Skocz do zawartości
IGNOROWANY

co mozna spierniczyc podczas czyszczenia turbo?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie. Oddalem turbo od A4 AFN do do czyszczenia, a teraz bije mi ono cisnienie nawet z odlaczonym wezykiem od gruszki. A regulacja dlugosci sztangi nie pomaga. Prosze o pomoc gdyz oddaje turbo do rekamacji i chcialbym miec jakas wiedze co moge im wytknac. Gdyz zaklad specjalizujacy sie w tym zdarl ze mnie 200 zl za czyszczenie a teraz musze drugi raz turbo wyciagac i chcialbym obarczyc ich kosztami

Opublikowano

Bije za duzo ? Za malo ? Czy chodzi ci tylko o ten wezyk ?

Opublikowano (edytowane)

Turbo bije sporo za dużo.

Edytowane przez Mozgu
Opublikowano (edytowane)

Już na 3 biegu powyżej 4000rpm odetnie tubo. Na 4 przy okolo 3200. A na 5 tez kolo 3000. Ogólnie jeździłem dużo z komputerem. Wartość doładowania rośnie do okolo 2400 minibar. I odcięcie turbo, tryb awaryny. Regulacja długości sztangi nic nie daje, mimo, że pracuje ona prawidłowo. Ewidentnie coś jest spieprzone w środku. Założyłem nowy oryginalny zawór N75. Układ podciśnień szczelny. Sprawdzany czujnikiem podciśnienie w układzie ma książkowa wartość.

Edytowane przez Mozgu
Opublikowano

No to pewnie jest źle złożone i łopaty zablokowane w pozycji otwartej, albo złamane cięgienko. Trzeba wyjąc i rozebrać.

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj oddalem turbo na reklamacje. Przymnie rozebrali. Niby aie wszystko rusza i wg. Patrzyli jak grucha reaguje na podcisnienie. Niby ok. Rozpolowili i koles sobie poswiecil i stwierdzil ze z kierownicami jest ok. Tylko ze cos bylo nie tak bp turbo przeladowywalo. Jutro maja dzwonic co wymyslili. Bo maja jeszcze raz wyczyscic i dokladnie przepatrzec.

Wiec mam pytanie. Co moglo byc nie tak jezeli turbo przeladowywalo. Sztanga pracowala plynnie i kierownice niby sie ruszaly a cos bylo nie tak. Prosze o podpowiedz czy mozna tam cos zle zlozyc zeby byl taki efekt? Prosze o podpowiedz co, zeby nie wcisneli mi kitu

Odebrałem dziś turbinę. Pseudo fachowcy twierdzili że było wszystko ok, jednak jeszcze raz rozebrali wszystko przeczyścili i złożyli i tu niespodzianka, auto chodzi, nie łapie błędów i nie przeładowuje, a w aucie nie było nic robione. Więc wniosek jeden, turbo było źle złożone i stąd moje problemy. Teraz oczywiście na wszelki wypadek ustawili sztangę tak, że turbo bije troche za mało i bedę musiał zobić to sam. Jutro bede u znajomego mechanika i bedziemy mederować sztangą i jeździć.

Edytowane przez Mozgu
Opublikowano

Jak waliło max cisnienie nawet bez węzyka to odwrotnie założony pierścień :P Też to przerabiałem jak z ziomkiem turbo czyściliśmy :P to mój temat :)http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242658-przeladowanie-po-czyszczeniu-turbo/?hl=prze%B3adowanie

Opublikowano

Dzięki. Teraz juz sprawa się z tym rozwiązała bo turbo nie przeładowuje, jednak musze wyregulawać sztangę, bo prawdopodobnie pseudo fachowcy mysleli ze moze mi dalej przeładowywać więc tak ustawili że nie doładowuje i jutro bede się bujał z kompem i krecił sztanga

Opublikowano

odwrotnie założyli pierścień i nie chcą się przyznać do błędu :facepalm:

Opublikowano

U mnie po czyszczeniu turbo jest to samo, 4 bieg ok. 3k rpm i nagły spadek mocy :/

N75 zamieniony z N18, przepływka w porządku i dalej to samo...

W mojej turbinie (GT1749V) pierścień wygląda nieco inaczej: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c27b34e16e1c35b.html

Opublikowano

Sam czysciles turbo czy oddales komus do czyszczenia?

Jezeli masz je teraz w samochodzie to sprobuj sie przejechac z odpietym wezykiem. Normalnie turbo nie powinno popmowac, lub sladowe wartosci jezeli tak nie bedzie, to wskazuje na zle zalozony pierscien

Opublikowano

Sam czyściłem.

Odepnę wężyk tak jak mówisz i sprawdzę czy będzie pompować.

Opublikowano

Moje turbo praktycznie wyregulowane, już ładnie idzie, wykresy się praktycznie idealnie pokrywają, ale chyba jeszcze sobie deczko podkręcę mocniej. Zastanawiam się jak można być takim fachowcem, że sztanga była źle wyregulowana chyba o 7 obrotów? to jest w chu* dużo, chyba z połowę skoku sztangi. Ale jest teraz ok. Samochód się dobrze odpycha, czuć duża różnice i nie kopci. natomiast wczesniej nie reagowało na regulacje sztangi ponieważ był źle założony pierścień.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...