slavko87 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2015 W środku narazie nic nie robilem. Listwy drzwiowe zmienione na te z allroad. Grila wrzucę foto na czasie,front będzie ogarnięty ma marzec tzn obrys plus Led i małe detale
WoolF1983 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Opublikowano 29 Grudnia 2015 Ok to bede sledzil temacik a pozatym na fb zapewne sie pochwalisz pozdrawiam
slavko87 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 Poprawiony wydech Poliftowy gril, trzeba belke pomalowac na czarno
tommy24 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Widzę że posluchałeś Petera Koncowki znaczenie lepiej teraz wygladają.
slavko87 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2016 Widzę że posluchałeś Petera Koncowki znaczenie lepiej teraz wygladają. Dokladnie, po zamontowaniu pierwszym razem już mi w nich coś nie pasowalo
peter22 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Elegancko, i niech mi ktoś teraz powie ze od s6 wyglądasją lepiej .
_Bartek_ Opublikowano 3 Stycznia 2016 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Elegancko, i niech mi ktoś teraz powie ze od s6 wyglądasją lepiej .Nie ma problemu. Od S6 wyglądają lepiej [emoji1] Sent from my domofon using Tapatalk
hunter91 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Mam pytanko. Które 3.0 jest najmniej awaryjne, czytałem że te 225 km. A te 233 ? 240? Czy jednak wszystkie mają problemy z napinaczem?
Gość harry19-19 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Mam pytanko. Które 3.0 jest najmniej awaryjne, czytałem że te 225 km. A te 233 ? 240? Czy jednak wszystkie mają problemy z napinaczem? najlepsze to są 233 z kodem silnika ASB
hunter91 Opublikowano 23 Lutego 2016 Opublikowano 23 Lutego 2016 Okej,dzięki. A 240 km jakie ma OPINIĘ? Wysłane z mojego SM-T805 przy użyciu Tapatalka
gre.k Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Ma poprawione błędy konstrukcyjne które były w poprzednich jednostkach. Bardzo dobra jednostka napędową
s3marek Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 240km czyli silniki cdyc/cdyb/cdya to najlepsze 3.0 tdi montowane w c6. Od wersji lift 2008r montowane.
jedrekx Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Mam pytanko. Które 3.0 jest najmniej awaryjne, czytałem że te 225 km. A te 233 ? 240? Czy jednak wszystkie mają problemy z napinaczem? najlepsze to są 233 z kodem silnika ASB ojjj nieprawda Harry... najlepsze są jednostki w poliftach chociaż ASB jest lepszą jednostką niż BMK
hunter91 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Szkoda tylko że za takie roczniki jak 2008 cenią sobie po 50 wzwyż i drożej. Kumpel kupił 2006 rok ale 2.7 tdi,radzi sobie ten silnik z ta buda a jak z awaryjnościa? Sorry jeżeli trochę off ale mam dylemat w wyborze.W niedalekiej przyszłości bym przygarnal 3.0
_Bartek_ Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Wg mnie przy wyborze między 2.7 a 3.0 wybrałbym 3.0
Gość harry19-19 Opublikowano 24 Lutego 2016 Opublikowano 24 Lutego 2016 Mam pytanko. Które 3.0 jest najmniej awaryjne, czytałem że te 225 km. A te 233 ? 240? Czy jednak wszystkie mają problemy z napinaczem? najlepsze to są 233 z kodem silnika ASB ojjj nieprawda Harry... najlepsze są jednostki w poliftach chociaż ASB jest lepszą jednostką niż BMK tak zgadza się ,poliftowe mają też silniki 2.0 poprawione pompy olejowe. na pierwszym polift od 2008-2011, potem ASB 2006-2008 i potem BMK 2004-2006
slavko87 Opublikowano 27 Lutego 2016 Autor Opublikowano 27 Lutego 2016 Ciekawy projekt, życzę powodzenia . Dzieki. Wieczorem zrobię aktualizacjie;-)
krecikj5 Opublikowano 27 Lutego 2016 Opublikowano 27 Lutego 2016 no ładnie ładnie. myślałem w końcu swojej zrobić zdjęcia i zmienić profil na c6 bo coraz więcej osób z klubu jeździ a6 ale na moich ori 16 to wstyd to pokazywać a listwy pasują p&p z allroada?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się