lukaszwidz3 Opublikowano 19 Października 2014 Opublikowano 19 Października 2014 Witam Proszę o analize logów. Auto strasznie zamulone takie już kupiłem ale dopiero po 4 miesiacach pora na odczyt danych Nie ma dużej ilości oleju przy turbo, większych luzów również nie uświadczyłem. Turbo strasznie póżno wstaje i nie czuć go tak naprawde. Jeżdzi się jak zwykłym dieslem pyć może z lekkim ++. Logi statyczne http://vaglog.pl/log_190282.html http://vaglog.pl/log_190283.html http://vaglog.pl/log_190284.html http://vaglog.pl/log_190285.html http://vaglog.pl/log_190286.html Dynamiczne http://vaglog.pl/log_190290.html http://vaglog.pl/log_190289.html http://vaglog.pl/log_190288.html http://vaglog.pl/log_190287.html http://vaglog.pl/log_190293.html http://vaglog.pl/log_190291.html Jeżeli potzrebne są dodatkowe logi proszę o info:) Z góry wielkie dzieki bo już mam dosyć mojegomuła:)
baca2309 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Wymien przepływke a wszysko wroci do normy
Homiczek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 przepływka dobrze chodzi. raczej turbo - ale to zloguj grupę 11 dynamicznie - porządnie
lukaszwidz3 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 czyli dwa sprzeczne wnioski:) co oznacza porządnie zloguj blok 011? Podpowiedzcie być może za krótko loguje
baca2309 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 (edytowane) o wadliwym przepływomierzu wskazuje grupa logow 008 gdyz ograniczenie dymiania powinno byc wyzsze od ograniczenia momentu i to wskazuje na wadliwe mierzenie g70 jeszcze w grupie 010 poz.1 masz max 714mg i spada a pownno byc nie mniej jak 850mg jak zalodujesz grupe 003 tam masz wymagana i aktualna wartosc dla danego silnika czytaj:D http://chomikuj.pl/adam105/MOTORYZACIA+--DIAGNOSTYKA+VAG/Vag-+analiza+log*c3*b3w,283640833.pdf Edytowane 20 Października 2014 przez baca2309
Ossek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 Jakim cudem przepływka ma mierzyć, skoro turbo nie dmucha? Najpierw doprowadź ciśnienie doładowania do ładu, potem ewentualnie myśl o przepływce. Przejrzyj dolot pod kątem nieszczelności
Homiczek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 o wadliwym przepływomierzu wskazuje grupa logow 008 gdyz ograniczenie dymiania powinno byc wyzsze od ograniczenia momentu i to wskazuje na wadliwe mierzenie g70 jeszcze w grupie 010 poz.1 masz max 714mg i spada a pownno byc nie mniej jak 850mg jak zalodujesz grupe 003 tam masz wymagana i aktualna wartosc dla danego silnika czytaj:D http://chomikuj.pl/adam105/MOTORYZACIA+--DIAGNOSTYKA+VAG/Vag-+analiza+log*c3*b3w,283640833.pdf tak ale od czego zależy przepływ powietrza w silniku turbo ?!? od turbiny. jak nie dmucha należycie to ssie mniej powietrza. a ile: poj sil - 1900 / 4 cylindry = 475 mg przy 1 bar 714 mg / 475 = 1.5 czyli wychodzi 1.5 bara a z tego co pamiętam nawet 90ka bije koło 1.9 bara czyli na moje oko turbo nawala, i DLATEGO chcę zobaczyć grupę 11 !!!
baca2309 Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 masz racje kolego Homiczek dokladnie 0.85 w 1z czyli 1.85bara:) wszystko sie zgadza
lukaszwidz3 Opublikowano 20 Października 2014 Autor Opublikowano 20 Października 2014 http://vaglog.pl/log_190394.html powyżej log grupy 011 dynamiczny:)
Homiczek Opublikowano 20 Października 2014 Opublikowano 20 Października 2014 no tak jak myślałem turbo słabo dmucha albo powietrze gdzieś ucieka. sprawdź szczelność dolotu, wężyki sterujące turbo i cały układ podciśnień, bo sterowanie turbo dziwnie nie zmienia wartości
lukaszwidz3 Opublikowano 21 Października 2014 Autor Opublikowano 21 Października 2014 Dzięki za analizę. A czy egr powinien ciągle pracować tzn podciśnienie go wyciąga i upuszcza na stałych obrotach.
Homiczek Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 ogólnie tak. on sobie tak pracuje, a jak dokładnie to nie analizowałem. tak czy inaczej jak wyciskasz z silnika więcej pary, to się wyłącza. pobaw się w basic settings: - grupa 11 jest test sterowania turbo - chociaż ty masz bez zmiennej geometrii także nie wiem, ale nawet tam zawór WG jest - też jest gdzieś jest test sterowania EGR możesz poczytać http://www.turbospec.pl/index.php/testowanie-zaworu-n75.html ty masz turbo bez VNT, ale jest tam zawór sterujący który jest sterowany podobnie do tego w artykule
bigu888 Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Prawdopodobnie urwana klapka upustowa od WG w turbinie i cisnienie idzie w wydech. Może być też n75 walnięty. Pamiętaj że w 1Z masz sterowanie ciśnieniowe gruszką turbiny nie podciśnieniowe! Edytowane 24 Października 2014 przez bigu888
lukaszwidz3 Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 panowie dolot pod kątem szczelności sprawdzony wszystko ok, wężyki ciśnieniowe również
ciahciah Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 po co kręcisz do 4500obr, do 4000obr w zupełności wystarczy sprawdź po schemacie czy wężyki do n75 są prawidłowo podłączone, schemat w etce jest błędny wiec nim się nie sugeruj, jak to sprawdzisz i dalej będzie jak jest podmień n75, na podmienionym n75 zrób loga 011d 011 basic setting w tym ecu nie działa bo za stary ecu
lukaszwidz3 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 I winowajcą okazał się n75 ktoś się nim już bawił dzięki wszystkim za pomoc a jutro wrzuce jeszcze logi to zobaczymy o ile się poprawiło byc może jeszcze coś kuleje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się