Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Fake US C6 3.0 Quattro S-line interior, exterior


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W środku narazie nic nie robilem. Listwy drzwiowe zmienione na te z allroad. Grila wrzucę foto na czasie,front będzie ogarnięty ma marzec tzn obrys plus Led i małe detale

Opublikowano

Ok to bede sledzil temacik a pozatym na fb zapewne sie pochwalisz pozdrawiam

Opublikowano

Poprawiony wydech

20160102_111656_zpsgfnwqvvc.jpg

20160102_111706_zpsubpi5mc1.jpg


Poliftowy gril, trzeba belke pomalowac na czarno

20151115_155613_zps0lhkd5bs.jpg

Opublikowano

Widzę że posluchałeś Petera

Koncowki znaczenie lepiej teraz wygladają.

Opublikowano

Widzę że posluchałeś Petera

Koncowki znaczenie lepiej teraz wygladają.

Dokladnie, po zamontowaniu pierwszym razem już mi w nich coś nie pasowalo

Opublikowano

Elegancko, i niech mi ktoś teraz powie ze od s6 wyglądasją lepiej .

Opublikowano

Elegancko, i niech mi ktoś teraz powie ze od s6 wyglądasją lepiej .

Nie ma problemu.

Od S6 wyglądają lepiej [emoji1]

Sent from my domofon using Tapatalk

Opublikowano

Mam pytanko. Które 3.0 jest najmniej awaryjne, czytałem że te 225 km. A te 233 ? 240?

Czy jednak wszystkie mają problemy z napinaczem?

Gość harry19-19
Opublikowano

Mam pytanko. Które 3.0 jest najmniej awaryjne, czytałem że te 225 km. A te 233 ? 240?

Czy jednak wszystkie mają problemy z napinaczem?

najlepsze to są 233 z kodem silnika ASB :)

:hi:

Opublikowano

Okej,dzięki. A 240 km jakie ma OPINIĘ?

Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Ma poprawione błędy konstrukcyjne które były w poprzednich jednostkach. Bardzo dobra jednostka napędową

Opublikowano

240km czyli silniki cdyc/cdyb/cdya to najlepsze 3.0 tdi montowane w c6. Od wersji lift 2008r montowane.

Opublikowano

Mam pytanko. Które 3.0 jest najmniej awaryjne, czytałem że te 225 km. A te 233 ? 240?

Czy jednak wszystkie mają problemy z napinaczem?

najlepsze to są 233 z kodem silnika ASB :)

:hi:

ojjj nieprawda Harry... najlepsze są jednostki w poliftach ;) chociaż ASB jest lepszą jednostką niż BMK ;)

Opublikowano

Szkoda tylko że za takie roczniki jak 2008 cenią sobie po 50 wzwyż i drożej. Kumpel kupił 2006 rok ale 2.7 tdi,radzi sobie ten silnik z ta buda a jak z awaryjnościa? Sorry jeżeli trochę off ale mam dylemat w wyborze.W niedalekiej przyszłości bym przygarnal 3.0

Opublikowano

Wg mnie przy wyborze między 2.7 a 3.0 wybrałbym 3.0 :)

Gość harry19-19
Opublikowano

Mam pytanko. Które 3.0 jest najmniej awaryjne, czytałem że te 225 km. A te 233 ? 240?

Czy jednak wszystkie mają problemy z napinaczem?

najlepsze to są 233 z kodem silnika ASB :)

:hi:

ojjj nieprawda Harry... najlepsze są jednostki w poliftach ;) chociaż ASB jest lepszą jednostką niż BMK ;)

tak zgadza się ;) ,poliftowe mają też silniki 2.0 poprawione pompy olejowe.

na pierwszym polift od 2008-2011, potem ASB 2006-2008 i potem BMK 2004-2006

Opublikowano

Ciekawy projekt, życzę powodzenia .

Opublikowano

Ciekawy projekt, życzę powodzenia .

Dzieki. Wieczorem zrobię aktualizacjie;-)

Opublikowano

no ładnie ładnie. myślałem w końcu swojej zrobić zdjęcia i zmienić profil na c6 bo coraz więcej osób z klubu jeździ a6 ale na moich ori 16 to wstyd to pokazywać:) a listwy pasują p&p z allroada?

Opublikowano

Pasują bez problemu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...