misiek95 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 jak przewracasz w katalogu kartki to słychac pukanie ustawiles mi dzień stary
thomasinio86 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Ja rozumiem że macie z tego polewe bo uważacie że to najgorszy szmelc ale to samo mozba powiedzieć o innych wachaczach..jak skomentujecie jak.sąsiadowi po 15 tys Lemfoder który tak każdy zachwala wysypał się?? O innemu Master Sport jeździ i jeździ i nic:) nie ma reguły
misiek95 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Ja rozumiem że macie z tego polewe bo uważacie że to najgorszy szmelc ale to samo mozba powiedzieć o innych wachaczach..jak skomentujecie jak.sąsiadowi po 15 tys Lemfoder który tak każdy zachwala wysypał się?? O innemu Master Sport jeździ i jeździ i nic:) nie ma regułyPrzecież piszą wyraźnie że lmf to najczęściej podróbki. A ms w tej chwili najlepszy stosunek jakości do ceny
thomasinio86 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 No nie wiem potrafiły się wysypać po 10tys ale takie przypqdki najczwesciej były w passkach b5
bediks Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Jak się kupuje chvj wie gdzie to tak jest Misiek nie ma za co Tak na marginesie wrzucam teraz wahacze rts i zobaczymy ile polata, za zestaw trzeba dać 900 - 1000 zl
TyBucu Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Kraft jest super, teraz nawet w podrozy samochodem, moge sie czuc jakbym siedzial w domu na starym tapczanie. Iscie domowa atmosfera.
ayew Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Ja wymieniłem komplet na trw, od 15 tysi spokój, końcówki febi od 5 tys ale cena niestety konkret za trw
piekarz Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Ja mam wahacze Krafta. Przejechałem na nich 36 tyś. km i nic nie stuka, gumy całe.
kam2 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 A może jest ktoś na forum kto ma założone MEYLE HD ? O różnice nie pytam bo raczej po zmianie na nowy zestaw musi być pozytywne odczucie...tylko na jak długo !? Pytanie więc bardziej kieruje do osób które trochę km już przelaytały i mają jakieś zdanie. Chce niebawem zmienić całe zawieszenie i ostatnio dostałem dobrą propozycję ceny na właśnie zestaw firmy MEYLE. Podobno duuużo lepszy niż Lemforder, 4 lata GW, wzmocniony itp Może jakieś sugestie z waszej strony. Chciałbym też zapytać czy ktoś zmienił amortyzację na bilstein'a (std - nic nie obniżam chce tylko zrobić wszystko nowe na seryjnych gratach)
tomaszstn Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Spytaj tych Panów http://a4-klub.pl/index.php?/topic/291723-wahacze-kraft/#entry4187555 Jeden i drugi chyba mają, przynajmniej z kontekstu wynika. Ja miałem amorki bilsteina i przejeździłem niecałe 2 lata, po mnie jeszcze 70 tkm zrobione więc mogę z czystym sumieniem polecić. Te Meyle pewnie nie są lepsze od Lema czy TRW ale może choć trochę zbliżone a cena o połowę niższa więc już by się opłacało. Kolega jeździ na Lemach, fura obniżona i koła 18", w zeszłym roku nalatał na tym zestawie niespełna 80 tkm i kompletna cisza więc jak ktoś pisze że mu Lem po paru tysiącach poleciał to albo ktoś przy montażu już gumy pozrywał albo podróbki kupił bo nie ma takiej opcji.
kam2 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 THX za info. albo u Kazka w stodole zakładane !
Mesiah Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) Jak ktoś kupuje Lemy z allegro po 1100-1200zł to ma podróbki. Dzik sprzedaje 100% oryginały od producenta za bodaj 1570zł. Sam się dziwiłem czemu na allegro Lem tak tanio stoi i o mało się w to nie władowałem. Druga sprawa to montaż. Wielu mechaników zakłada wahacze w tym zawieszeniu na pałę. Jak wszyscy wiedzą w przypadku tego zawieszenia poprawny montaż to ponad połowa sukcesu. Mimo wszystko Lem jest i będzie bezkonkurencyjny jeśli chodzi o wytrzymałość. Kosztuje tyle co 3 zestawy MS ale myślę , że po kupnie oryginału może zrobić sporo więcej km niż te 3 zestawy i nie trzeba pierdzielić się 3x z ich wymianą.. Edytowane 29 Października 2014 przez Mesiah
rafal9119 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Co do wachaczy kraft to wymieniałem cała gore z obu stron i po 28 tys wygladaja dobrze nie sa popekane itd a montowałem je sam. Jak ktos na podniesionym aucie wachacze dokreca na maxa to nie ma sie co dziwić ze po 7 tys km padaja
krzysaudi Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 EEE dokręcane byly już na opuszczonym aucie nie pierwszy raz robiłem wymianę zawieszenia w a4 be pińć . Trafilem pewnie na odpad poprodukcyjny i dlatego tak wyszlo . W poprzedniej be pinć krafty latały ok 25 tyś km i sprzedałęm autko ze sprawnym zawieszeniem . Kris
Krycha70 Opublikowano 5 Listopada 2014 Opublikowano 5 Listopada 2014 kraft niby ma niemiecka nazwe ale to hinol jak inne podobne typu nty.hps czasem tez ms
kozak_191 Opublikowano 26 Lipca 2015 Opublikowano 26 Lipca 2015 mi ms padł własnie po niecałych 30 tys. ale to tylko górny przedni. Kupywałem na allegro i jak przyszedł to wątpilwe było czy to orginał. 2 następne były juz inne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się