kamiquattro Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 10 godzin temu, Dev napisał: To nic nie da bo luz jest na zębach A gdyby wymienić te koła zebate?czy są nie dostępne?trochę to denerwujące pukanie przy szybszym puszczeniu sprzęgła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 A skąd je weźmiesz? nawet ich zrobienie to nie lada wyczyn bo co drugi ząb ma inny moduł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamiquattro Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 27 minut temu, Dev napisał: A skąd je weźmiesz? nawet ich zrobienie to nie lada wyczyn bo co drugi ząb ma inny moduł To lepiej szukać torsenu i dyfra o takim samym oznaczeniu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 17 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2017 42 minuty temu, kamiquattro napisał: To lepiej szukać torsenu i dyfra o takim samym oznaczeniu? jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaveLove Opublikowano 18 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2017 (edytowane) Gdyby ktoś posiadał egzemplarz w dobrym stanie to chętnie bym zakupił. Temat się nie pali, a może akurat coś ci wpadnie w ręce. Sam również porozglądam się po okolicy może przed Bożym Narodzeniem coś się uda ogarnąć. Oznaczenie jakie posiadam to DAJ. Edytowane 13 Listopada 2017 przez Rumaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sandall Opublikowano 28 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 mam podobny problem, ale jak upewnic sie na 100% ze to torsen? i czy warto kupowac inny uzywany i wymieniac? bo mam dawce, ale nie wiem w jakim on jest stanie no i czy u mnie na pewno to torsen tak lupie przy zmianach biegow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Magik123 Opublikowano 12 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2018 Ja dzis zmieniłem poduszki skrzyni na Lemfordera i stuk przy zmianie biegów zniknął w 95%, wcześniej puszczałem sprzegło delikatnie i z czuciem, a i tak zwykle łupnęło, teraz puszczam normalnie i stuku brak. Nie mniej ogarne jeszcze poduszkę skrzyni w Olkuszu i problem stukania mam z bani. oraz nowa podpora przednia silnika. Polatałem dziś dłużej i łagodnie oraz agresywnie i jest ok, myślałem że to może przypadek ale jednak pomogło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dunmyy676 Opublikowano 13 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2018 W dniu 12.02.2018 o 22:02, Magik123 napisał: Ja dzis zmieniłem poduszki skrzyni na Lemfordera i stuk przy zmianie biegów zniknął w 95%, wcześniej puszczałem sprzegło delikatnie i z czuciem, a i tak zwykle łupnęło, teraz puszczam normalnie i stuku brak. Nie mniej ogarne jeszcze poduszkę skrzyni w Olkuszu i problem stukania mam z bani. oraz nowa podpora przednia silnika. Polatałem dziś dłużej i łagodnie oraz agresywnie i jest ok, myślałem że to może przypadek ale jednak pomogło. Ja wymieniłem dyfer ale stuknięcie przy zmianie biegów i tak mam dalej... może wymiana oleju w skrzyni? Przeguby, półosie, poduszka dyfra, wał napędowy? Nie pomyślałem o poduszkach skrzyni i silnika.. możesz mi napisać ile jest poduszek pod skrzynią i silnikiem, i jaka podpora silnika dokładnie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 Opublikowano 3 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2021 Ja tylko dodam do tematu i odgrzeje że wymiana torsenu nie pomoże ,jak poczatek tematu już odpowiada na pytanie co jest zepsute. Dodam że to jest mechanizm różnicowy,wybija sworzeń na satelitkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robee323 Opublikowano 4 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2022 W dniu 3.01.2021 o 10:23, hunter91 napisał: Ja tylko dodam do tematu i odgrzeje że wymiana torsenu nie pomoże ,jak poczatek tematu już odpowiada na pytanie co jest zepsute. Dodam że to jest mechanizm różnicowy,wybija sworzeń na satelitkach @hunter91czyli luz na mechaniźmie różnicowym tylnego mostu jest przyczyną tych stuków podczas zwolnienia obciążenia na elementach napędu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się