erchi Opublikowano 4 Grudnia 2014 Opublikowano 4 Grudnia 2014 Po zrobieniu logów ( kilkukrotne kręcenie do odcinki) auto ożyło, więc coś w tym jest
grubcio1980 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Dziś przed wyjazdem do pracy zrobiłem ten trick. Wyraźnie lepsza reakcja na gaz. Czasami zastanawiała się chwilkę a dziś jechała z samego dołu. Coś w tym jest. Dobre dla osób ktore jeżdżą spokojnie
skerim Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Jak ma jeździć to musi przynajmniej od czasu do czasu dostać po zaworach tak żeby cały syf przedarło i wypaliło. Na myśli mi przychodzi mój stary poczciwy polonez sprzed nastu lat - kupiłem dziadka i jak na trasie dostał po do spodu to się bujną do 90-siątki i zobaczyłem siwą ścianę z tyłu . Pomyślałem że silnik padaka, więc go już tak nie dusiłem, ale też i specjalnie nie oszczędzałem. Po ok. 2000 kilometrów nie ten motor był. Ostatecznie do 140 się kołysał, ale dochodzenie do formy trochę mu zajęło . Śmiem twierdzić że pod tym względem silniki się nie różnią. Edytowane 5 Grudnia 2014 przez skerim
jacek70 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Fakt jak się przedmucha rurki to idzie lepiej, ale w moim przypadku żadne czary z przepustnicą nic nie dają.
przem88 Opublikowano 6 Grudnia 2014 Autor Opublikowano 6 Grudnia 2014 no wiadomo ze jak ma sie audiczke np taka 1.8t to nie kupuje sie jej zeby jezdzic do 100km max i zmieniac biegi przy 2 tys obrotach bo po jakims czasie wiadomo co z auta sie zrobi... oczywiscie wszystko z głowa i bezpiecznie
arkady1321 Opublikowano 7 Grudnia 2014 Opublikowano 7 Grudnia 2014 no zapewne.... dynamicznie i zgrabnie....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się