adamos85 Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 hejka! jak sprawdzic na VAGu czy przepływomierz mi dobrze czyta/dziala?????
grzanek85 Opublikowano 22 Września 2008 Opublikowano 22 Września 2008 logi kanał 003 i 008 możesz dorzucić też 010
przemik Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 logi kanał 003 i 008 możesz dorzucić też 010 w tescie dynamicznym oczywiscie dorzuc do tego 000 i 011.. pozdr
adamos85 Opublikowano 23 Września 2008 Autor Opublikowano 23 Września 2008 zrobilem dynamiczne 000,003,008,010,011 prosze o analize INFORMUJE ZE NIUNIA JEST PO CHIPSIE brak jakichkolwiek błedów w calym systemie
lukaszr Opublikowano 23 Września 2008 Opublikowano 23 Września 2008 Widać od razu, że jest po chipsie Co do przepływki to na moje oko jest w porządku.
adamos85 Opublikowano 23 Września 2008 Autor Opublikowano 23 Września 2008 zrobilem dynamiczne 000,003,008,010,011 prosze o analize INFORMUJE ZE NIUNIA JEST PO CHIPSIE brak jakichkolwiek błedów w calym systemie jesli cos jeszcze trzeba dorzucic/zlogowac to napiszcie
adamos85 Opublikowano 23 Września 2008 Autor Opublikowano 23 Września 2008 jesli przepływka ok, to czemu autko tak nagle osłablo... czyzby nasze dobre paliwo tak sie różnilo co tankowanie???
spanky Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 jesli cos jeszcze trzeba dorzucic/zlogowac to napiszcie tu jest napisane jak co masz zrobic : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html z tego co widac nie jest zle ... [choc to 2700 mbar to juz sporo ]
mcm Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 jesli cos jeszcze trzeba dorzucic/zlogowac to napiszcie tu jest napisane jak co masz zrobic : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html z tego co widac nie jest zle ... [choc to 2700 mbar to juz sporo ] z czegoś trzeba te 165 & 375 wyczesać
przemik Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 LMM - OK Ładnie koksu dowalone... Z logow nie wynika zeby auto oslabło...
spanky Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 jesli cos jeszcze trzeba dorzucic/zlogowac to napiszcie tu jest napisane jak co masz zrobic : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html z tego co widac nie jest zle ... [choc to 2700 mbar to juz sporo ] z czegoś trzeba te 165 & 375 wyczesać mialem na mysli przeladowanie ... bo zadane z mapy jest w normie ... gdyby w mapie bylo 2700 to by wirnik spod machy wyskoczyl i kierowcy jajca ucial ...
marewel Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 spanky nie szukaj dziury w dooopie.
spanky Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 spanky nie szukaj dziury w dooopie. czyzby powtórka z rozrywki : http://www.a4-klub.pl/smf/b6_awx_wielka_prosba_o_analize_logow-t34466.0.html :polew:
mcm Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 jesli cos jeszcze trzeba dorzucic/zlogowac to napiszcie tu jest napisane jak co masz zrobic : http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html z tego co widac nie jest zle ... [choc to 2700 mbar to juz sporo ] z czegoś trzeba te 165 & 375 wyczesać mialem na mysli przeladowanie ... bo zadane z mapy jest w normie ... gdyby w mapie bylo 2700 to by wirnik spod machy wyskoczyl i kierowcy jajca ucial ... :polew: :polew: :polew:
adamos85 Opublikowano 24 Września 2008 Autor Opublikowano 24 Września 2008 Gdzie robili Ci tego chipa? CompSPORT by Patryk
letallec Opublikowano 24 Września 2008 Opublikowano 24 Września 2008 Gdzie robili Ci tego chipa? CompSPORT by Patryk Jak dla mnie, to gdyby nie ten pik na 2.7bara, to byłoby Ale w zwiazku z tym proponuje przeczyscic kierownice. Moze jeszcze nie teraz, ale na pewno mozna pomyśleć
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się