Pablosek Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 (edytowane) Hej. Mam problem w moim AFNie. Przed wczoraj zauważyłem wyciek spod nastawnika pompy wtryskowej. Więc kupiłem 2 uszczelki boscha, wymieniłem, poskręcałem i ustawiłem odpowiednią dawkę. Myślałem że jest po problemie bo po złożeniu i odpaleniu ropa nie wyciekała, jednak dzisiaj zauważyłem że znowu leci-jeszcze gorzej niż przed wymianą. Najgorzej na zimnym silniku, na ciepłym tylko troszeczkę. Odpala bez problemu, przed wymianą tak samo. Co tam sie dzieje? Może zaworek zwrotny jest przytkany? Gdzie go szukać? Jakieś inne sugestie? Dodam, że ropa kapie sobie na wąż od wody który raz już wymieniałem bo ropa tak go rozmiękczyła że zrobiła się dziura. Nowy wąż też nie wygląda na zadowolony bo ropa już go gryzie, a nie uśmiecha mi się go wymieniać znów bo tam jest strasznie słabe dojście. Czekam na jakieś podpowiedzi. Pozdrawiam Edytowane 23 Października 2014 przez Pablosek
marcin_franz Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Nie ma wyjścia jak tylko rozkręcić i zobaczyć. Może uszczelka się zrolowała (zawinęła) jak ustawiałeś dawkę... Wysłane z terenu
Abmcars1 Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Albo takie uszczelki założyłeś
damian81Z Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Skoro kapie na waz od wody to moze nie uszczelka pod nastawnikiem tylko uszczelka tej czesci zeliwnej do ktorej przykrecamy przewody metalowe przepuszcza
gerlinski Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Skoro kapie na waz od wody to moze nie uszczelka pod nastawnikiem tylko uszczelka tej czesci zeliwnej do ktorej przykrecamy przewody metalowe przepuszcza Albo oring pod tą śrubą pośrodku przewodów.
Pablosek Opublikowano 16 Czerwca 2015 Autor Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Leci spod nastawnika napewno bo pod nim jest mokro od ropy. Ropa leci po pompie na dol prosto na wąż od wody. Dziś będę to rozbieral i dam znać.Zatkany był zaworek zwrotny. Przeczyscilem go i po złożeniu jak narazie jest sucho. Zobaczymy jak będzie dalej... _______________________________________________________ Witam Was ponownie. Nie będę zakładał nowego tematu bo pytanie które mam też dotyczy pompy wtryskowej. Otóż dałem jednemu magikowi wymienić króciec wody niedaleko pompy przy silniku. Gość miał takie nieskoordynowane ruchy, że urwał mi kabel wychodzący z pompy wtryskowej (od elektrozaworu?). Troszke sie zagotowałem, ale wymienili na własny koszt. Myślę OK. I tutaj dopiero zaczęły się schody. Na drugi dzień rano wsiadam do auta, chcę odpalić, kręci raz dłuższą chwilę, drugi raz, za trzecim odpala, puszcza chmure białego dymu i chodzi normalnie. Mogę go zgasić i za 2 godziny przyjde i pali od strzała. Postoi przez noc i znowu musi długo kręcić zanim odpali(2 razy conajmniej). Pytanie co popsuł magik który miał mi wymienić głupi króciec a narobił więcej szkód niż pożytku? Czy po wymianie tego elektrozaworu pompy muszę ustawiać pompe na kompie? Pozdrawiam ------ Ktoś pomoże? Edytowane 22 Czerwca 2015 przez Pablosek
Jurek2000 Opublikowano 6 Lipca 2015 Opublikowano 6 Lipca 2015 Uszczelki tylko boscha oryginał, nawet nie wiem czy są podróby. To wygląda tylko na złe założenie uszczelki, pewnie gdzieś nie siadła. Sprawdź co tel koleś zrobił z tą wtyczką. Wymienił, polepił?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się