Skocz do zawartości
IGNOROWANY

auto ma 90C a leci zimne powietrze


pavvel89

Rekomendowane odpowiedzi

szefostwo a wymieniamy sam termostat http://allegro.pl/termostat-wahler-audi-a4-audi-a4-avant-b5-b6-b7-i4782660494.html

czy całe ustrojstwo z obudową?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam termostat

A jaki masz motor kolego w ogóle? W swojej audicy?

Jak w opisie 1.9 TDI AVF. Aha jeszcze jedno, to taki sam termostat sprzedadzą mi w Aso? Czy całość w tej obudowie, bo samych termostatów nie mają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że sprzedadzą sam taki bez obudowy ja kupiłem wahlera w sklepie i jak narazie jest git grzeje lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę że sprzedadzą sam taki bez obudowy ja kupiłem wahlera w sklepie i jak narazie jest git grzeje lepiej

No wahler 35 a ori 100 zlotych monet

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Mam pytanie czy trzeba ściągać całą tapicerkę żeby wymienić nagrzewnice w Audi a4 b6 1.9 silnik awx? Czy da się to zrobić bez koniecznośći zdejmowania całej tapicerki? Proszę o info :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego wystarczy poszukać jest o tym kilka wątków łacznie ze zdjęciami co i jak

A odpowiadajac na pytanie to nie nie trzeba targać połowy wnętrza żeby się dostać do nagrzewnicy i ją wyjąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też go założyłem i jest okej póki co. W ogóle to zawór spustowy mam przy chłodniczy przez który nie udało mi się spuścić płynu gdyż nic z niego nie leciało mimo odkręcenia korka i zaworu, więc było szarpanie węża od chłodnicy. Potem połowo płynu wyleciała dołem a połowa przez otwór termostatu nie mam pojęcia dlaczego :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdradzisz jak i gdzie je znajde i jak sprawdzic wartosc :) bede wdzieczny !

jakie sa prawidlowe wartosci ?

TEMAT ROZWIAZANY - NAGRZEWNICA ZAPCHANA

Edytowane przez pavvel89
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam . Ostatnio miałem okazje wymienic termostat ponieważ temperatura nie trzymała 90 st .

Niby wszystko ok teraz trzyma temperature ale zauważyłem ze samochód bardzo wolno sie nagrzewa i jak złapie temp 90 st to po jakis 15 minutach postoju na wyłaczonym silniku szybko sie wychładza .Zauwazyłem ze jak jade do pracy ok 7 km to nie osiagnie nawet 70 st. Czy przez nie dogrzanie moze samochód duzo wiecej spalic ? Ostatnio zatankowałem za 100zł i przejechałem 220km .Ostatnie moje pytanie to czy jak samochód jest nagrzany do 90(na postoju) to przy włączonym nawiewie powinna temp spadac ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez niską temp.możesz mieć większe spalanie. Jaki założyłeś termostat? Były przypadki ze nawet te z górnej półki, nowe i były wadliwe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

termostat firmy wahler... kiedys w golfie miałem własnie taki przypadek ze po wymianie za około miesiac musiałem drugi raz wymieniac .Ale jak silnik złapie 90 st to nawet na postoju nie powinna spadac temperatura prawda ?mam wrazenie własnie ze bardzo dlugo sie nagrzewa a zarazem na krótkim postoju bardzo szybko traci ciepło i w ten sposob spalanie jest wieksze


a czy czujnik temp tez ma takie objawy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam taki sam problem jak kolega, termostat wymieniany w maju...Planuje kupić czujnik i zobaczyc co bedzie..bo 60zl to nie tak duzo, a wymiana nie jest zbyt trudna:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega ma problem. Ja sam nie wiem czy doradzić mu wymianę termostatu, czy czujnika temperatury. Objawy ma takie: od nastania dni z temperaturami na minus, niekiedy nie łapie mu 90 stopni, tylko mniej, raz jest -2 i mu nie łapie, a wyjdzie z roboty , jedzie, jest - 5 i mu trzyma ładnie 90 stopni. Ja miałem kiedyś tak, że mi nie trzymał wogóle temperatury i pomogła wymiana termostatu, a tutaj nie wiem czy czasem nie będzie czujnik. Dodał mi że wcześniej miał sytuajce gdzie silnik sam wchodził na wyższe obroty , ta ok 1100 i załączał się wentylator. Dlatego ja bym obstawiał czujnik. A wy ? Silnik ma taki jak ja, 1.9 AWX.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mamy zimę, i auto w 7 km ma prawo nie nagrzać się do 90 stopni, ja niestety też nie jestem w stanie dogrzać silnika jadąc do pracy i co zrobić, ale wcześniej musiałem na trasie mi do 90 nie dochodził, a teraz już jest 90 i jest okej. Jak chcemy mieć szybko ciepły silnik to niestety opcja z webasto albo z podgrzewaniem płynu świecami. Winter is coming

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem czujnik i jest jeszcze gorzej nie trzyma 90 st. Wiec postanowiłem wsadzic stary i nowy termostat(ostanio juz drugi) i mam nadzieje ze bedzie juz dobrze ... dam znac jak juz wymienie ...


i bardzo sie długo sie nagrzewa ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem czujnik i jest jeszcze gorzej nie trzyma 90 st. Wiec postanowiłem wsadzic stary i nowy termostat(ostanio juz drugi) i mam nadzieje ze bedzie juz dobrze ... dam znac jak juz wymienie ...

i bardzo sie długo sie nagrzewa ...

Jak chcesz skrócić czas grzania to skręć wentylator w klimie na minimum to dużo daje i tak siedzisz w kurtce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko ze ja jezdze ze skreconym ogrzewaniem ... ostatnio nawet bez i nie chce sie nagrzac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...