jankes93 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Witam, dziś prawdopodobnie padła mi pompa paliwa, autko nie chce odpalić, nie słychać buczenia pompy paliwa jak zawsze. Kręci a nie odpala. Czy wystarczy odkręcić w bagażniku pompę z tym pływakiem, czy jest jakaś jeszcze inna pompka paliwa? Jak się uporać z prawidłową wymianą?
jacek70 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 Wystarczy tak jak piszesz.
jankes93 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 OK, a jak można sprawdzić czy jest sprawna po jej wykręceniu? Jest jakiś sposób na sprawdzenie na krótko?
bouzuki Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 No jak się jeździ na LPG,to nie można zapominać o paliwie w zbiorniku,bo prowadzi to do uszkodzenia pompki.
jankes93 Opublikowano 14 Października 2014 Autor Opublikowano 14 Października 2014 Teraz już wiem, ale za późno. Niby zawsze miałem lekko ponad rezerwę, ale ostatnio jechałem w długa trasę i cały czas spadała mi wskazówka podczas jazdy do zera opadała aż ponad rezerwę i chyba to było powodem popsucia pompy paliwa. Na postoju było okej ale podczas jazdy mało paliwa było...
ja74687 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 pompę sprawdzisz jak wyciągniesz ją i podłączysz na krótko Jeżeli pompa będzie działać to możliwe że przekaźnik padł
wojtek79 Opublikowano 14 Października 2014 Opublikowano 14 Października 2014 (edytowane) bezpiecznik nr 28 dobry?, podaj na krótko +12V do bezpiecznika nr 28 i słuchaj czy pompa ruszy. Edytowane 16 Października 2014 przez wojtek79
jankes93 Opublikowano 16 Października 2014 Autor Opublikowano 16 Października 2014 (edytowane) Właśnie nie ma prądu na pompie, czyli wyjąć bezpiecznik 28 i zmostkować go i dac + 12V kablem z akumulatora? A może przekaźnik padł od pompy? Który to będzie w skrzynce przekaźników? Edytowane 16 Października 2014 przez jankes93
wojtek79 Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Tak, podaj 12V na bezpiecznik 28 i słuchaj czy pompka się odzywa. Jeśli chodzi o przekaźnik to jest to nr 6.
jankes93 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Dałem 12V na bezpiecznik 28, ale pompka nie pracuje. Podłączyłem pompkę bezpośrednio kablem pod akumulator i pracuje. Czyli wina leży gdzieś w instalacji. Przekaźnika nie mam innego aby podmienić, rozebrałem go i nie widać oznak spalenia czy coś. Także nie wiem czy jest dobry...
jacek70 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Zmierz cewkę przekaźnika omomierzem i dowiesz się czy jest dobra czy zła.
jankes93 Opublikowano 17 Października 2014 Autor Opublikowano 17 Października 2014 Jakie wartości powinna pokazywać dobra cewka na przekaźniku?
wojtek79 Opublikowano 17 Października 2014 Opublikowano 17 Października 2014 Jak wyciągnąłeś przekaźnik to podłącz do niego napięcie i słuchaj czy będzie pstykał. Jak pstyka to znaczy że cewka działa więc należy sprawdzić czy styki robocze działają.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się