mapper Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 (edytowane) Więc tak chciałbym przedstawic moje audi które mam od 2 miesięcy, poprzednio latałem saabm 95 2.3t ale nastał czas ekonomi przez budowe domu. moje poprzednie autko: Audi szukałem w tanio w cenie do 5 tys także nie szukałem igiełki tylko auta do remontu ale dobrej bazy. Kupione w komisie zostawione w rozliczeniu. troche poobijane amortyzatory z tyłu sprawność 0% totalnie wylane, brak hamulców tylny zderzak połamany, maska źle polakierowana, cieknąca pompa, połamany próg, brak listew na dzwiach i dużo takich pierdów ale po pierwszym lifcie, właściciel z poznania miał ją 7 lat zaraz po sprowadzeniu. Miała to co chciałem czyli 1.9 afn, klimatyzacje (nawet działa) i kombi, a resztę się zbuduje:) Autko po zakupie: Mody silnika: Wycięty katalizator, i zrobiony wydech z rurki 2.5 cala na 1 tłumiku. Kolektor z AWX Turbo BRD Wtryski Firad 240 Pompa 11 FMIC audi a5 Sprzęgło z 1z na jednomasie, już pada po 20 tys km:) plan dwumas afn tarcza awx obita kevlarem i docisk awx Wywalony EGR Założony odolejacz na odmie, odma z wolotu wypięta i w butelke. Zawias: Gwint H&R Felgi jakieś tam 18 Rozpórka góra i dół Hamulce: 312mm przód i malowanie zacisków na czerwono Buda: Lampy polift + bixenon na soczewkach z Q7 Zderzak tył z polifta + hak uzupełnione 2 listwy jeszcze 2 zostały Gril s4 Lusterka składane elektrycznie Wnętrze: Plany kiedyś posprzątać Gajger boost Gałka alu sparco Cb m-tech legend 3 po małych modach + sirio megawat 3000 Kiera s4 Audio: Radio alpine cde-101r Wygłuszenie drzwi przód Zestaw odseparowany BLAUPUNKT CX170 165mm przód Wzmak do suba mega kick imperator 2000w Sub lanzar max heritage Foty: Edytowane 2 Października 2015 przez mapper
PiterA4 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 z czym?????????????? pajeczyna na silniku dorabiales uszczelke po co??? i dzieki boxowi szykuj sie na remont jednostki
wodz Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 Widzę że autko powoli dostaje nowe życie.Powodzenia i wytrwałości w dalszych pracach. i dzieki boxowi szykuj sie na remont jednostki Ciekawe stwierdzenie,przechodziłeś przez to??? Pozdrawiam.
PiterA4 Opublikowano 26 Października 2014 Opublikowano 26 Października 2014 wodz kuzwa temat rzeka 99% ludzi na forum ci powie ze box to zlo!!!! i gowno! zreszta chwila czasu jak ci wszystko wytlumacza patrzac na twoj staz
mapper Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 z czym?????????????? pajeczyna na silniku dorabiales uszczelke po co??? i dzieki boxowi szykuj sie na remont jednostki to nie uszczelka tylko flansza do kolektora awx. box tymczasowy i nie martw się silnik nie padnie.
misiek95 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 wodz kuzwa temat rzeka 99% ludzi na forum ci powie ze box to zlo!!!! i gowno! zreszta chwila czasu jak ci wszystko wytlumacza patrzac na twoj staz Masz swoje zdanie czy powielasz to co chłopaki na forum piszą? A zanim sie do kolegi doczepisz że ma krótki staż na forum to proponuje przejrzeć temat o jego aucie bo zrobił nim kupe kilometrów i wie co jest grane. Tak od siebie dodam że ojca pastuch 8 lat lata na boxie i jakoś mu sie nic nie dzieje. Wiadomo że oszukiwanie temperatury przez rezystor to troche prymitywna metoda podnoszenia mocy ale jak słysze takie frazesy że komuś niby ma od tego silnik paść to mnie krew zalewa A co do auta to szukaj okazji żeby sie tych sonarów pozbyć bo strasznie szpecą. Orginalne polifty wyglądały by tu dużo lepiej powodzenia w modach
mapper Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) wiem że to tylko sonary już chciałem z żony a4 brać ale jak jej zaproponowałem zamiane to popukała mnie po głowie. wszystko z czasem będzie auto mam od niedawna, teraz trzeba felgi przemalować założyć zimówki i zarejestrować, zmiany zewnętrzne planuje dopiero na wiosne. na warsztacie mam jeszcze focusa na boxie jakimś tam i lata już grubo ponad 50 tys na nim i zero problemów a dbany nie jest 1.8 tddi 90 km na 115 Edytowane 28 Października 2014 przez mapper
oca69 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Oryginalne polifty czarne w środku i bix
mapper Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 mam soczewki z pasciaka b5 fl bixenon, środek nie problem wymalować i lampy się gdzieś wynajdzie. narazie na wiosne chciałbym 17 oz racing superturismo w foce mam takie 16 białe piękne felgi.
