Jarek882 2 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Niekoniecznie. Nierowna praca nawet przy +3*C nie zawsze oznacza spalone swiece... to ciekawe. ja w swoim miałem nie równą prace przy spalonych świecach po wymianie silnik pracuje równo nawet przy -6 po odpaleniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 (edytowane) Widze, ze nadal nie lapiesz Jak bedziesz mial np zwarcie wewnetrzne w przepalonej swiecy, to tą Twoja metodę kabelka i iskrzenia mozesz sobie w nos wszadzic, bo swieca bedzie wtedy do d..py, a iskrzyc na tym Twoim kabelku i tak bedzie, Wiec wg Ciebie swieca bedzie wtedy sprawna jak iskrzy???? Jak w świeczce będzie wewnętrzne zwarcie, to role się odwrócą i za świecę będzie robił kabelek, tak że radzę uważać bo paluchy mogą ucierpieć A tak na poważnie to ostatnią świecę z twardym zwarciem do masy widziałem w 1990 r, a było to w Starze 28 Tylko że tam świeczki były połączone szeregowo, a za element grzejny robił nieosłonięty drut oporowy fi ok 1,5 mm, zwinięty w spiralę Edytowane 5 Grudnia 2014 przez piotrsob1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz_N 10 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 2 m-ce temu wyciągałem świece z B5 po "mocnym" programie. Swieca sie wypalila i zwierala do masy. Podobny przypadek widzialem ze swieczkami grzejacymi w kroccu cieczy na glowicy tez w B5. Takze jak widac cuda sie zdarzają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszooo 20 Opublikowano 5 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2014 Dobra panowie koniec tych pamiętników, Pewex doszedłeś co jest nie tak ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_a4b6avf 0 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Panowie, tym razem ja odswieżę temat. U mnie było podobnie, wymienilem świece, bo żadna nie grzała.Po dłuższym 1-2 dniowym postoju w niskiej problem nadal występuje. Po odpaleniu auto przez chwile chodzi jakby na 3gary, po chwili wszystko wraca do normy.Przebieg ~250tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 Pewnie paliwo się cofa. Postaw go na dłużej tyłem w górze ( jak najwięcej paliwa w zbiorniku i tylna ośka o min. 40 cm wyżej od przedniej) jak będzie z takiej pozycji palił dobrze, to szukaj przyczyny cofania się paliwa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 12 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2015 U mnie problem wygladal tak jak u kolegi Pawla, a rozwiazaniem byla wymiana kulawych pompek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_a4b6avf 0 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 U mnie problem wygladal tak jak u kolegi Pawla, a rozwiazaniem byla wymiana kulawych pompek. Pomimo tego, że problem nie występuje w dodatnich temperaturach, a tylko i wyłącznie w niskich i po dłuższym postoju, stawiasz ze to pompki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrsob1 277 Opublikowano 13 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2015 U mnie problem wygladal tak jak u kolegi Pawla, a rozwiazaniem byla wymiana kulawych pompek. A w większości przypadków wystarcza wymiana uszczelniaczy na pompkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawex01 0 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2015 (edytowane) Dobra panowie koniec tych pamiętników, Pewex doszedłeś co jest nie tak ??? Jeśli chodzi o ubetek oleju to znalazłem przyczynę -zrobiłem autkiem w jeden dzień ponad 800 km i było wtedy bardzo obciążone, od tamtego czasu przy mniejszych trasach oraz w czasie jazdy po mieście nie wzięło ani grama oleju - dziwne. W związku z tym, że ten poranny obłoczek mnie niepokoił podjechałem do mechanika, który w czasie diagnostyki komputerowej nie zauważył niczego niepokojącego Jego zdaniem ten typ tak ma w przedziale temperatur od +3 do +10 st.C. Po dłuższej obserwacji nie zauważyłem niczego niepokojącego (w czasie mrozów autko też odpala od strzała bez żadnego dymienia ) W czasie spacerów po osiedlu zauważyłem że małyszki sąsiadów w w/w przedziale temperatur dymią tak samo A jak zobaczyłem jaki kłębek dymu puszcza z rana kilkuletni diesel, dałem sobie spokój A tak na poważnie zacząłem ostatnio tankować lepszą ropkę (jest teraz reklamowana wszędzie) i jak na razie mam spokój Edytowane 31 Stycznia 2015 przez pawex01 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmer80 8 Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Jak ja lubię takie znaleziska... Kabelek prawdę ci powie... Kabelek nie skłamie... Daj cyganka powróży... Jest taki piękny temat jak diagnozować zdechłego klekota. Jest o aku i jest o świeczkach. Omomierz w łapę i mierzymy. Wystarczy poczytać i nie wywarzać otwartych drzwi... wysłane z Commodore 64 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się