Lutek19 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Witam. Chciał bym sie dowiedzieć coś więcej o wymianie rozrządu w moim audi.1 czy mam łańcuch? , 2 czy jest potrzeba zdejmowania chłodnic i zderzaka? 3 rozrząd był wymieniany przy 220 km a teraz mam 256 km i ile jeszcze mogę jeździć ( ja nie wymieniałem)
powaguspisz Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Łańcuch jest z tyłu silnika, ale jeśli tam nic nie brzęczy, nic się nie dzieje to nie ruszaj, co do rozrządu wydaje mi się że musisz odsunąć pas przedni, a najlepiej go zdemontować, dla sprawnego mechanika zajmuje to kilkanaście minut, bo wie gdzie co i jak ma odkręcić. Wymieniany był na pewno czy tak mówił poprzedni właściciel ?? masz to udokumentowane ?? ile czasu ma rozrząd ?? jeśli powyżej 5 lat to zerknij w jakim stanie to jest bo przebieg to nie wszystko kwestia eksploatacji i czasu.
Lutek19 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 właściciel powiedział właśnie;/ czyli może byc xxxx już przejechane. Kolega kupił i mu po tygodniu pękł pasek więc wolał kupic silnik za 1500zł . wracając do rozmowy to pompę sie wymienia zawsze czy wystarczy pasek i naciągacz ?
szakal222 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Wymien wszystko dla swietego spokoju .a robota latwa sam zrobisz .o ile nie masz 2 lewych rak Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
Lutek19 Opublikowano 15 Października 2014 Autor Opublikowano 15 Października 2014 wymieniałem uszczelki pod głowicą w 8 zaworówkach więc problemu tu nie bede chyba miał. Tylko ta pompa jest dostyć droga i dlatego pyatam czy wszyskto wymienić
szakal222 Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Wymien bo jak sie zerwie bedziesz prul jeszcze raz wszystko .lepiej zapobiegac niz leczyc Wysyłane z mojego GT-S6500D za pomocą Tapatalk 2
jakub04 Opublikowano 18 Października 2014 Opublikowano 18 Października 2014 Z tymi 5 latami co do wymiany w benzynie to nie przesadzajcie! Ja w swoim ADR wymieniałem kilka dni temu po około 9 latach. Zarówno wszystkie paski jak i napinacze i rolki nie wykazywały oznak zużycia i mogłem jeszcze conajmniej 1 rok poczekac z wymianą. Jedynie pompa wody/wirnik był w kawałkach ale jeszcze fabryczna pompa,nie wymieniona poprzednio przy 200 000 km/ oraz uszczelki pod kołami zębatymi walu korbowego oraz walka pośredniego kwalifikowały się do wymiany/były wycieki oleju z uszczelki walu korbowego/ .Mechanik 9 lat temu po wymianie rozrządu dał mi gwarancję na 100 000 km i max 10 lat!!!! Przegląd u niego co 30 000 km Podstawa to oryginalne paski i napinacze oraz dokręcanie śrub kluczem dynamometrycznym a nie siłą mięśni mechanika ! Pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się