Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 CCWA] Audi A4 Quattro 3.0TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich!

Po przywitaniu, czas na prezentację :)

Auto zakupione z uszkodzonym silnikiem w maju 2014 sprowadzone z Niemiec przez handlarza z zapewnieniem, że problem jest tylko z silnikiem, potwierdzone wszystko w ASO oraz w serwisie w Niemczech, gdzie auto było kupione, serwisowane i potem wymienione na nowszy model.

Porządnie sprawdzone przed zakupem co by nie kupić studni bez dna. Transakcja sfinalizowana :)

Szybka przekładka silnika na CCWA aby uniknąć w przyszłości problemów z rozrządem i wtryskami.

W między czasie załatwiane wszystkie papiery, rzeczoznawca, akcyza, rejestracja, ubezpieczenie.

Zostało oryginalne turbo, pompa CR oraz kilka innych elementów bez których przekładka by nie była aż tak bardzo plug & play. Silnik zakupiony z potwierdzonym przebiegiem 80 tys km. Wszystko praktycznie poszło zgodnie z planem, z usterek który wyszły: niedziałający przycisk opuszczania tylnej szyby w drzwiach kierowcy oraz niedziałające czujniki parkowania tylne. W obu przypadkach był problem z zaśniedziałymi stykami.

Skrzynia nie szarpie, hamulców nawet nie musiałem ruszać, zawieszenie w stanie idealnym (jeszcze oryginalne). Ustawienie zbieżności, co nie było takie proste bo większość o tym nie ma pojęcia w Trójmieście i do przodu. Tutaj polecam Majchrzaka z Sopotu, ustawia rajdówki i inne wynalazki na sprzęcie który jest w stanie samodzielnie skalibrować. Niestety większość nowych zabawek jest źle skalibrowana i powielane są błędy….

Po przejechaniu 7500 km pojawił się pierwszy błąd -klapy korektora, po chwili zniknął. Nie zwlekając pojechałem na modernizacje klap żeby problem więcej nie powrócił. Przy okazji wymiana oleju w skrzyni wraz z filtrem oraz płynu wspomagania.

Po zrobieniu kolejnego 1000 km błąd i tym razem brak turbo. Podłączenie do komputera i wszystko jasne, kolejna standardowa bolączka 3.0TDI -nastawnik turbo, padła elektronika.

Szykuję się pomału do zmiany wahaczy kompletnych z przodu oraz wahacza tylnego prawego (stalowego). Niestety zawieszenie „niemieckie” szybko dostaje luzów na naszych drogach. Postaram się przetrwać zimę -jak na razie minimalne luzy na dolnych wahaczach z przodu, końcówce drążka. Najgorszy tylny wahacz który jest dostępny tylko w oryginale, tuleje niedostępne.

Modyfikacje od zakupu:

-wymiana silnika (212000km)

-wymiana wszystkich płynów, filtrów.

-lekki soft, dopasowanie wtrysków, usunięcie programowe DPF

-wszystkie katalizatory oraz dpf out, został tylko końcowy oryginalny.

-lampy na czarno, pomarańczki out

-podszybie z B6

-nowe opony Vredestein Ultrac Sessanta 225/45/17 XL

-wymiana szyby na pilkingtona acoustic, SAINT-GOBAIN był akurat niedostępny w akustycznej wersji

-LED 50W w miejsce DRL

-ledy zimne w miejsce żarówek podświetlenia tablicy rejestracyjnej

-oświetlenie wnętrza LED kompletne w biały neutralny 4500K

-postojówki LED 4500K

-dystane tył 20mm (koła ET42)

-modernizacja klap kolektorów, wymiana oleju w skrzyni, wymiana płynu do wspomagania (218500km)

-wymiana nastawnika turbo (219500km)

Plany:

-300km 600nm

-konkretne ledy w miejsce halogenów

-lampy led z a6 c6 tył

-modernizacja modułu komfortu aby wyrzucić wszystkie rezystory z ledów…. (potrzebne moduły do prób )

-listwy 1NK zrobione :)

-sufit s-line

-mocniejszy soft, możliwe że większy IC jednak najpierw będę chciał wyciągnąć ile się da na swojej „serii”

-aktualne felgi zostaną na zimowych oponach, nowe 17” trafią na lato a może 18”?

