dawidoks Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 Witam Panowie. Ciekawa sprawa mnie dobija. Dzisiejszego dnia jeździłem samochodem i wszystko ok do pewnej chwili. Problem wygląda następująco... Auto kręci normalnie, wolne obroty również. Cyrk zaczyna się gdy obroty wchodzą w okolice 4 tysięcy. Samochód zaczyna szarpać, dławić się, jakby odcinało zupełnie zapłon. Nie ważne, ciepły czy zimny silnik. Vag podpięty, błędów było kilka, głównie wtryski, przepływka, czyjnik halla, przekroczona prędkość obrotowa silnika. Błędy skasowałem, wsiadłem w auto i but. Problem jak był tak był. Ponownie podpięty VAG i zdziwko, zero jakiegokolwiek błęda. PS wieczorem tankowałem się bo pusto było w baku, a dystybutor i pompa dystrybutora dziwnie jak nigdy się tłukła i harczała. Przepływkę, sondę odpiąłem, problem dalej pozostał.
Kosa-00 Opublikowano 3 Października 2014 Opublikowano 3 Października 2014 weź to opisz po polskuco tankowałeś ? i co się dzieje na czym paliwo, gazco ma dystrybutor do twojego samochodumoże nalałeś jakiegoś wynalazku ze stacji co 0,5 groszy taniejdziwie sie ludziom że jeszcze szukają tanszego gazu bo 0,5 grosza tanie
dawidoks Opublikowano 3 Października 2014 Autor Opublikowano 3 Października 2014 Brak LPG. Zatankowane było na stacji nie z paliwem o 5 groszy tańszym tylko na BP.
jacek70 Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Ale co ma do tego dystrybutor? Opisz jeszcze raz co się dzieje i podaj błędy.
dawidoks Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Dzisiaj samochód z rana jeździ normalnie, wkręca się na obroty. Co ma dystrybutor do tego? Może poszedł jakiś syf i przytkał pompe, filtr, wtrysk zawalił? Błędów było multum lecz po usunięciu ich samochód dalej nie jechał. Wiec podpiąłem spowrotem Vaga by sprawdzić czy pojawiły się ponownie. W tym momencie miałem zdziwko bo nie było kompletnie nic, żadnego błędu a auto nie jechało. Ad. Możliwe jest że immo bądź sterownik silnika gdzieś szwankują od wilgoci? Podpiąłem VAG: 00515 - Camshaft Position (Hall) Sensor (G40): Open or Short to Plus 00543 - Maximum Engine Speed Exceeded (Engine Warranty VOID! 35-10 - - - Intermittent Proszę filmik z objawami. Ja już jestem ciemny jak noc listopadowa. Zapłon? Edytowane 10 Października 2014 przez dawidoks
Arkadiush Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 co do tego ma immo? jakby immo to byś nie odpalił w ogóle. Moim zdaniem sprawdź najpierw przepustnice np wyczyść ją i zobacz czy będzie podobnie
dawidoks Opublikowano 10 Października 2014 Autor Opublikowano 10 Października 2014 (edytowane) Mniejsza o immo, na filmik wszystko widać. Edytowane 10 Października 2014 przez dawidoks
Arkadiush Opublikowano 10 Października 2014 Opublikowano 10 Października 2014 Mniejsza o immo, na filmik wszystko widać. kolego spróbuj tak. Odłącz aku na około 30 minut całkowicie po tym podłącz go normalnie włóż kluczyk do stacyjki przekręć aż kontrolki zapala się zostaw w tym stanie na około 1-2 minuty wyciagnij kluczyk otwórz zamknij samochód odpal auto zostaw na około 2 minut przepustnica powinna się sama za adoptować
dawidoks Opublikowano 11 Października 2014 Autor Opublikowano 11 Października 2014 Czy adaptacja przepustnicy naprawdę ma coś do mojego problemu? Jeżeli zapłon jakby wypadał... Zaadaptowana przepustnica problem dalej występuje. Ciągle powraca błąd czujnika Halla. Wezmę od znajomego używany i sprawdzę czy będzie ok.
wojtek79 Opublikowano 13 Października 2014 Opublikowano 13 Października 2014 Stawiam na uszkodzenie cewki zapłonowej. Jak masz skąd załatwić to podmień cewkę i jedź sprawdzić,
rysland Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Kolego to jest nic innego jak sonda lambda
wojtek79 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Kolego to jest nic innego jak sonda lambda Pisał na początku że odłączył sondę i było bez zmian. Chyba że padła na amen to wtedy bez znaczenia czy podłączona czy nie. Edytowane 14 Października 2014 przez wojtek79
rysland Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) Dokładnie, odłączenie sondy do końca nie odpowiada na pytanie. Fakt, jest to dobre sprawdzenie czy to wina sondy czy nie ale jeżeli jest padnięta na amen to odłączenie tak jak napisałeś nic nie da. Miałem identyczne problemy, te same zachowanie przy tej samej liczbie obrotów. I odłączenie sondy nie robiło różnicy, sonda po prostu była już totalnie wypalona. Po sprawdzeniu na kompie wyszły problemy sondy, po wymienieniu na ori z bosha problem ustał stąd piszę że to bankowo sonda aha dodam iż też mnie to zmyliło, na samym początku wyeliminowałem sonde, zabrałem się za wymiane kabli, świec itd... niepotrzebna strata gotówki dlatego polecam sprawdzić sondę Edytowane 14 Października 2014 przez rysland
dawidoks Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 Przecież pisałem że w VAGU wywala tylko błąd czujnika Halla.
rysland Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 No to weź od znajomego i sprawdź czy to jest to.
dawidoks Opublikowano 18 Października 2014 Autor Opublikowano 18 Października 2014 Wchodzi w grę przestawiony rozrząd?
wojtek79 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Moim skromnym zdaniem - nie.
dawidoks Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Dorwałem czujnik Halla, podmieniłem. W zachowaniu auta nic się nie zmieniło.
wojtek79 Opublikowano 10 Listopada 2014 Opublikowano 10 Listopada 2014 Podmieniałeś cewkę zapłonową jak sugerowałem wcześniej?
dawidoks Opublikowano 10 Listopada 2014 Autor Opublikowano 10 Listopada 2014 Niestety nie, nie mam dostępu do cewki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się