noxes Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Panowie, taki oto problem, moja padaka słabo się zbiera, a przynajmniej mam takie odczucia. Nie czuć turbiny... A może tak powinno być? Nie wiem nie mam prównania, ale jak na 163Km i turbo to powinno to lepiej jechać Jedzie jak zwykłe 1.8 w budzie b5 Co zaobserwowałem to to, że po odpaleniu szarpie- błędy losowe wypadanie zapłonu i brak zapłonu cylinder 1 i 2(Od czego?)Przecieki pod gniazdami wtrysków, już mam nowe na dniach będę montował, świece do zamówienia.Tak wiem logi nie bardzo ogarniam jak.Denerwuje mnie ten samochód już...
Dev Opublikowano 4 Października 2014 Opublikowano 4 Października 2014 Najpierw logi Kolego. Szczelnosc dolotu, N75 i DVki.
noxes Opublikowano 5 Października 2014 Autor Opublikowano 5 Października 2014 jakieś sprawdzone metody na sprawdzenie szczelności?
Łukasz13 Opublikowano 5 Października 2014 Opublikowano 5 Października 2014 logi tylko logi na benzynie po kasowaniu błedów na trojce do odcinki, kanały parami po dwa 002+033, 020+118, 003+115. 1
noxes Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Na dniach sprawdzę szczelność. Dziś wyłapałem błędy; 1 losowe wypadanie zapłonu 2 brak zapłonu cylinder 1, zwarcie do innego.. Świece jakie u mnie są to bosch fr78, wg katalogów są to świece do 1.6. Szczelność sprawdzona na 1.5 bara, syczy gdzieś przy kolektorze ssacym i reszta ciśnienia ucieka do silnika, po odkręceniu korka słychać takie pukanie w silniku. Co o tym myślicie? Prawdopodobnie gdzieś przez odmę tam idzie, ale którędy?
przem88 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 wypadanie zapłonu... wymien swiece to na pewno jesli dawno nie wymienilaes, i sprawdz cewki ktore sa uszkodzone i wymien . a pozniej bedzie sie doradzlo dalej . a co do sprawdzenia turbo logami, kanał 11 u mnie nie wykrywa ze tak powiem turba bo na tym kanale nie ma wartosci doladownia tylko sa jakies inne ...
noxes Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Świece i cewki to podstawa. Teraz bardziej interesuje mnie gdzie i dlaczego ucieka ciśnienie. 1
Łukasz13 Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 Jak mocno ucieka przez odme to zaworek jednokierunkowy do sprawdzenia pod kolektorem dość czesto pada.
noxes Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Mocno nie ale szybko w skrzyni korbowej słychać pukanie z powietrza. Przewód idący z kolektora ssącego został zaślepiony a ciśnienie dalej ucieka.
15lolo Opublikowano 8 Października 2014 Opublikowano 8 Października 2014 massz numer zaworka wyzej wspomnianego 035 103 245a
noxes Opublikowano 8 Października 2014 Autor Opublikowano 8 Października 2014 Ale ja mam ten zawór nowy- ma niecały rok
michal1.8tq Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 logi zrob podstawa moze grucha stoi od turba mialem kilka takich aut juz , moze przeplywka siedzi wypadanie zaplonu moze byc od cewek a nawet od glupiego gorszego paliwa ja tak mialem na 95 z orlenu daj logi
noxes Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Na orlenie nie tankuję. Raczej tankuję na różnych stacjach.Logi logami ale nie mam z kim tego zrobić i kiedy...
michal1.8tq Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 podalem Ci tylko przyklad na kazdym paliwie tak moze byc. daleko masz do mnie nie oplaca sie na diagnostyke leciec
gsekulski Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Koniecznie zbadaj cewki. W tych autach jakieś 8 mies temu była akcja serwisowa wymiany cewek. Fabryczne nawalały. Co do świec katalogowo NGK PFR6Q platynowe. Niestety cena ok 35zł sztuka.
michal1.8tq Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 akcja trwa juz od 2 lat... jak chcesz to zadzwon do aso i po vin powiedza czy podlegasz w ogole akcji
noxes Opublikowano 19 Października 2014 Autor Opublikowano 19 Października 2014 Cewki mam akurat z tego numeru który nie podlega akcji tak więc... No do lublina nie będę jechał bo trochę za daleko, a po za tym nie mam czasu. Póki co muszę obadać którędy ucieka mi ciśnienie do środka silnika. Ten zaworek 035 103 245a mam nowy- rok temu zakładałem.Ciśnienie do silnika nie ucieka jednostajnie tylko powoli tak pukając sobie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się