-pełen detailing na wiosnę

-klimatyzowany schowek

-hamulce z S4

-kamera cofania, DVD, aux

-nakładki na pedały alu z podstopnicą

Wyposażenie fabryczne:

-lakier LZ3F

-oryginalnie silnik ASB

-skrzynia JAX

-quattro

-sportowe przednie siedzenia skóra/alcantara podgrzewane, elektrycznie regulowane z siatkami i schowkami

-pakiet oświetlenia

-tempomat

-tiptronic

-fabrycznie brak oznaczeń na tylnej klapie

-zawieszenie 1BE

-servotronic

-multifunkcyjna trójramienna kierownica z łopatkami

-isofix

-szyberdach

-pilot do bramy w słoneczniku

-bi-xenony skrętne wraz ze spryskiwaczami reflektorów

-DRL

-lusterka zewnętrze składane i samo ściemniające

-lusterko wewnętrzne samo ściemniające z czujnikiem deszczu i zmierzchu

-RNS-E + bluetooth

-zmieniarka 6CD w schowku

-FIS kolorowy

-miejsce na telefon Siemens w podłokietniku :D

-comming home

-mcdonald + worek na narty

-czujniki parkowania tył

-4x elektryczne szyby

-8x poduszka powietrzna

-klimatronic

Wszystkie naprawy i modyfikacje wykonywane w AZ Auto w Pruszczu Gdańskim, chłopaki dają radę, wszystko profesjonalnie i terminowo.

Zdjęcia z ogłoszenia:

h9769n5d.jpg

hq4j9826.jpg

mfd6w8yd.jpg

5o7ffjkz.jpg

ao3q8aq4.jpg

3gngvro7.jpg

Zaraz po zakupie:

gn8majb4.jpg

xvb69wmk.jpg

stopiony tłok, zarysowana gładź cylindra

x9fr3i3n.jpg

9ikbcgsh.jpg

lvjpky93.jpg

bohguj2b.jpg

Modyfikacje które udało mi się uwiecznić:

5dkx7ov7.jpg

jcc5yoky.jpg

tak świecą w nocy ;)

tfqsapgj.jpg

c3lv5cpv.jpg

be7g2ubu.jpg

vzm8wvn7.jpg

Galeria

o84u8dkr.jpg

dwie zabawki :)

Galeria będzie z czasem aktualizowana, na ten moment nie było żadnej sesji :)

Edytowane przez Michallus
Opublikowano

Ladny parch :decayed::decayed:

Opublikowano

Dobry patent ze swapem na nowszą jednostkę.

Kolego jeżeliś łaskaw daj info na PW odnośnie kosztów.

Furka miód ;) Mam to samo :P

Do Slina zew. dawaj ;) różnica jest mega!

Opublikowano

widziałem ją na placu w AZ, ładnie wypasiona. Gratuluje swapu oby silniczek zrobił milion km

Opublikowano

Świetny kolorek, świetna sztuka! Bezawaryjności! :wink4:

Opublikowano

Dorwałem nowy, oryginalny tylny wahacz za 39zł. Cena ASO 900zł....

dt8jt4my.jpg

Na swoje miejsce wróciła pompa common rail od CCWA. Czas na soft, tym razem nie powinno być problemu z wykorzystaniem potencjału pompy i wtrysków.

Opublikowano (edytowane)

Ślicznotka:)

LKS.... Krasnystaw? :)

Edytowane przez strazak990
Opublikowano

Tak zgadza się :)

Ślicznotka:)

LKS.... Krasnystaw? :)

Opublikowano

Może gdzieś na siebie wpadniemy wkońcu krasnystaw nie duże miasto :)

Aktualnie przebywam tutaj :)

Pozdrawiam

Opublikowano

jakie koszta takiej przekładki , i może byś napisał co trzeba zostawić ze starego silnika . I dlaczego nie można wsadzić całej nowej jednostki ???

Opublikowano

jakie koszta takiej przekładki , i może byś napisał co trzeba zostawić ze starego silnika . I dlaczego nie można wsadzić całej nowej jednostki ???

Jeżeli chodzi o koszta pytajcie w AZ, jednostka nie jest plug & play tak jak ma to miejsce w bkn/asb.

Może gdzieś na siebie wpadniemy wkońcu krasnystaw nie duże miasto

Aktualnie przebywam tutaj

Pozdrawiam

Jestem tam tylko kilka razy w roku ;)

Teraz jakoś na początku listopada się wybieram.

Opublikowano

Ładna sztuka i wielkie zmiany na wstępie :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...