szampoon Opublikowano 21 Października 2014 Opublikowano 21 Października 2014 (edytowane) WItam, mam wielką prosbe bo juz nie wiem co robic. Od roku (z dwumiesieczna przerwa) zapala sie CHECK ENGINE i wyskakuja te same bledy no i spadek mocy... A4 B6 ALT 130kM 17633 Obwód wtryskiwacza cylindra 1 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY 17635 Obwód wtryskiwacza cylindra 3 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY 17636 Obwód wtryskiwacza cylindra 4 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY 17634 Obwód wtryskiwacza cylindra 2 - zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY 17833 Zawór przewietrzania zbiornika zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY 17525 Podgrzewana sonda lambda 2 strona 1 - zwarcie na masê nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY 17923 Zawór prze³¹czaj¹cy kolektora ss¹cego 1 zwarcie do masy nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia - B£¥D SPORADYCZNY 17949 PrzekaŸnik pompy paliwa - przerwa obwód przerwany - B£¥D SPORADYCZNY 17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja d³ugoterminowa - wolne obroty nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia Czy ktos ma jakis pomysl co to moze byc bo bylem juz u kilku magikow i wszyscy rozkladaja rece???? Bede wdzięczny za każda pomoc. pozdrawiam ..odgrzewam temat... Ktoś pomorze??? Edytowane 21 Października 2014 przez szampoon
endriu16a Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 Akumulator Ci nie padł. Błędy wykasuj i sprawdź ponownie.
szampoon Opublikowano 6 Listopada 2014 Autor Opublikowano 6 Listopada 2014 Akumulator Ci nie padł. Błędy wykasuj i sprawdź ponownie. akumulator nie padl i nie był odłączany. Bledy pojawiaja sie po skaskowaniu cyklicznie, srednio 2dni pozniej. Przez ostatni miesiac pojawia sie (na szczescie) tylko jeden blad ale co to dokladnie znaczy nikt nie wie i kazdy bladzi po omacku 17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja d³ugoterminowa - wolne obroty nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia
Łukasz13 Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 Przekaźnik pompy paliwa do sprawdzenia, wymiany.
szampoon Opublikowano 19 Lutego 2015 Autor Opublikowano 19 Lutego 2015 (edytowane) Przekaźnik pompy paliwa do sprawdzenia, wymiany. przekaźnik byl wymieniany, błedy bez zmian Masz LPG? brak LPG z pomocą tomaszz226 udalo sie rozwiazac problem za co wielkie dzieki! problem, podobno powszechny, wiazal sie z wymiana czwornika na silniku (40zl) http://imagizer.imag...3695/xL2ygw.jpg Edytowane 19 Lutego 2015 przez szampoon 1
kolin666 Opublikowano 5 Marca 2015 Opublikowano 5 Marca 2015 Cześć wszystkim mam pytanie związane z tym czwornikiem weszłam na link w powyższej odpowiedzi i zauważyłam że w moim audi a4 b6 silnik 2.0 mam pekniete a raczej urwane gumowe łącze między numerem 10 a 11 na rysunku w linku powyżej czy może mieć to związek z problemem odpalania silnika?
szampoon Opublikowano 6 Marca 2015 Autor Opublikowano 6 Marca 2015 Cześć wszystkim mam pytanie związane z tym czwornikiem weszłam na link w powyższej odpowiedzi i zauważyłam że w moim audi a4 b6 silnik 2.0 mam pekniete a raczej urwane gumowe łącze między numerem 10 a 11 na rysunku w linku powyżej czy może mieć to związek z problemem odpalania silnika? z odpalaniem silnika raczej nie ale z bledami tak to peknięte polaczenie to powszechna usterka bo przewod dolotowy (10) zostal wykonany z kiepskiego plastiku a w tym miejscu sa duze naprężenia i material nie wytrzymuje drgan. Pomyśl aby naprawic to polaczenie czyms bardziej eleastycznym bo wymiana przewodu na nowy niewiele pomoze (pomoże na krótko) a tez nie fajnie jak olej leje sie po silniku wiec nie mozna tego zostawic samopas
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się