Mozgu Opublikowano 23 Października 2014 Opublikowano 23 Października 2014 Tak jak w temacie. Oddalem turbo od A4 AFN do do czyszczenia, a teraz bije mi ono cisnienie nawet z odlaczonym wezykiem od gruszki. A regulacja dlugosci sztangi nie pomaga. Prosze o pomoc gdyz oddaje turbo do rekamacji i chcialbym miec jakas wiedze co moge im wytknac. Gdyz zaklad specjalizujacy sie w tym zdarl ze mnie 200 zl za czyszczenie a teraz musze drugi raz turbo wyciagac i chcialbym obarczyc ich kosztami
krzysiekvtec Opublikowano 24 Października 2014 Opublikowano 24 Października 2014 Bije za duzo ? Za malo ? Czy chodzi ci tylko o ten wezyk ?
Mozgu Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Turbo bije sporo za dużo. Edytowane 24 Października 2014 przez Mozgu
Mozgu Opublikowano 24 Października 2014 Autor Opublikowano 24 Października 2014 (edytowane) Już na 3 biegu powyżej 4000rpm odetnie tubo. Na 4 przy okolo 3200. A na 5 tez kolo 3000. Ogólnie jeździłem dużo z komputerem. Wartość doładowania rośnie do okolo 2400 minibar. I odcięcie turbo, tryb awaryny. Regulacja długości sztangi nic nie daje, mimo, że pracuje ona prawidłowo. Ewidentnie coś jest spieprzone w środku. Założyłem nowy oryginalny zawór N75. Układ podciśnień szczelny. Sprawdzany czujnikiem podciśnienie w układzie ma książkowa wartość. Edytowane 24 Października 2014 przez Mozgu
chmielu Opublikowano 25 Października 2014 Opublikowano 25 Października 2014 No to pewnie jest źle złożone i łopaty zablokowane w pozycji otwartej, albo złamane cięgienko. Trzeba wyjąc i rozebrać.
Mozgu Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) Dzisiaj oddalem turbo na reklamacje. Przymnie rozebrali. Niby aie wszystko rusza i wg. Patrzyli jak grucha reaguje na podcisnienie. Niby ok. Rozpolowili i koles sobie poswiecil i stwierdzil ze z kierownicami jest ok. Tylko ze cos bylo nie tak bp turbo przeladowywalo. Jutro maja dzwonic co wymyslili. Bo maja jeszcze raz wyczyscic i dokladnie przepatrzec. Wiec mam pytanie. Co moglo byc nie tak jezeli turbo przeladowywalo. Sztanga pracowala plynnie i kierownice niby sie ruszaly a cos bylo nie tak. Prosze o podpowiedz czy mozna tam cos zle zlozyc zeby byl taki efekt? Prosze o podpowiedz co, zeby nie wcisneli mi kitu Odebrałem dziś turbinę. Pseudo fachowcy twierdzili że było wszystko ok, jednak jeszcze raz rozebrali wszystko przeczyścili i złożyli i tu niespodzianka, auto chodzi, nie łapie błędów i nie przeładowuje, a w aucie nie było nic robione. Więc wniosek jeden, turbo było źle złożone i stąd moje problemy. Teraz oczywiście na wszelki wypadek ustawili sztangę tak, że turbo bije troche za mało i bedę musiał zobić to sam. Jutro bede u znajomego mechanika i bedziemy mederować sztangą i jeździć. Edytowane 27 Października 2014 przez Mozgu
Bartollo Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Jak waliło max cisnienie nawet bez węzyka to odwrotnie założony pierścień Też to przerabiałem jak z ziomkiem turbo czyściliśmy to mój temat http://a4-klub.pl/index.php?/topic/242658-przeladowanie-po-czyszczeniu-turbo/?hl=prze%B3adowanie
Mozgu Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 Dzięki. Teraz juz sprawa się z tym rozwiązała bo turbo nie przeładowuje, jednak musze wyregulawać sztangę, bo prawdopodobnie pseudo fachowcy mysleli ze moze mi dalej przeładowywać więc tak ustawili że nie doładowuje i jutro bede się bujał z kompem i krecił sztanga
goldi Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 odwrotnie założyli pierścień i nie chcą się przyznać do błędu
Lukasz_N Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 (edytowane) http://www.turbo-diesel.pl/admin/upload_img/image/turbina/2/7.jpg Edytowane 29 Października 2014 przez Lukasz_N
Hezen Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 U mnie po czyszczeniu turbo jest to samo, 4 bieg ok. 3k rpm i nagły spadek mocy :/ N75 zamieniony z N18, przepływka w porządku i dalej to samo... W mojej turbinie (GT1749V) pierścień wygląda nieco inaczej: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5c27b34e16e1c35b.html
Mozgu Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Sam czysciles turbo czy oddales komus do czyszczenia? Jezeli masz je teraz w samochodzie to sprobuj sie przejechac z odpietym wezykiem. Normalnie turbo nie powinno popmowac, lub sladowe wartosci jezeli tak nie bedzie, to wskazuje na zle zalozony pierscien
Hezen Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Sam czyściłem. Odepnę wężyk tak jak mówisz i sprawdzę czy będzie pompować.
Mozgu Opublikowano 29 Października 2014 Autor Opublikowano 29 Października 2014 Moje turbo praktycznie wyregulowane, już ładnie idzie, wykresy się praktycznie idealnie pokrywają, ale chyba jeszcze sobie deczko podkręcę mocniej. Zastanawiam się jak można być takim fachowcem, że sztanga była źle wyregulowana chyba o 7 obrotów? to jest w chu* dużo, chyba z połowę skoku sztangi. Ale jest teraz ok. Samochód się dobrze odpycha, czuć duża różnice i nie kopci. natomiast wczesniej nie reagowało na regulacje sztangi ponieważ był źle założony pierścień.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się