zbyszek190 0 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 witam potrzebuje pomocy auto odpala i zaraz gasnie. wymieniłem odmę przeczyściłem podstawę odmy wymieniłem zaworek w tym trójniku do domy chyba to jest do odpowietrzania skrzyni korbowej w podstawie filtra oleju mialem gwint zwalony na czujniku i był na kleju więc myslałem ze wymienie ale nie było takiej więc zrobiłem redukcje i zamontowalem czujnik. po odkreceniu podstawy oleju zobaczyłem że leży tam taka śrubka co niby ma być wkrecona w podstawe od srodka niby to jakis regulator cisnienia oleju czy jakos chyba tak wiec to zakrecilem wszystko poskladalem dalem nowy filtr oleju i nowy olej zaplalil pierwszym razem pochodziło moze 10 s i zgasło i teraz odpali za kazdym razem i zaraz gaśnie . przed ta wymianiana mailem problem z wypadaniem zaplonu i na zimnym telepal i gasnal i chwile jak pochodzil to juz normaalnie chodzil to nastepnego dnia kiedy stal po nocy. ciśnienie sprezania dobre cisnienie oleju przed tez bylo dobre nowe swiece żadnych błedów ktoś pomoże Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 A co z przepustnicą, czyszczona,zaadoptowana? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszek190 0 Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 podczas sciagania nie byla czyszczona ani zaadaptowana Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Nie zaszkodzi zrobić. Przy okazji sprawdź świece. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszek190 0 Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 swiece nowe ngk Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 84 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 Układ paliwowy trzeba przejrzeć,na próbę zamontuj zaworek zwrtny jak pomoże to na stałe daj go do baku lub wymien pompe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszek190 0 Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 gdzie dokladnie zalozyc zaworek zwrotny Link to comment Share on other sites More sharing options...
wesz82 84 Posted September 25, 2014 Share Posted September 25, 2014 W baku na przewodzie powrotnym lub blizej w silniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 Jak pompka dobrze podaje to zakładanie zaworka chyba nie ma sensu. Auto pali, czyli paliwa nie cofa. Z jakiej przyczyny gaśnie? - to jest problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gregor10 12 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 sprawdz cisnienie oleju po naprawach dla spokoju, poza tym komplet logow 2 7 13 25 do zrobienia Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszek190 0 Posted September 26, 2014 Author Share Posted September 26, 2014 logów nie zrobi gdyż auto odpali i zaraz gasnie ..dzisiaj wymienie jeszcze raz filtr paliwa i przeloże od kolegi regulator ciśnienia na listwie ...innych pomysłow nie mam chyba ze ktos ma to bede sprawdzal wymieniłem filter dla pewnosci ...podmieniłem regulator ciśnienia na listwie wtryskowej ...zamocowalem zaworek zwrotny na powrocie i potem na odwrot dalem na zasilanie i tak czy tak dalej to samo. pompke slychac jak dobija benzyne po dobiciu bulkie w baku i jakie powinni byc cisnienie paliwa auto jest podciagniete do 204km mam manometr tylko bede musial dorobic koncowke zeby wkrecic w wezyk do listwy wtryskowej co jest na kluczyk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 4 bary. Odepnij kata od turbo i zobacz co będzie sie działo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafał83 0 Posted September 26, 2014 Share Posted September 26, 2014 a immobilizer brałeś pod uwagę może od obcina zapłon bo np przemieściła się pestka w kluczyku i nie łapie Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszek190 0 Posted September 27, 2014 Author Share Posted September 27, 2014 sory ale mołbys jakoś dokladniej z tym przemieszczeniem.. przed czynnosciami z odma wyciagnelem komputer zeby elektryk go obejrzal czy moze cos nie bylo wypalonego. potem go wsadzilem i nie odpalalem tylko od razu zaczelem od odmy postawy oleju palilem go ze zwyklego kluczuka...a mam jeszcze drugi z pilotem nie wiem czy to jakoś róznice ma na tym z pilotem nie palilem jeszce i po przekreceniu stacyjki na desce pokazuje sie auto z kluczykiem Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Gdyby to było imo to wcale by nie palił. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Łukasz13 202 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Jesli odpala na chwile i gasnie to typowy objaw odciecia przez immo, jak zgasnie to zapala sie kontrolka od immo na desce? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszek190 0 Posted September 27, 2014 Author Share Posted September 27, 2014 jak zgasnie to nic sie nie swieci. \teraz probowalem kluczyka z pilotem odpalil ale strasznie mial niskie obroty chcialem dodac gaz ale jakby gaz wogole nie reagowal pochodzil 10sekund moze 15 i zgasl i za kazdym razem jak odpali to zgasnie Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariuszBDG 0 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 jak zgasnie to nic sie nie swieci. \teraz probowalem kluczyka z pilotem odpalil ale strasznie mial niskie obroty chcialem dodac gaz ale jakby gaz wogole nie reagowal pochodzil 10sekund moze 15 i zgasl i za kazdym razem jak odpali to zgasnie mam to samo z moim audi tez 1.8t aeb ... i mechanicy nie wiedza co i jak Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszek190 0 Posted September 27, 2014 Author Share Posted September 27, 2014 najgorzej ze u mnie mechanicy to nie sa za dobrzy takze nie mam do kogo nawet zawiesc ktory by sie naprawde na tym znal Link to comment Share on other sites More sharing options...