PiterA4 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 wodz kuzwa temat rzeka 99% ludzi na forum ci powie ze box to zlo!!!! i gowno! zreszta chwila czasu jak ci wszystko wytlumacza patrzac na twoj staz Masz swoje zdanie czy powielasz to co chłopaki na forum piszą? A zanim sie do kolegi doczepisz że ma krótki staż na forum to proponuje przejrzeć temat o jego aucie bo zrobił nim kupe kilometrów i wie co jest grane. Tak od siebie dodam że ojca pastuch 8 lat lata na boxie i jakoś mu sie nic nie dzieje. Wiadomo że oszukiwanie temperatury przez rezystor to troche prymitywna metoda podnoszenia mocy ale jak słysze takie frazesy że komuś niby ma od tego silnik paść to mnie krew zalewa A co do auta to szukaj okazji żeby sie tych sonarów pozbyć bo strasznie szpecą. Orginalne polifty wyglądały by tu dużo lepiej powodzenia w modach patrzcie adwokat sie odezwal jezdzijcie na czym chcecie box to gowno i tyle
maju91 Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 kawał dobrej roboty, autko coraz lepiej wygląda osobiście wsadziłbym dwururkę do tego wydechu bo ta końcówka mi tam średnio pasuje, ale to rzecz gustu oczywiściepowodzenia
mapper Opublikowano 19 Listopada 2014 Autor Opublikowano 19 Listopada 2014 (edytowane) Wiem że 2 rurki lepiej ale cały z kwasówki więc szkoda by go ciąć i spawać końcówki a mam do dyspozycji tylko migomat. Jak na tdi to dzwięk nawet fajny do 3 tys obr cisza dopiero przy bucie drze ryja także uciążliwy nie jest. Jedyne bo mi braknie w audi to dzwięk hks-a Z czasem dłubnąć żeby tak jeździło i bedzie malina Wiem że 2 rurki lepiej ale cały z kwasówki więc szkoda by go ciąć i spawać końcówki a mam do dyspozycji tylko migomat. Jak na tdi to dzwięk nawet fajny do 3 tys obr cisza dopiero przy bucie drze ryja także uciążliwy nie jest. Jedyne bo mi braknie w audi to dzwięk hks-a Z czasem dłubnąć żeby tak jeździło i bedzie malina Box poszedł do a3 Wsadzony sterownik robiony w dtechu na 140km 300nm Wiem że 2 rurki lepiej ale cały z kwasówki więc szkoda by go ciąć i spawać końcówki a mam do dyspozycji tylko migomat. Jak na tdi to dzwięk nawet fajny do 3 tys obr cisza dopiero przy bucie drze ryja także uciążliwy nie jest. Jedyne bo mi braknie w audi to dzwięk hks-a Z czasem dłubnąć żeby tak jeździło i bedzie malina Wiem że 2 rurki lepiej ale cały z kwasówki więc szkoda by go ciąć i spawać końcówki a mam do dyspozycji tylko migomat. Jak na tdi to dzwięk nawet fajny do 3 tys obr cisza dopiero przy bucie drze ryja także uciążliwy nie jest. Jedyne bo mi braknie w audi to dzwięk hks-a Z czasem dłubnąć żeby tak jeździło i bedzie malina Box poszedł do a3 Wsadzony sterownik robiony w dtechu na 140km 300nm Dziś wjechał gwint raceland zamiast kitu supersporta. I oczywiście znalazł się 1 wahacz do wymiany. Zestaw na zime 16. Wiem że 2 rurki lepiej ale cały z kwasówki więc szkoda by go ciąć i spawać końcówki a mam do dyspozycji tylko migomat. Jak na tdi to dzwięk nawet fajny do 3 tys obr cisza dopiero przy bucie drze ryja także uciążliwy nie jest. Jedyne bo mi braknie w audi to dzwięk hks-a Z czasem dłubnąć żeby tak jeździło i bedzie malina Wiem że 2 rurki lepiej ale cały z kwasówki więc szkoda by go ciąć i spawać końcówki a mam do dyspozycji tylko migomat. Jak na tdi to dzwięk nawet fajny do 3 tys obr cisza dopiero przy bucie drze ryja także uciążliwy nie jest. Jedyne bo mi braknie w audi to dzwięk hks-a Z czasem dłubnąć żeby tak jeździło i bedzie malina Box poszedł do a3 Wsadzony sterownik robiony w dtechu na 140km 300nm Wiem że 2 rurki lepiej ale cały z kwasówki