Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Automat a wymiana oleju.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ta ale ja do automatu potrzebuje a nie do manuala a chyba różnica w oleju jest :) ?

Mówie o ASB a nie o manualu.

Opublikowano

Górka spora jechał na 1 biegu obroty nie faluja.

Może mało oleju w skrzyni? Można dolewac?

Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Górka spora jechał na 1 biegu obroty nie faluja.

Może mało oleju w skrzyni? Można dolewac?

Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka

raczej trzeba, chciaż lepiej odrazu wymienić

Opublikowano

Właśnie jestem na etapie wymiany olejów, płynów i rozrządu w mojej 4-ce.

Pytałam swego mechanika, jak to z tym olejem w Tip'e jest, bo ani nie szarpie, ani nic się nie dzieje.

Odpowiedział, że gdy zacznie szarpać, to będzie już za późno.

Opublikowano

Mechanik dobrze Ci powidział.

ASB od samego początku powinna być serwisowana - wymiana oleju i filtra co 60tys. km

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Właśnie jestem na etapie wymiany olejów, płynów i rozrządu w mojej 4-ce.

Pytałam swego mechanika, jak to z tym olejem w Tip'e jest, bo ani nie szarpie, ani nic się nie dzieje.

Odpowiedział, że gdy zacznie szarpać, to będzie już za późno.

U mnie potrafi szarpać co jakiś czas... Czyli jest już dla niej za późno...

Wysłane z mojego LIVE przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Otwieram na nowo. Ja swoje b5 AFN Avant w Automacie kupiłem 3 tygodnie temu. żaden z ww. problemów u mnie nie występuje, lecz jest coś takiego, że między 2 a 3 biegiem jest coś jakby szarpnięcie ale jednak nie do końca. Przy zmianie biegu jest tak jakby najpierw redukcja na niższy. trwa to może nawet nie pół sekundy i wchodzi trójka i reszta ok. Niekiedy za szybko wrzuca 4 bieg.

Czy wymianę dynamiczną da sie zrobić na byle jakim warsztacie? Czy trzeba mieć jakiś extra sprzęt do tego? Jestem mechanikiem i mam dostęp do warsztatu, i pytam czy dam rade sam to sobie zrobić ;)

Opublikowano

Olej wymienić nie zaszkodzi do tego czyszczenie sterownika hydraulicznego.

Zrób adaptacje pedału gazu, potrzebny kabel vag i pełna wersja vcds lub vag-com

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Olej wymienić nie zaszkodzi do tego czyszczenie sterownika hydraulicznego.

Zrób adaptacje pedału gazu, potrzebny kabel vag i pełna wersja vcds lub vag-com

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

a co sądzicie na temat dodatków typu "Prolong Aotomatic trnsmision coś tam..." lać to?

Opublikowano (edytowane)

Olej wymienić nie zaszkodzi do tego czyszczenie sterownika hydraulicznego.

Zrób adaptacje pedału gazu, potrzebny kabel vag i pełna wersja vcds lub vag-com

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Jak znaleźć tę opcje adaptacji pedału gazu? gdzie to dokładnie jest

Edytowane przez Soba
Opublikowano

Witajcie opisze mój problem z ASB 4 biegi

Nie działa blokada lewarka można zmieniać położenie bez użycia pedału hamulca.

Brak komunikacji ze skrzynia po OBD proszę pomoc

Opublikowano

Witajcie opisze mój problem z ASB 4 biegi

Nie działa blokada lewarka można zmieniać położenie bez użycia pedału hamulca.

Brak komunikacji ze skrzynia po OBD proszę pomoc

Podstawowa sprawa to zacząłbym od sprawdzania przewodów (wiązki od skrzyni do lewarka, sterownika itd), wszelkiego rodzaju złączki. U mnie problemem była woda która zalała sterownik i przewody, robiło się zwarcie i cały czas skrzynia była w trybie awaryjnym oraz wywalała różne błędy albo nie było z nią komunikacji. Niestety w B5 gąbka znajdująca się pod nogami absorbuje tyle wody że masakra ( u mnie po obecnej zimie wylałem dokładnie wiadro wody, tyle było po wyciśnięciu, a suszenia kilka dni, powodem wyciągnięcia były problemy z zamkiem centralnym, okazało się że przewody pływały w wodzie i robiło się zwarcie), korki odpowiedzialne za odprowadzanie wody praktycznie zawsze się za***przą syfem i w aucie robi się piękna miska z wodą (z tym wiadrem to nie przesada!). Jest to powodem większości usterek elektryki pokładowej w tym modelu, u siebie już musiałem wymieniać całą kompletną wiązkę od automatu oraz łatać przewody od strony kierowcy którymi idą sygnały od pompki i modułu komfortu. Samo złącze przy sterowniku od komputera jeśli jest zzieleniałe to może powodować brak komunikacji.

Opublikowano

Olej wymienić nie zaszkodzi do tego czyszczenie sterownika hydraulicznego.

Zrób adaptacje pedału gazu, potrzebny kabel vag i pełna wersja vcds lub vag-com

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Jak znaleźć tę opcje adaptacji pedału gazu? gdzie to dokładnie jest
Jak jutro bede na PC to Ci podeśle, nawet niedawno w którymś z tematów o tym pisałem.

Co do braku komunikacji z ecu skrzyni to często jest tak jak kolega wyżej pisze - zalane przewody, puszka ecu

Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Komunkacja jest problemem okazał sie być mój vag 506m Vasem komunikacja jest błędów brak ;)

Wie ktoś może co należałoby zrobić z vagiem by było ok??

Opublikowano

Adaptacja pedału gazu:

Kluczyk w położenie włączenia, silnik WYŁĄCZONY. Nie dotykaj pedału gazu.

[select]
[02 - Auto Trans]
[basic Settings - 04]
Grupa kompletu do "000"
[Go!]
Pedał gazu do podłogi, przez 5 sekund.
[Done, Go Back]
Puść pedał gazu.

(zauważ że dopiero po wyjściu z adaptacji puszczasz pedał gazu)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...