wesz82 79 Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Skoro dales im sprawna pompe i po 10 km wspomaganie zniklo to moim zdaniem magiel jest zrobiony bardzo slabo i nawet pompa nie ma sily tego ruszyc. Druga pompa byla sprawna wiec to potwierdza to co napisalem. Oddaj im auto niech robia to by bylo ok a pompy raczej nie odddawaj do regendracji bo zapedzisz sie w kolo i nie bedziesz wiedzial co juz nie daje rady.z reszta wiesz ile jest tematow ppmp po regeneracjii??? 80% ludzi ma z tym problemy. Jak juz chcesz zmieniac pompe to na uzywka najlepiej z wiekszym cisnieniem tak mozna zrobic w b5 jak masz b6 lub wyzej to musialbys poszukac czy jest taka mlzliwosc. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Mnich 0 Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 Według mnie w ogóle nie jest zrobiona choć za pierwszym razem byłem zapewniany że jest w świetnym stanie to podczas reklamacji już dostałem informacje że reanimacja denata i że już się nic nie da zrobić, to co to za regeneracją. Dopiero postraszenie sądem dało efekt zobaczymy co bedzie tym razem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Michał_ 2 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Witam kolegów też miałem dziwne odgłosy z pompy okazało się że w zbiorniczku jest jakieś sitko koszyk który lubi się odczepić płyn zaczyna bardziej jakby napowietrzać się i można je wcisnąć na miejsce ale mechanik mi doradził że jak raz wyleci to lepiej poszukać drugiego zbiorniczka dostałem używkę zamienił i jak ręką odjąć cicho i na dodatek lepiej chodzi wspomaganie odrazy widoczna różnica. Może przyda się innym to info pozdrawiam. Ja podejrzewałem maglownice albo pompę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 11 minut temu, _Michał_ napisał: Witam kolegów też miałem dziwne odgłosy z pompy okazało się że w zbiorniczku jest jakieś sitko koszyk który lubi się odczepić płyn zaczyna bardziej jakby napowietrzać się i można je wcisnąć na miejsce ale mechanik mi doradził że jak raz wyleci to lepiej poszukać drugiego zbiorniczka dostałem używkę zamienił i jak ręką odjąć cicho i na dodatek lepiej chodzi wspomaganie odrazy widoczna różnica. Może przyda się innym to info pozdrawiam. Ja podejrzewałem maglownice albo pompę. jak je wyczyścisz i wsadzisz to nie wyleci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 30 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2017 Godzinę temu, _Michał_ napisał: Witam kolegów też miałem dziwne odgłosy z pompy okazało się że w zbiorniczku jest jakieś sitko koszyk który lubi się odczepić płyn zaczyna bardziej jakby napowietrzać się i można je wcisnąć na miejsce ale mechanik mi doradził że jak raz wyleci to lepiej poszukać drugiego zbiorniczka dostałem używkę zamienił i jak ręką odjąć cicho i na dodatek lepiej chodzi wspomaganie odrazy widoczna różnica. Może przyda się innym to info pozdrawiam. Ja podejrzewałem maglownice albo pompę. To ja dla potomnych napisze ze te sitko można na kropelkę przykleić i nie trza kupować 2 zbiorniczka... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer 3 Opublikowano 2 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2017 Panowie, to w końcu jakie rozwiązania tych stuków? Mam dwa rodzaje u siebie: 1. na postoju, szybkie ruchy lewo-prawo i stuka - pewnie krzyżak, ale z tym mogę jeździć. 2. Tylko lewe koło, przy skręcie w prawo. Nie ważne czy mocny skręt czy nie. Przy wybieraniu nierówności, podjazd pod krawężniki, tłucze tak jakby było coś niedokrecone. Zaiweszenie sprawdzane i oczywiście wszystko OK. Załżyciel temetu miał chyba cos podobnego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 10 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2017 (edytowane) miałem tak z prawej strony ,jak zjeżdżałem z krawężnika nawet małego to koło tłukło jakby był duży luz,odkręć końcówkę od zwrotnicy i energicznie szarpnij do siebie ,luz może być prawie niewyczuwalny (u mnie tak było )wymieniłem drążek i cisza,ewentualnie sprwdż luz na końcówce lub na sworzniu dolnych wachaczy ,szczególnie ten prosty lubi stukać w ten sposób Edytowane 10 Października 2017 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aiwer 3 Opublikowano 11 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2017 Drążki i końcówki były wymieniane jakieś 2 miesiące temu firmy ruville czy jakoś tak. Nie manszan aby już się rozleciały. jak energicznie ruszam kierownica lewo prawo to słychać podobne stuki ale jednak nie to samo. Mogę nawet jechać na pierwszym biegu bez gazu na skręconych kołach w prawo po kamykch i wali niemiłosiernie. jutro nagram filmik to może ktoś pomoże ze słuchu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraxa 0 Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Cześć. Mam pytanie w sprawie stuku w układzie kierowniczym. Jest to taki nietypowy "strzał" jakby tarcie plastiku o plastik. Nie jest to stałe stukanie, słychać je najczęściej przy gwałtownym obrocie kierownicą o 360 stopni, stuk jest w okolicach 180 stopni. Druga sprawa to wycie pompy, jest już stosunkowo głośne i zastanawiam się czy jest sens wymiany samego płynu i zbiorniczka czy od razu zabierać się za pompę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel112 2 Opublikowano 21 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Witam moj problem polega na tym ze czy jadac na wprost np na 3 biegu i mocniej przyspieszajac slychac takie chrobotanie to samo przy skrecie najbardziej w lewo przeguby byly sprawdzane i niby sa ok mechanik stwierdzil ze to magiel narazie nic nie cieknie I moje pytanie to czy narazie wystarczy dokrecic srube regulacyjna na kolumnie ? Jakie luzy ona niweluje? Tylko gora dol? