blachy Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 Witam Proszę o analizę logów mojego świeżego zakupu. Logi robione na 3 biegu na PB95 (nie mam jeszcze LPG) Samochód niby jedzie jak na swoją masę i napęd, ale coś tak niemrawo. Przesiadłem się z mocnego diesla (Leon 1M TDI 200/400) i wiedziałem że będzie gorzej ale jest jakoś tak dużo gorzej. Z góry dzięki Grupa 002 i 033http://vaglog.rtnet.pl/log_187579.html Grupa 003 i 020 http://vaglog.rtnet.pl/log_187581.html Grupa 115 i 118 http://vaglog.rtnet.pl/log_187580.html
german81 Opublikowano 27 Września 2014 Opublikowano 27 Września 2014 przepływka pokazuje za mało . sprawdz szczelnosc kompresorem jesli bedzie szczelny to przepływka do wymiany .
blachy Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Sprawdze ta szczelnosc. A czy ten blad moze na cos dodatkowo naprowadzic? P1136 - 001 - Upper Limit Exceeded 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. Edytowane 28 Września 2014 przez blachy
Łukasz13 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Nieszczelnosc w podcisnieniu lub uszkodzony zaworek jednokierunkowy w odmie pod kolektorem. 1
gregor10 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 dziura w dolocie może być jego przyczyną , dzwon to Ci powiem gdzie jest nawet
blachy Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 Jutro przedzwonie. Nie bede przy niedzieli zawracal glowy koledze.
jacek70 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Gdyby to była wina tego zaworka to nie równo pracował by silnik na wolnych. Tak było w moim przypadku.
blachy Opublikowano 28 Września 2014 Autor Opublikowano 28 Września 2014 Silnik pracuje równo. Tylko na zimnym ma podwyższone ale równe obroty które stosunkowo szybko (~1min) spadają. Ten błąd wyłapałem kilka dni temu, ale w sumie skasowałem i zlałem bo nic dziwnego się nie działo i wcześniej przez kilkanaście dni użytkowania go nie było. Teraz wiem że trzeba szukać nieszczelności w dolocie i potem wybadać przepływomierz, bo rzeczywiście wskazania mam za niskie w stosunku do zdrowego BFB.
mroziu22 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Witam I co znalazłeś gdzie ta nieszczelność mam dokładnie tą samą kwestie. Zaworek wymieniałem na początku ale docelowo usunąłem cały SAI, odme otworzyłem, itd Mam za niskie pomiary, włożyłem inna dobrą przepływkę i dalej to samo. Gregor10 podał Ci może gdzie jest ta potencjalna nieszczelność?
blachy Opublikowano 8 Czerwca 2016 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2016 Grzesiek wskazał na zaworek jednokierunkowy przy odmie - wymieniłem i błąd zniknął. Poza tym uszkodzony był zawór DV oraz wymieniony został przepływomierz.A reszta tutaj:http://gregor10.pl/audi-a4-b6-1-8t-quattro-163km-bfb-205km-335nm/
mroziu22 Opublikowano 8 Czerwca 2016 Opublikowano 8 Czerwca 2016 dzieki u mnie już odma towarta i zaworka nie trzeba więc to nie to, Rozgrzebałem dzisiaj sprzęta i sprawdzałem nieszczelności Jedna na węzyku od turbo do n75 usnięta, potem kilka obejm od TIP, IC do przepustnicy miały mała nieszczelność teraz zrobiłem logi i jest "bujaka jamaka" ładuje i nagle coś puszcza i znowu ładuje i znowu puszcza, muśże to ogarnąć i jest potem pakuje mu program i będzie ogien. a za tydzien będzie DP .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się