Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Volvo v50 2.0D 136PS


chudy13101980

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i przedstawiem swój nowy nabytek.

Volvo v50 2.0D 136PS.

Na wyposażeniu m.inn.

-Skórzana tapicerka

-Czujnik zmierzchu

-Czujnik deszczu

-Klima dwu strefowa

-Tempomat

więcej chyba standard,nie znam się za bardzo jeszcze na tych furmankach,ale z czasem ogarnę.

Kilka fotek.

1eyeILB.jpg

yopkCaK.jpg

Y4GYGgj.jpg

D8wOyle.jpg

Edytowane przez chudy13101980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fajny łazik, silnik od forda

szkoda że nie ma 4WD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od jakiego forda... ehhh

To jest silnik 2.0 136KM, a więc PSA, a w fordzie to on tylko gościnnie siedział.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jest źle,na żywo wygląda bardzo OK,gość mi pokazywał skórę w swojej Q7,tam to dopiero była masakra.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fura fajna, ale dorezać do niej coś ciężko (mój brat przerabia ten temat)
Na zakrętach prowadzi się lepiej niż Audi :)

Navi/komputer pokł/ksenon/szyber? masz może?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Komputer pokładowy oczywiście jest,navi nie ma jest jakaś dołożona,bez xenonu ale co najważniejsze dla mnie fabrycznie bez DPF-a.

// Lumia 625 \\

Ogarnę środek i umyję to dam lepsze foto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiwicie opracowana przez inżynierów firmy Ford. Czyli czyj ten motor?

http://www.motodiesel.pl/index.php?option=com_sobipro&pid=3109&sid=3114&Itemid=438

Edytowane przez POWER-KRIS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Calkiwicie opracowana przez inżynierów firmy Ford. Czyli czyj ten motor? http://www.motodiesel.pl/index.php?option=com_sobipro&pid=3109&sid=3114&Itemid=438

"...oraz Francuskiego konsorcjum PSA."

Czytasz tylko polowe zdania ?