jacek70 104 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Jesli odpala na chwile i gasnie to typowy objaw odciecia przez immo, jak zgasnie to zapala sie kontrolka od immo na desce? W b5 jak miałem problem z IMO to kręcił a nie zapalał. Zero reakcji. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MariuszBDG 0 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 Jesli odpala na chwile i gasnie to typowy objaw odciecia przez immo, jak zgasnie to zapala sie kontrolka od immo na desce? W b5 jak miałem problem z IMO to kręcił a nie zapalał. Zero reakcji mi akurat jak jest zimny to ciezko kreci . ale zakreci i zaraz zgasnie . ale jak odpale to pedal gazu wgl nie reaguje . jak tak kilka razy poodpalam to silnik nagrzeje sie i potem zaskoczy i juz w miare trzyma i tak po 5-10 min mozna jechac . ale mechanicy nie moga znalesc co to jest . sprawdzalem weze cisnieniowe , pompe paliwa , przepustnice tez sprawdzilem , wyczyscilem i zaadoptowalem ja . ale nadal te same problemy . jak silnik zimny to vag pokazuje ze czujnik polozenia przepustnicy rozjebany... a jak auto nagrzeje i podlacze vaga to 0 bledow xdd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dev 1,483 Posted September 27, 2014 Share Posted September 27, 2014 jaki masz czujnik od wody ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
zbyszek190 0 Posted October 12, 2014 Author Share Posted October 12, 2014 wlaczylem program vag i w centralcie chyba bylo 2 błedy 01366 opened deu to crash signal 35-00 00955 shareware version to decode all dct 's 09-00please register activate. wykasowałem. wyczytałem zeby włączyć zapłon i zostawić na 40 min tak zrobiłem i auto odpaliło tylko nie wiem czego znowu wypadanie zapłonu na 3 i 4 cyklu i tam po 7 minutach i kasowaniu bledach chodzi normalnie jechalem godzine i auto jechalo nie zgaslo z drugiego kluczyka tez odpalilo nie wiem co to moglo byc w czasie jazdy wyskoczylo cos 2 raz błąd bank1 sonda 1 BŁĄD w przewodzie elektrycznym a potem jeszcze raz sonda 1 brak aktywności skasowalem i narazie nie ma co do wypadania zapłonu świece wymienione czujnik temp.nowy czujnik odpowietrzania skrzyni korbowej .cisnienie oleju ok sprezania tez ok odpinalem przepływke ..w podstawie filtra oleju odkrecila sie srubka niby regulator cisnienia oleju wiec został zakrecony w podstawe .modul pare razy przemieniany cewki tez nawet na nowa jest założona z beru i dalej 3 i 4 cykl..czujnik wałka rozrządu przemieniałem od kolegi komp sprawdzony I rano dalej odpalil z8sekund i zgasl i dalej odpala i zgasnie auto było u Pana Piotra w Łąka i usterką był jakiś zawór w pompie olejowej .wymienione i wszystko chodzi ładnie lepiej niż wcześniej Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now