Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ustawienie kąta wtrysku BRB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam. Czy mógłbym prosić szanownych kolegów o podpowiedz ,jak sprawdzić ustawienie konta wtrysku w silniku tdi BRB.

Ogólnie urzęduje na forum sga a tam takich nie mamy. Wiem że w gr 4 a blok 2? czy 3,4?? Dzięki

Proszę uzupelnić PROFIL!

Edytowane przez cwiara
Opublikowano

Grupa 4, blok 4

Zakres: 0...-1

Opublikowano

No właśnie tak mamy w sga gr4 blok 4 tylko tu w bloku 2 pisze Kąt w.zapłonu i dla tego zgłupiałem. Czyli na 100% blok 4

Opublikowano

Zaplon i wtrysk w dieslu to dwie rozne sprawy.

Ile masz w 4-ce ?

Opublikowano (edytowane)

Jesli 4 to ustawienie walka to jest do bani bo jest +6.5 takze mocno do poprawki. Tak wlasciwie do gostkowi sprawdzilem przy wymianie oleju jak kasowalem mu serwisa.To audi ma tez jakiegos tam softa wlozonego niby na 140kucy,a wlasciciel twierdzi ze nie czuje tej mocy takze jak poprawi sie ta synchronizacje to powinno byc lepiej.

Popraw mnie jesli sie myle. dzieki

Edytowane przez bogos
Opublikowano

Jesli 4 to ustawienie walka to jest do bani bo jest +6.5 takze mocno do poprawki. Tak wlasciwie do gostkowi sprawdzilem przy wymianie oleju jak kasowalem mu serwisa.To audi ma tez jakiegos tam softa wlozonego niby na 140kucy,a wlasciciel twierdzi ze nie czuje tej mocy takze jak poprawi sie ta synchronizacje to powinno byc lepiej.

Popraw mnie jesli sie myle. dzieki

na +6,5 to już nie odpala

Opublikowano

odpala, BRB ma tolerancję -6...+6

Opublikowano

Miał czasami problemy z odpaleniem. Był też błąd ze nie zrozumiałym sygnałem z czujnika wałka. Teraz ustawiłem gostkowi na -0,5 i jest cacy,ładnie pali i ma dobre odejscie. Temat można uznac za zakończony . Pacjęt przeżył i się czuje bardzo dobrze :banan:

Opublikowano (edytowane)

Miał czasami problemy z odpaleniem. Był też błąd ze nie zrozumiałym sygnałem z czujnika wałka.

jeżeli pokazuje ten błąd to trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu na blokadach

często sie zdarza że rozrząd jest przestawiony o jeden ząb i wychodza cuda

synchro jest na "0" bo gdy czujnik wałka gubi zakres, ECU bierze sobie ta wartośc z wału korbowego

miałem juz kilka takich przypadków i teraz sie pilnuję

Edytowane przez Dev
Opublikowano

jeżeli pokazuje ten błąd to trzeba sprawdzić ustawienie rozrządu na blokadach
często sie zdarza że rozrząd jest przestawiony o jeden ząb i wychodza cuda
synchro jest na "0" bo gdy czujnik wałka gubi zakres, ECU bierze sobie ta wartośc z wału korbowego
miałem juz kilka takich przypadków i teraz sie pilnuję

Tak posprawdzalem wszystko. tak jak pisalem wyzej teraz jest juz wsio ok.dzieki chlopaki!!!

Opublikowano

Witam podepne pod temat mam rozrzad na -2.5 skacze do tego -2.9 czy należy cos z tym robić ?? grupa 4  blok 3 jest na 7.7KW blok 2  2.5BTDC 

Zawartość dodana 13 minutes later

tu dodaje filmik z wtryskow 13 18 23 

https://youtu.be/-2l9uGsp_6M

Opublikowano (edytowane)
Dnia 2.04.2017 o 22:44, Ditomee napisał:

Witam podepne pod temat mam rozrzad na -2.5 skacze do tego -2.9 czy należy cos z tym robić ?? grupa 4  blok 3 jest na 7.7KW blok 2  2.5BTDC

Hej, z tego co sprawdzałem u siebie ostatnio to przy ustawieniu wałka ssącego na -2,5 to grupa 4 blok 3 powinien być w granicach 5,6KW.

Także reasumując powinieneś ustawić wałek ssący na -1 lub 0 oraz przestawić wałek wydechowy wg ssącego na blokady (synchro ssącego z wydechowym). Pozdrawiam :hi:

P.S. Fasolki wałków rozrządu dokręcić na 25Nm a nie na siłe...

Edytowane przez Lastk
Opublikowano

-1 lepszy kop i kompromis

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...