greg2505 143 Opublikowano 9 Września 2020 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2020 4 godziny temu, lukasz51237 napisał: Jak długo jeździłeś z tym stukiem? Ok roku ,bo nie było czasu wymienić,ale nic się nie nasilało tylko auto trochę woziło ,szczególnie na kiepskich drogach i zakrętach,po zmianie całkiem inne auto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiemon 1 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 Panowie przejrzałem cały temat i mam normalnie wszystkie objawy występujące jednocześnie... Przy szybkich ruchach kierownicy lewo prawo czy dowolnej prędkości wyczuwalny mega luz, auto bardzo słabo reaguje na zmianę kierunku jazdy. Na nierównościach mega odczuwalne stuki pod podłogą, odnoszę normalnie wrażenie jakby zaraz się miało coś rozsypać. Auto przy jeździe na wprost pływa, ucieka, trzeba pewnie trzymać kierownicę. Podczas ruszania na skręconych kołach lub na ostrych zakrętach przy niskich prędkościach wrażenie ślizgania kół. Przy podjazdach na krawężnik tak coś wali jakby koło miało odpaść. Dodatkowo dorzucam filmik podczas kręcenia kierownicą na postoju. Spoiler Autko było 3 razy na szarpakach, w zawieszeniu zero luzów, na maglownicy minimalny luz(przynajmniej tak stwierdził diagnosta). Poza tym amorki i poduszki ok. Pytanie do was koledzy od czego zacząć żeby na początku niepotrzebnie ładować się w większe koszty? Wymiana gum stabilizatora? Dokręcić śrubę kasującą luz? Wymiana krzyżaka? Wymiana tulei na bananach? Wymiana końcówek drążków? Wymiana drążków? I w najgorszym przypadku regeneracja magla? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 4 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2020 nie sprawdzisz tego inaczej jak rozbierając całe zawieszenie po mojemu to masz uwalone sworznie w bananach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiemon 1 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 14 godzin temu, Dev napisał: nie sprawdzisz tego inaczej jak rozbierając całe zawieszenie po mojemu to masz uwalone sworznie w bananach Znasz może orientacyjnie koszt takich sworzni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelonek1 278 Opublikowano 5 Grudnia 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2020 3 godziny temu, kiemon napisał: Znasz może orientacyjnie koszt takich sworzni? Musisz kupić całe banany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teoleo 0 Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2021 Trochę odświeżę temat. Jakiś czas temu pojawił się problem z oporem na kierownicy i stuki przy skręcaniu, przy podjeżdżaniu na coś na skręconych kołach słychać szczególnie, plus drgania kierownicy nawet na niewielkich nierównościach. Nie wiem czy to bardziej zawieszenie, czy układ kierowniczy. Jedno i drugie kosztowne.... Od czego zacząć? Dzięki wielkie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joko88 2 Opublikowano 4 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2021 W dniu 3.08.2021 o 11:43, Teoleo napisał: Trochę odświeżę temat. Jakiś czas temu pojawił się problem z oporem na kierownicy i stuki przy skręcaniu, przy podjeżdżaniu na coś na skręconych kołach słychać szczególnie, plus drgania kierownicy nawet na niewielkich nierównościach. Nie wiem czy to bardziej zawieszenie, czy układ kierowniczy. Jedno i drugie kosztowne.... Od czego zacząć? Dzięki wielkie Bez diagnostyki nic raczej nikt nie podpowie. Ja bym chyba zaczął od kół i zawieszenia. Może się nakłada kilka rzeczy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teoleo 0 Opublikowano 5 Sierpnia 2021 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2021 W sumie racja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damlok24 0 Opublikowano 28 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2022 @Teoleo, udało Ci się z tym uporać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chupachups 0 Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2022 Odgrzewane kotleta. Walczę że stukami. Magiel po regeneracji. Krzyżak wymieniony z innego pojazdu i jest poprawa lecz dalej jest luz. Ale coś jest w temacie krzyżaka ponieważ po jego zmianie auto przy zawracaniu niema już efektu zrywania opony. Czy ktoś doszedł do rozwiązania z tajemniczymi stukami z przodu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nadybek 40 Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2022 Jak drazki i koncowki 100% sprawne to moze stukac sam rozdzielacz hydrauliczny w maglu. Ewentualnie zle ustawiony luz na samej przekladni- luz na zebach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
troleslaw 3 Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2022 Zerknij sobie do mojego tematu tam pisałem o krzyżaku. Wystarczy że masz luz 0.5mm na przegubie krzyżaka i będzie stukało w uj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się