Michallus Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Witam wszystkich! Po przywitaniu, czas na prezentację Auto zakupione z uszkodzonym silnikiem w maju 2014 sprowadzone z Niemiec przez handlarza z zapewnieniem, że problem jest tylko z silnikiem, potwierdzone wszystko w ASO oraz w serwisie w Niemczech, gdzie auto było kupione, serwisowane i potem wymienione na nowszy model. Porządnie sprawdzone przed zakupem co by nie kupić studni bez dna. Transakcja sfinalizowana Szybka przekładka silnika na CCWA aby uniknąć w przyszłości problemów z rozrządem i wtryskami. W między czasie załatwiane wszystkie papiery, rzeczoznawca, akcyza, rejestracja, ubezpieczenie. Zostało oryginalne turbo, pompa CR oraz kilka innych elementów bez których przekładka by nie była aż tak bardzo plug & play. Silnik zakupiony z potwierdzonym przebiegiem 80 tys km. Wszystko praktycznie poszło zgodnie z planem, z usterek który wyszły: niedziałający przycisk opuszczania tylnej szyby w drzwiach kierowcy oraz niedziałające czujniki parkowania tylne. W obu przypadkach był problem z zaśniedziałymi stykami. Skrzynia nie szarpie, hamulców nawet nie musiałem ruszać, zawieszenie w stanie idealnym (jeszcze oryginalne). Ustawienie zbieżności, co nie było takie proste bo większość o tym nie ma pojęcia w Trójmieście i do przodu. Tutaj polecam Majchrzaka z Sopotu, ustawia rajdówki i inne wynalazki na sprzęcie który jest w stanie samodzielnie skalibrować. Niestety większość nowych zabawek jest źle skalibrowana i powielane są błędy…. Po przejechaniu 7500 km pojawił się pierwszy błąd -klapy korektora, po chwili zniknął. Nie zwlekając pojechałem na modernizacje klap żeby problem więcej nie powrócił. Przy okazji wymiana oleju w skrzyni wraz z filtrem oraz płynu wspomagania. Po zrobieniu kolejnego 1000 km błąd i tym razem brak turbo. Podłączenie do komputera i wszystko jasne, kolejna standardowa bolączka 3.0TDI -nastawnik turbo, padła elektronika. Szykuję się pomału do zmiany wahaczy kompletnych z przodu oraz wahacza tylnego prawego (stalowego). Niestety zawieszenie „niemieckie” szybko dostaje luzów na naszych drogach. Postaram się przetrwać zimę -jak na razie minimalne luzy na dolnych wahaczach z przodu, końcówce drążka. Najgorszy tylny wahacz który jest dostępny tylko w oryginale, tuleje niedostępne. Modyfikacje od zakupu: -wymiana silnika (212000km) -wymiana wszystkich płynów, filtrów. -lekki soft, dopasowanie wtrysków, usunięcie programowe DPF -wszystkie katalizatory oraz dpf out, został tylko końcowy oryginalny. -lampy na czarno, pomarańczki out -podszybie z B6 -nowe opony Vredestein Ultrac Sessanta 225/45/17 XL -wymiana szyby na pilkingtona acoustic, SAINT-GOBAIN był akurat niedostępny w akustycznej wersji -LED 50W w miejsce DRL -ledy zimne w miejsce żarówek podświetlenia tablicy rejestracyjnej -oświetlenie wnętrza LED kompletne w biały neutralny 4500K -postojówki LED 4500K -dystane tył 20mm (koła ET42) -modernizacja klap kolektorów, wymiana oleju w skrzyni, wymiana płynu do wspomagania (218500km) -wymiana nastawnika turbo (219500km) Plany: -300km 600nm -konkretne ledy w miejsce halogenów -lampy led z a6 c6 tył -modernizacja modułu komfortu aby wyrzucić wszystkie rezystory z ledów…. (potrzebne moduły do prób ) -listwy 1NK zrobione -sufit s-line -mocniejszy soft, możliwe że większy IC jednak najpierw będę chciał wyciągnąć ile się da na swojej „serii” -aktualne felgi zostaną na zimowych oponach, nowe 17” trafią na lato a może 18”? -pełen detailing na wiosnę -klimatyzowany