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 polecicie jakiś serwis który wysyła zregenerowaną maglownicę i przy wysłaniu starej oddaje kaucje? nie chce zostawiać samochodu na kilka dni u mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 U mojego znajomego mechanika na wymianę magla zostawiasz auto rano wyjmuje magiel zawozi do gościa i wymienia na zregenerowaną, montuje i auto wieczorem odbierasz , oczywiście jeszcze zbieżność trzeba zrobić we własnym zakresie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monia12 0 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 U mnie wszystko nowe i stuka dalej z tym że na nierownosciach czuje drgania pod nogami. Może to być poduszka pod silnikiem albo skrzyni biegów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 22 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Daniel i Monia.. Sprawdźcie dobrze tuleje sworzni dolnych wahaczy te w zwrotnicy. W małyszu puszczały i stad było pukanie. Najlepiej jest odkrecic dolne wahacze wybic te tuleje i wkleic na klej 2 składnikowy tak zrobił mój kolega i ma spokój a juz zajoba dostawał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tracer123 0 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 Z tymi stukami potwierdzam, na bananie są wybite tuleje i stąd jest nieprzyjemny stuk który przenosi się na podłogę, wahacze mogą wyglądać na sprawne ale mogą się ruszać góra/dół na tulejach. Wymieniałem 50kkm temu te wahacze bo miałem te same objawy i teraz znowu tłuką więc tym razem wymienię za grosze same tuleje. Przydałby się numer czesci, posiada ktoś rozpiskę do zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monia12 0 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 23 godziny temu, wesz82 napisał: Daniel i Monia.. Sprawdźcie dobrze tuleje sworzni dolnych wahaczy te w zwrotnicy. W małyszu puszczały i stad było pukanie. Najlepiej jest odkrecic dolne wahacze wybic te tuleje i wkleic na klej 2 składnikowy tak zrobił mój kolega i ma spokój a juz zajoba dostawał. Nie ma co sprawdzać wszystko nowe dwa tyg temu wymienione do tego nowe amorki sprężyny. Mechanior mówi że jest prawa poducha silnika mokra wyciekł olej może dla tego stuka i przenosi na podłogę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 23 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2018 40 minut temu, monia12 napisał: Nie ma co sprawdzać wszystko nowe dwa tyg temu wymienione do tego nowe amorki sprężyny. Mechanior mówi że jest prawa poducha silnika mokra wyciekł olej może dla tego stuka i przenosi na podłogę Zrozum ze wina nie lezy w wahaczu lecz w zwrotnicy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
monia12 0 Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 W dniu 23.02.2018 o 21:08, wesz82 napisał: Zrozum ze wina nie lezy w wahaczu lecz w zwrotnicy... Co w tej zwrotnicy może być nie tak. Co tam może być takiego do wymiany?.Kiedy drgania są przenoszone na karoserie i czuć je pod nogami a stukanie jest slyszalne na najdelikatniejszych nierównosciach typu kostka brukowa która wykłada się np. podwórka..Albo poduszka pod silnikiem bo widać że jest mokra od oleju albo magiel bo jest przykrecany bezpisrednio do budy .Więc te dwie rzeczy mogą przenosić drgania. Krzyżak kolumny też stuka na postoju ale on raczej drgań nie przenosi na karoserie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 W zwrotnicy jest tuleja w którą wchodzi wachacz, ta tuleja lubi wyłazić przy demontażu razem z wachaczem i właśnie na niej robi się luz, po za tym luz na drążkach kierowniczych sprawdzałeś , bo ja tak z pół roku jeździłem i nikt nie mógł znaleźć luzu, był prawie nie wyczuwalny , a w czasie jazdy tłukło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 18 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 3 minuty temu, greg2505 napisał: W zwrotnicy jest tuleja w którą wchodzi wachacz, ta tuleja lubi wyłazić przy demontażu razem z wachaczem i właśnie na niej robi się luz, po za tym luz na drążkach kierowniczych sprawdzałeś , bo ja tak z pół roku jeździłem i nikt nie mógł znaleźć luzu, był prawie nie wyczuwalny , a w czasie jazdy tłukło Dokładnie o tym mowa. Koleś szukał długo wymienił też nie mało a dwuskladniłowy klej załatwił robote. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się