Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pomoc w analizie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Proszę o analize logów. Auto strasznie zamulone takie już kupiłem ale dopiero po 4 miesiacach pora na odczyt danych :)

Nie ma dużej ilości oleju przy turbo, większych luzów również nie uświadczyłem. Turbo strasznie póżno wstaje i nie czuć go tak naprawde.

Jeżdzi się jak zwykłym dieslem pyć może z lekkim ++.

Logi statyczne

http://vaglog.pl/log_190282.html

http://vaglog.pl/log_190283.html

http://vaglog.pl/log_190284.html

http://vaglog.pl/log_190285.html

http://vaglog.pl/log_190286.html

Dynamiczne

http://vaglog.pl/log_190290.html

http://vaglog.pl/log_190289.html

http://vaglog.pl/log_190288.html

http://vaglog.pl/log_190287.html

http://vaglog.pl/log_190293.html

http://vaglog.pl/log_190291.html

Jeżeli potzrebne są dodatkowe logi proszę o info:)

Z góry wielkie dzieki bo już mam dosyć mojegomuła:)

Opublikowano

Wymien przepływke a wszysko wroci do normy

Opublikowano

przepływka dobrze chodzi.

raczej turbo - ale to zloguj grupę 11 dynamicznie - porządnie

Opublikowano

czyli dwa sprzeczne wnioski:) co oznacza porządnie zloguj blok 011? Podpowiedzcie być może za krótko loguje :)

Opublikowano (edytowane)

o wadliwym przepływomierzu wskazuje grupa logow 008 gdyz ograniczenie dymiania powinno byc wyzsze od ograniczenia momentu i to wskazuje na wadliwe mierzenie g70 jeszcze w grupie 010 poz.1 masz max 714mg i spada a pownno byc nie mniej jak 850mg jak zalodujesz grupe 003 tam masz wymagana i aktualna wartosc dla danego silnika

czytaj:D

http://chomikuj.pl/adam105/MOTORYZACIA+--DIAGNOSTYKA+VAG/Vag-+analiza+log*c3*b3w,283640833.pdf

Edytowane przez baca2309
Opublikowano

Jakim cudem przepływka ma mierzyć, skoro turbo nie dmucha? Najpierw doprowadź ciśnienie doładowania do ładu, potem ewentualnie myśl o przepływce. Przejrzyj dolot pod kątem nieszczelności

Opublikowano

o wadliwym przepływomierzu wskazuje grupa logow 008 gdyz ograniczenie dymiania powinno byc wyzsze od ograniczenia momentu i to wskazuje na wadliwe mierzenie g70 jeszcze w grupie 010 poz.1 masz max 714mg i spada a pownno byc nie mniej jak 850mg jak zalodujesz grupe 003 tam masz wymagana i aktualna wartosc dla danego silnika

czytaj:D

http://chomikuj.pl/adam105/MOTORYZACIA+--DIAGNOSTYKA+VAG/Vag-+analiza+log*c3*b3w,283640833.pdf

tak ale od czego zależy przepływ powietrza w silniku turbo ?!?

od turbiny. jak nie dmucha należycie to ssie mniej powietrza.

a ile:

poj sil - 1900 / 4 cylindry = 475 mg przy 1 bar

714 mg / 475 = 1.5 czyli wychodzi 1.5 bara

a z tego co pamiętam nawet 90ka bije koło 1.9 bara

czyli na moje oko turbo nawala, i DLATEGO chcę zobaczyć grupę 11 !!!

Opublikowano

masz racje kolego Homiczek dokladnie 0.85 w 1z czyli 1.85bara:) wszystko sie zgadza

Opublikowano

no tak jak myślałem turbo słabo dmucha albo powietrze gdzieś ucieka.

sprawdź szczelność dolotu, wężyki sterujące turbo i cały układ podciśnień, bo sterowanie turbo dziwnie nie zmienia wartości

Opublikowano

Dzięki za analizę. A czy egr powinien ciągle pracować tzn podciśnienie go wyciąga i upuszcza na stałych obrotach.

Opublikowano

ogólnie tak. on sobie tak pracuje, a jak dokładnie to nie analizowałem. tak czy inaczej jak wyciskasz z silnika więcej pary, to się wyłącza.

pobaw się w basic settings:

- grupa 11 jest test sterowania turbo - chociaż ty masz bez zmiennej geometrii także nie wiem, ale nawet tam zawór WG jest

- też jest gdzieś jest test sterowania EGR

możesz poczytać

http://www.turbospec.pl/index.php/testowanie-zaworu-n75.html

ty masz turbo bez VNT, ale jest tam zawór sterujący który jest sterowany podobnie do tego w artykule

Opublikowano (edytowane)

Prawdopodobnie urwana klapka upustowa od WG w turbinie i cisnienie idzie w wydech. Może być też n75 walnięty. Pamiętaj że w 1Z masz sterowanie ciśnieniowe gruszką turbiny nie podciśnieniowe!

Edytowane przez bigu888
Opublikowano

panowie dolot pod kątem szczelności sprawdzony wszystko ok, wężyki ciśnieniowe również:)

Opublikowano

po co kręcisz do 4500obr, do 4000obr w zupełności wystarczy

sprawdź po schemacie czy wężyki do n75 są prawidłowo podłączone, schemat w etce jest błędny wiec nim się nie sugeruj, jak to sprawdzisz i dalej będzie jak jest podmień n75, na podmienionym n75 zrób loga 011d

011 basic setting w tym ecu nie działa bo za stary ecu

Opublikowano

I winowajcą okazał się n75 ktoś się nim już bawił :) dzięki wszystkim za pomoc a jutro wrzuce jeszcze logi to zobaczymy o ile się poprawiło byc może jeszcze coś kuleje :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...