ziko02 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Witam,Stary temat nie daje mi spokoju. Wymieniłem cały zawias z przodu, wahacze, koncówki, drążki i łączniki i dalej stuka mi w kolumnie jak jadę wolno po nierównościach, szczególnie na skręconych w prawo kołach.Byłem gotowy zregenerować magiel, ale opinie mechaników są podzielone...Jeden mówi że magiel, drugi że magiel jest wporzo i nie ma czego się czepiać. Chciałbym wyeliminować to stukanie, ale nie mam już pojęcia co to może być. Amortory chyba nie mają nic do stuków w kolumnie?Dodam jedynie ze stuka przeważnie wtedy jak lewe koło wybiera nierówności.Dobra, diagnoza u 3ciego mechanika... magiel do regeneracji. Całościowy koszt 800zł, myśle ze to dobra cena.
wesz82 Opublikowano 25 Września 2014 Opublikowano 25 Września 2014 Stuka na postoju przy wył silniku????
ziko02 Opublikowano 27 Września 2014 Autor Opublikowano 27 Września 2014 Stuka, ale stukanie na postoju to norma. Stuka, ale stukanie na postoju to norma.
wesz82 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Stuka, ale stukanie na postoju to norma. Stuka, ale stukanie na postoju to norma. Nie jest norma. Wymień krzyżak jak nie pomoże to magiel.
lisek120 Opublikowano 8 Grudnia 2014 Opublikowano 8 Grudnia 2014 U mnie tez stuka a wszystko inne spoko . Wymienic krzyzak przed maglem?
mateusz233 Opublikowano 23 Grudnia 2014 Opublikowano 23 Grudnia 2014 (edytowane) Witam. Ja też od dłuższego czasu nie mogę zlokalizować stuków. Jak ruszam kierownicą na postoju to strasznie stuka. Podczas jazdy stuka na nierównościach. Jak zdiagnozować czy magiel do roboty czy coś innego? A może to drążki kierownicze wybite? Końcówki drążków sprawdzone, są ok. Auto dobrze się prowadzi nie czuć podczas jazdy luzu. Ostatnio zauważyłem że jak jak ruszam ręką półoś to chodzi na boki. Obie tak mają. Tak ma być? Może jakiś przegub tak tłucze. Doradźcie coś Edytowane 23 Grudnia 2014 przez mateusz233
gayo_s Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Witam. Ja też od dłuższego czasu nie mogę zlokalizować stuków. Jak ruszam kierownicą na postoju to strasznie stuka. Podczas jazdy stuka na nierównościach. Jak zdiagnozować czy magiel do roboty czy coś innego? A może to drążki kierownicze wybite? Końcówki drążków sprawdzone, są ok. Auto dobrze się prowadzi nie czuć podczas jazdy luzu. Ostatnio zauważyłem że jak jak ruszam ręką półoś to chodzi na boki. Obie tak mają. Tak ma być? Może jakiś przegub tak tłucze. Doradźcie coś Też walczę ze stukami. 3 miechy temu zregenerowałem magiel i to samo,wymieniłem w zawieszeniu gumy stabilizatora, dolne banany, łączniki stabilizatora i ogólnie 3 mechaników mówi ze zawiecha sztywna wiec układ kierowniczy mi został albo amorki. Dziś byłem u tego co mi magiel regenerował i powiedział ze mam luzy na koncówkach drążków tam gdzie sie łącza z drążkami, oraz ze krzyżak do wymiany. Wymienie i zobaczymy co dalej.... Ztymi półosiami też mam luzy na boki,tak ma byc????
Tyrath Opublikowano 20 Stycznia 2015 Opublikowano 20 Stycznia 2015 Witam. Ja też od dłuższego czasu nie mogę zlokalizować stuków. Jak ruszam kierownicą na postoju to strasznie stuka. Podczas jazdy stuka na nierównościach. Jak zdiagnozować czy magiel do roboty czy coś innego? A może to drążki kierownicze wybite? Końcówki drążków sprawdzone, są ok. Auto dobrze się prowadzi nie czuć podczas jazdy luzu. Ostatnio zauważyłem że jak jak ruszam ręką półoś to chodzi na boki. Obie tak mają. Tak ma być? Może jakiś przegub tak tłucze. Doradźcie coś Nie wiem jak jest w b6, ale u mnie w b5 półoś jest jakby na klik i trzeba ją porządnie włożyć.Nie wymieniałeś niedawno przegubu wewnętrznego?
