Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Stuki w kolumnie magiel do regenaracji ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
4 godziny temu, lukasz51237 napisał:

Jak długo jeździłeś z tym stukiem?

Ok roku ,bo nie było czasu wymienić,ale nic się nie nasilało tylko auto trochę woziło ,szczególnie na kiepskich drogach i zakrętach,po zmianie całkiem inne auto

Opublikowano

Panowie przejrzałem cały temat i mam normalnie wszystkie objawy występujące jednocześnie...

Przy szybkich ruchach kierownicy lewo prawo czy dowolnej prędkości wyczuwalny mega luz, auto bardzo słabo reaguje na zmianę kierunku jazdy. Na nierównościach mega odczuwalne stuki pod podłogą, odnoszę normalnie wrażenie jakby zaraz się miało coś rozsypać. Auto przy jeździe na wprost pływa, ucieka, trzeba pewnie trzymać kierownicę. Podczas ruszania na skręconych kołach lub na ostrych zakrętach przy niskich prędkościach wrażenie ślizgania kół. Przy podjazdach na krawężnik tak coś wali jakby koło miało odpaść. Dodatkowo dorzucam filmik podczas kręcenia kierownicą na postoju.

Spoiler

 

 

Autko było 3 razy na szarpakach, w zawieszeniu zero luzów, na maglownicy minimalny luz(przynajmniej tak stwierdził diagnosta). Poza tym amorki i poduszki ok.

 

Pytanie do was koledzy od czego zacząć żeby na początku niepotrzebnie ładować się w większe koszty?

Wymiana gum stabilizatora? Dokręcić śrubę kasującą luz? Wymiana krzyżaka? Wymiana tulei na bananach? Wymiana końcówek drążków? Wymiana drążków? I w najgorszym przypadku regeneracja magla?

Opublikowano

nie sprawdzisz tego inaczej jak rozbierając całe zawieszenie

po mojemu to masz uwalone sworznie w bananach

Opublikowano
14 godzin temu, Dev napisał:

nie sprawdzisz tego inaczej jak rozbierając całe zawieszenie

po mojemu to masz uwalone sworznie w bananach

Znasz może orientacyjnie koszt takich sworzni?

Opublikowano
3 godziny temu, kiemon napisał:

Znasz może orientacyjnie koszt takich sworzni?

Musisz kupić całe banany.

Opublikowano

Trochę odświeżę temat.  Jakiś czas temu pojawił się problem z oporem na kierownicy i stuki przy skręcaniu, przy podjeżdżaniu na coś na skręconych kołach słychać szczególnie, plus drgania kierownicy nawet na niewielkich nierównościach. Nie wiem czy to bardziej zawieszenie, czy układ kierowniczy. Jedno i drugie kosztowne.... Od czego zacząć? Dzięki wielkie

Opublikowano
W dniu 3.08.2021 o 11:43, Teoleo napisał:

Trochę odświeżę temat.  Jakiś czas temu pojawił się problem z oporem na kierownicy i stuki przy skręcaniu, przy podjeżdżaniu na coś na skręconych kołach słychać szczególnie, plus drgania kierownicy nawet na niewielkich nierównościach. Nie wiem czy to bardziej zawieszenie, czy układ kierowniczy. Jedno i drugie kosztowne.... Od czego zacząć? Dzięki wielkie

Bez diagnostyki nic raczej nikt nie podpowie. Ja bym chyba zaczął od kół i zawieszenia. Może się nakłada kilka rzeczy. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

W sumie racja :)

Opublikowano

@Teoleo, udało Ci się z tym uporać?

Opublikowano

Odgrzewane kotleta. Walczę że stukami. Magiel po regeneracji. Krzyżak wymieniony z innego pojazdu i jest poprawa lecz dalej jest luz. Ale coś jest w temacie krzyżaka ponieważ po jego zmianie auto przy zawracaniu niema już efektu zrywania opony. Czy ktoś doszedł do rozwiązania z tajemniczymi stukami z przodu?

Opublikowano

Jak drazki i koncowki 100% sprawne to moze stukac sam rozdzielacz hydrauliczny w maglu. Ewentualnie zle ustawiony luz na samej przekladni- luz na zebach.

Opublikowano

Zerknij sobie do mojego tematu tam pisałem o krzyżaku. Wystarczy że masz luz 0.5mm na przegubie krzyżaka i będzie stukało w uj.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...