więc szkoda by go ciąć i spawać końcówki a mam do dyspozycji tylko migomat. Jak na tdi to dzwięk nawet fajny do 3 tys obr cisza dopiero przy bucie drze ryja także uciążliwy nie jest. Jedyne bo mi braknie w audi to dzwięk hks-a Z czasem dłubnąć żeby tak jeździło i bedzie malina Wiem że 2 rurki lepiej ale cały z kwasówki więc szkoda by go ciąć i spawać końcówki a mam do dyspozycji tylko migomat. Jak na tdi to dzwięk nawet fajny do 3 tys obr cisza dopiero przy bucie drze ryja także uciążliwy nie jest. Jedyne bo mi braknie w audi to dzwięk hks-a Z czasem dłubnąć żeby tak jeździło i bedzie malina Box poszedł do a3 Wsadzony sterownik robiony w dtechu na 140km 300nm Dziś wjechał gwint raceland zamiast kitu supersporta. I oczywiście znalazł się 1 wahacz do wymiany. Zestaw na zime 16. Ulepszenie hamulcy na 312 i gajger od suszarki Edytowane 10 Listopada 2014 przez mapper
kicaj112 Opublikowano 20 Listopada 2014 Opublikowano 20 Listopada 2014 Odwaliłeś robotę szacun dla ciebie autko coraz piękniejsze
mapper Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 Wczoraj wymiana oliwy agip 5w/50 plus filterek, uszykowane mam już sprzęgło LUK nowy komplecik, brakuje mi jeszcze jednomasy z 1z i śrub i zwalam skrzynie bo coś mi się zaczeło ślizgać ostatnio:)
andrzej3451 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 (edytowane) fajne autko heble 312tki pasują p&p do AFN-a ? czy trzeba coś wymieniać? Edytowane 21 Listopada 2014 przez andrzej3451
Kowi87 Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 wodz kuzwa temat rzeka 99% ludzi na forum ci powie ze box to zlo!!!! i gowno! zreszta chwila czasu jak ci wszystko wytlumacza patrzac na twoj staz Masz swoje zdanie czy powielasz to co chłopaki na forum piszą? A zanim sie do kolegi doczepisz że ma krótki staż na forum to proponuje przejrzeć temat o jego aucie bo zrobił nim kupe kilometrów i wie co jest grane. Tak od siebie dodam że ojca pastuch 8 lat lata na boxie i jakoś mu sie nic nie dzieje. Wiadomo że oszukiwanie temperatury przez rezystor to troche prymitywna metoda podnoszenia mocy ale jak słysze takie frazesy że komuś niby ma od tego silnik paść to mnie krew zalewa A co do auta to szukaj okazji żeby sie tych sonarów pozbyć bo strasznie szpecą. Orginalne polifty wyglądały by tu dużo lepiej powodzenia w modach poza listą błedów na vagu, czasem problemami z odpalaniem bo ukałd paliwowy świruje to ten silnik jest idiotoodporny wiec blok nie pęknie, turbo nie wyskoczy z tego powodu.... na dobrej hamowni jak złapie 135km to max, druga sprawa zrób mu diagnostyke jak cos klęka, logi seryjne, a fizycznie co innego
mapper Opublikowano 21 Listopada 2014 Autor Opublikowano 21 Listopada 2014 fajne autko heble 312tki pasują p&p do AFN-a ? czy trzeba coś wymieniać? zmieniasz jarzma i tarcze kliocki te same co pod 288. hamulce teraz bajka:)
banito Opublikowano 21 Listopada 2014 Opublikowano 21 Listopada 2014 Fajnie sie dzieje i dobrze ze audica wpadla w dobre rece ktore cos z niej zrobia.Trzymam kciuki i kibicuje.Powodzonka
mapper Opublikowano 17 Lutego 2015 Autor Opublikowano 17 Lutego 2015 Dziś wytargałem suszarke bo coś przeładowywała, w środku syf że hoho:D Po czyszczeniu W tym tygodniu taczka dostało nowe sprzęgło LUK na jednomasie z 1Z a dziś nowe tulejki na tylnią belke zalane klejem do szyb coby je trochę usztywnić. Chciałem z poliuretanu ale nigdzie nie mają. Dziś wsadziłem suszarke z awx. Aż dziwne że taka cisza ta z afn na niskich obratach gwizdała a na tej nic.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się