Ans Opublikowano 21 Stycznia 2015 Opublikowano 21 Stycznia 2015 Witam. Ja też od dłuższego czasu nie mogę zlokalizować stuków. Jak ruszam kierownicą na postoju to strasznie stuka. Podczas jazdy stuka na nierównościach. Jak zdiagnozować czy magiel do roboty czy coś innego? A może to drążki kierownicze wybite? Końcówki drążków sprawdzone, są ok. Auto dobrze się prowadzi nie czuć podczas jazdy luzu. Ostatnio zauważyłem że jak jak ruszam ręką półoś to chodzi na boki. Obie tak mają. Tak ma być? Może jakiś przegub tak tłucze. Doradźcie coś Też walczę ze stukami. 3 miechy temu zregenerowałem magiel i to samo,wymieniłem w zawieszeniu gumy stabilizatora, dolne banany, łączniki stabilizatora i ogólnie 3 mechaników mówi ze zawiecha sztywna wiec układ kierowniczy mi został albo amorki. Dziś byłem u tego co mi magiel regenerował i powiedział ze mam luzy na koncówkach drążków tam gdzie sie łącza z drążkami, oraz ze krzyżak do wymiany. Wymienie i zobaczymy co dalej.... Ztymi półosiami też mam luzy na boki,tak ma byc???? u mnie półosie tak samo i jak szarpne je na boki jest stuk
lisek120 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 Heh a co powiecie na to ze u mnie po wymianie drążka kierowniczego bloga cisza zjeździlem wszystkie kamienne drogi w okolicy i ciszaaaa. Po 3 dniach zaczelo trochę stukać a dzis znowu napie.... Firma cześci RTS moze on temu winny?
gayo_s Opublikowano 22 Stycznia 2015 Opublikowano 22 Stycznia 2015 RST w vwT4 sworznie po tygodniu pukały:P No ja tez będę wymieniał końcówki i drążki. zakupiłem lemfordera. Mam nadzieje ze przejdzie te stukanie. Mam pytanie odnosnie krzyżaka dolnego w kolumnie kierowniczej: czy sam krzyżak da się wymienić czy cała kolumnę?
wesz82 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Nie wiem jak jest w b6 ale w b5 da rady sam krzyzak.
lisek120 Opublikowano 23 Stycznia 2015 Opublikowano 23 Stycznia 2015 RST w vwT4 sworznie po tygodniu pukały:P No ja tez będę wymieniał końcówki i drążki. zakupiłem lemfordera. Mam nadzieje ze przejdzie te stukanie. Mam pytanie odnosnie krzyżaka dolnego w kolumnie kierowniczej: czy sam krzyżak da się wymienić czy cała kolumnę? Czyli poywierdzasz że, to guwno? Skoro w t4 po tyg pukaly to chyba wszystko jasne. Trzeba wiec zamawiac jeszcze raz drazek kierowniczyi mam nadzieje ze w koncu bedzie spokój tak jak odrazu po wymianie na rst
dawid.bary Opublikowano 25 Lutego 2015 Opublikowano 25 Lutego 2015 Od dłuższego czasu mam takie stuki, wibracje na kierownicy podczas jazdy na nierównościach, czy kostce brukowej dzisiaj sprawdzałem i krzyżak kierowniczy trochę goni, stuka, ma luzy, czy to może być główną przyczyną czy raczej drążek kierowniczy?
mateusz233 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Da rade wymienic drążki bez wyciągania maglownicy? Z tego co patrzyłem to dojście tragedia :/
Rado83 Opublikowano 27 Lutego 2015 Opublikowano 27 Lutego 2015 Ja wymienialem drazki w b7 do zrobienia tylko zapotarz sie w klucz do drazkow magala nie bedziesz muisal ruszac Pozdr
wesz82 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Albo specjalny klucz albo duży dobry francuz i po kłopocie. Tylko musisz kierownicą sobie je przybliżyć
lisek120 Opublikowano 28 Lutego 2015 Opublikowano 28 Lutego 2015 Ja wymieniałem jakiś cas temu drążek lewy i dalo sie to zrobić bez wyciągania magla... I żadnych kluczy specjalnych nie używalem tak jak kolega wy żej pisze pożądny francuz i działasz z kanału. Ja kupiłem RTSA bo taki był tylko na miejscu w sklepie 3 dni spokoju nawet specjalnie po zabiegu zjeździłem wszystkie polne w okolicy wybrukowane kamieniem itp zero stuków banan na ryju. Po 3 dniach znowu się odezwał najpierw delikatnie ateraz napier...a jak wcześniej. Może to zbieg okoliczności, może poszlo cos innego (obawiam sie że magiel wybity już jest). Macie pomysły jakieś jeszcze na to stukanie co sprawdzić?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się