tony84 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 witam. ostatnio zmieniając koła zauważyłem, że mam założone z przodu klocki "kamoka" ciut się przeraziłem bo to chyba szajs najtańszy (w takich częściach gustował poprzedni właściciel). myślę nad zmianą i na jednym z for a6 znalazłem coś takiego: http://www.motointegrator.pl/produkty/1226366-ceramiczne-klocki-hamulcowe-jurid-white-573037jc?vehicle=1 czy te klocki są coś warte??
Wandej Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Warte ale nie za tą cenę. Motointegrator to jeden wielki wyzysk. Każdy na tym zarabia ile może. A ścieżka jest długa. Kup na forum( nie koneicznie ode mnie) Ferodo FDB1717 i będziesz miał święty spokój
Al@n Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 także polecam FERODO, skuteczność hamulców poprawiła bardzo znacznie
Dev Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Bierz Ferodo, TRW, Galfera, Pagida. Tutaj nie eksperymentuje się.
KYLOMC Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 założyłem niedawno tzn pół roku temu komplet ferodo i niestety ale nie jestem zadowolony z skuteczności następny raz cos innego
jospethe Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Ja mam z przodu założone klocki kamoki i jak dla mnie są lepsze od Bosha, które miałem. Piszczały niemiłosiernie i strasznie pyliły. Przy tych tego nie ma. Edytowane 23 Października 2014 przez jospethe
tony84 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Dev a na tych kamoka można jeździć bez strachu czy lepiej czym prędzej wymienić?? bo myślę nad jakimś upgrade'm na 320mm, ale to dopiero za jakiś czas.
Dev Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Upgrade tylko na sprawdzonych podzespołach
tony84 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 Upgrade tylko na sprawdzonych podzespołach jak najbardziej. chodzi mi czy do tego czasu na tych klockach mogę bez stresu jeździć.
tony84 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 to mi trochę ulżyło . a powiedz od czego szukać zestawu 320mm na przód?? od a6 2.6BiT albo od allroada??
tony84 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 a 2.7BiT ma inne hamulce??
tony84 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 aaa to chyba że tak. od b7 to tylko zaciski z jarzmami i tarcze czy jeszcze coś?? zwrotnice też trzeba zmieniać czy fabryczne pasują?
Dev Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Zaciski z jarzmami musisz sprawdzić jeszcze wysokosc tarcz bo byly dwie możliwości 46 i 52 mm
tony84 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 a które będą pasowały?? jedne i drugie?? tarcze rozumiem też od b7?? sorki za pytania ale jestem laikiem w temacie
Dev Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Zaciski to nie problem sprawdz tylko wysokosc tarcz
tony84 Opublikowano 23 Października 2014 Autor Opublikowano 23 Października 2014 masz na myśli tarcze te które mam czy później przy zakupie nowych??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się