schowek -hamulce z S4 -kamera cofania, DVD, aux -nakładki na pedały alu z podstopnicą Wyposażenie fabryczne: -lakier LZ3F -oryginalnie silnik ASB -skrzynia JAX -quattro -sportowe przednie siedzenia skóra/alcantara podgrzewane, elektrycznie regulowane z siatkami i schowkami -pakiet oświetlenia -tempomat -tiptronic -fabrycznie brak oznaczeń na tylnej klapie -zawieszenie 1BE -servotronic -multifunkcyjna trójramienna kierownica z łopatkami -isofix -szyberdach -pilot do bramy w słoneczniku -bi-xenony skrętne wraz ze spryskiwaczami reflektorów -DRL -lusterka zewnętrze składane i samo ściemniające -lusterko wewnętrzne samo ściemniające z czujnikiem deszczu i zmierzchu -RNS-E + bluetooth -zmieniarka 6CD w schowku -FIS kolorowy -miejsce na telefon Siemens w podłokietniku -comming home -mcdonald + worek na narty -czujniki parkowania tył -4x elektryczne szyby -8x poduszka powietrzna -klimatronic Wszystkie naprawy i modyfikacje wykonywane w AZ Auto w Pruszczu Gdańskim, chłopaki dają radę, wszystko profesjonalnie i terminowo. Zdjęcia z ogłoszenia: Zaraz po zakupie: stopiony tłok, zarysowana gładź cylindra Modyfikacje które udało mi się uwiecznić: tak świecą w nocy Galeria dwie zabawki Galeria będzie z czasem aktualizowana, na ten moment nie było żadnej sesji Edytowane 16 Listopada 2014 przez Michallus
Kubica86 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Dobry patent ze swapem na nowszą jednostkę. Kolego jeżeliś łaskaw daj info na PW odnośnie kosztów. Furka miód Mam to samo Do Slina zew. dawaj różnica jest mega!
Piero Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Widziałem, jechałem - PETARDA! Pogratulować!
antonio Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 widziałem ją na placu w AZ, ładnie wypasiona. Gratuluje swapu oby silniczek zrobił milion km
akjam Opublikowano 2 Października 2014 Opublikowano 2 Października 2014 Świetny kolorek, świetna sztuka! Bezawaryjności!
Michallus Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Dorwałem nowy, oryginalny tylny wahacz za 39zł. Cena ASO 900zł.... Na swoje miejsce wróciła pompa common rail od CCWA. Czas na soft, tym razem nie powinno być problemu z wykorzystaniem potencjału pompy i wtrysków.
strazak990 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 (edytowane) Ślicznotka:) LKS.... Krasnystaw? Edytowane 4 Października 2014 przez strazak990
Michallus Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 Tak zgadza się Ślicznotka:) LKS.... Krasnystaw?
strazak990 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 Może gdzieś na siebie wpadniemy wkońcu krasnystaw nie duże miasto Aktualnie przebywam tutaj Pozdrawiam
peter22 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 jakie koszta takiej przekładki , i może byś napisał co trzeba zostawić ze starego silnika . I dlaczego nie można wsadzić całej nowej jednostki ???
Michallus Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 jakie koszta takiej przekładki , i może byś napisał co trzeba zostawić ze starego silnika . I dlaczego nie można wsadzić całej nowej jednostki ??? Jeżeli chodzi o koszta pytajcie w AZ, jednostka nie jest plug & play tak jak ma to miejsce w bkn/asb. Może gdzieś na siebie wpadniemy wkońcu krasnystaw nie duże miasto Aktualnie przebywam tutaj Pozdrawiam Jestem tam tylko kilka razy w roku Teraz jakoś na początku listopada się wybieram.
Kendi~ Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Ładna sztuka i wielkie zmiany na wstępie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się