html#
mateusz16 Opublikowano 16 Lipca 2016 Opublikowano 16 Lipca 2016 Czyli wybrać w etce dokładnie mój model audi i zobaczyc czy webasto o tym kodzie tam jest? ref Mam auto z 06.03.2013 roku i sprawdzałem w etce http://iv.pl/images/61685712487641290203.jpg Z tego wychodzi że muszę szukać webasta o numerach 4H0265105E ??
wrclaguna Opublikowano 16 Lipca 2016 Autor Opublikowano 16 Lipca 2016 Mam auto z 06.03.2013 roku i sprawdzałem w etce http://iv.pl/images/61685712487641290203.jpg Z tego wychodzi że muszę szukać webasta o numerach 4H0265105E ?? Na to wychodzi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się