przemek11 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Witam was kolejny raz mam taki problem, że przy wkręceniu autka na duże obroty np. 6tys i zmianie biegu szarpie mi samochodem/ przerywa. Objaw mniej więcej taki jak w normalnym gazie na jednopunkcie brakuje gazu. Podobne szarpanie występuje u mnie lub czasem jak po prostu przyspieszam to tak samo szarpie. dodam że byłem 10tys km temu u gazownika bo właśnie tez mi szarpało. Wymienił mi filtry powietrza, gazu, świece i podobno wystroił. Faktycznie, może przez chwile było lepiej, tak jakby mniej i rzadziej szarpało, ale problem znów sie nasilił i powrócił. Teraz po zrobieniu 10tys km przy włączaniu zapłonu piszczy mi z tego wskaźnika poziomu gazu i przełączaniu na PB/PLG (sory ale nie wiem jak to nazwać) wymieniłem dziś właśnie 2 filtry gazu i nadal problem jest taki sam i tez piszczy. na temat instalacji wiem tyle że komp STAG 4, wtryski ponoć hana niebieskie, oczywiście sekwencja Ale kompletnie nie znam się na instalacjach gazowych. czego to może być przyczyna, co robić, co wymienić? P.S na PB chodzi normalnie nie szarpie nawet gdy kręce do odcinki
jacek70 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Prawdopodobnie brakuje mu gazu w górnych obrotach.Za mała dawka lub mapy się rozjechały.Czy na Pb jest ok.? Jeśli tak to gazownik musi zwiększyć dawkę gazu bo jest za mała. Edytowane 27 Października 2014 przez jacek70
przemek11 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Na PB jest ok, nie szarpie. Może być że za mało gazu, ale dlaczego szarpie dopiero po zmianie biegu jak obroty spadną? kręce np do 6tys zmieniam bieg obroty spadają powiedzmy do 4tys po zmianie biegu na wyższy i wtedy szarpie, poszarpie troche i dalej idzie normalnie znów do końca i kolejny bieg i to samo. lub mapy się rozjechały co to znaczy że mapy się rozjechały? konkretniej
jacek70 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Komputer ma zapisane dawkowanie paliwa .Jest to przedstawione graficznie jako wykres.Gazownik ustawia wykres dawkowania gazu(mapę) tak samo aby obydwa wykresy Od pb i od lpg się pokrywały.Jeśli się rozjechały to znaczy że się nie pokrywają i potrzebna jest korekta którą ma przeprowadzić gaziarz.
Dev Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Za słaby reduktor, zapętla wtryski, stąd szarpanie. Edytowane 27 Października 2014 przez Dev
przemek11 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Dev a tego jaki mam reduktor to na ten moment Ci nie powiem, bo nie mam pojęcia. Zaraz po zakupie taki jeden gosciu co zajmuje się gazem powiedział mi że mogę mieć przy mały reduktor do tej mocy, że podobno jeśli mam 150KM w turbo to reduktor potrzebny jest do 300KM nie wiem skąd on to wziął i dlaczego no ale tak mi powiedział i zapytał jeszcze czy przy przyspieszaniu mocnym przełącza mi się czasem na benzyne no ale tak nie mam żeby się przełączał no to powiedział że może ten reduktor to pociągnie.
Dev Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 zobacz jaki masz i wrzuc info w/g mnie ma słabą wydajnosc
przemek11 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 dziś jeszcze jestem umówiony z gazownikiem, zobaczymy czy coś wymyśli. Zapytam od razu jaki mam ten reduktor i dam info
Magicbattle Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 pozatym kto kreci auto do 6 tys gazownika tez zmien, po co reduk do 300KM . komp kabel i sprawdzic mapy napewno rozjechane. nie paluj auta to jeszcze troche posluzy a tak nie dziw sie ze bedzie sie srało wszystko. a pozniej ze audi bee
przemek11 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 pozatym kto kreci auto do 6 tys 'HONDZIARZE' Nie pałuje auta... O tym reduktorze to powiedział mi jeden gościu który ponoć zajmuje się gazem, którego nawet nie znam. a co do kręcenia do 6tys, skoro obrotomierz jest tak wyskalowany a czerwone pole zaczyna się przy 7tys to oznacza ze w całym zakresie obrotów powiedzmy 0-6tys powinno wszystko być jak najbardziej OK. nie ważne czy go wkręce do 3,5-4 czy do 6tys to ma być wszystko ok i nic ma nie szarpać. Więc nie rozumiem kompletnie skąd ten Twój bulwers Odwiedziłem dziś gazownika zrobił mapy, poustawiał coś podczas jazdy, zobacze jutro dokładnie czy to przyniosło pożądany efekt podobno miał ustawioną za dużą dawke gazu i go zalewało w pewnym momencie dlatego szarpał, okaże się ile w tym prawdy. A i wspomniał coś o cewce, że jedna coś szwankuje już mi... pozatym kto kreci auto do 6 tys tak jeszcze jedna rzecz mi sie przypomniała. widziałeś wykres kiedy 1.8T osiąga pełną moc? przy ok 5700obr/min
Łukasz13 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Cykij fote tego reduktora, niektore lubia generowac duze przerosty cisnienia przy cut-off i potem zalewaja gazem.
przemek11 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 jutro zrobie fote to wstawię no ale to gazownik by tego jakoś nie wyhaczył że takie coś się dzieje? Stronka mnie przerosła jak tutaj się dodaje zdjęcia?
jacek70 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Główna strona. Regulamin i Zasady Forum Trzeci temat od dołu.=> poczytaj. sorki ale nie udało mi się skopiować linka.
przemek11 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 (edytowane) takie zdjecia udało mi się zrobić http://i59.tinypic.com/md382e.jpg http://i57.tinypic.com/o51e77.jpg jakos inaczej tez da się dodawac zdjęcia, nie tylko przez generowanie linków Edytowane 28 Października 2014 przez przemek11
Łukasz13 Opublikowano 28 Października 2014 Opublikowano 28 Października 2014 Kme silver, nie powinien sprawiac klopotow, gazownik regulowal to w czasie jazdy? Czh tylko poruszal na postoju?
przemek11 Opublikowano 28 Października 2014 Autor Opublikowano 28 Października 2014 gaz do strojenia gregor wczoraj wieczorem byłem na strojeniu, cos postroił normalnie, podczas jazdy. stwierdził ze była ustawiona za duza dawka i go zalewało w pewnym momencie. dziś zobacze dokładnie czy to przyniosło jakis efekty, bo wczoraj nie miałem za bardzo juz jak jeździc i patrzec czy sa efekty. ale wczoraj jak wracałem do domu to tak jakby troszke był słabszy, jakby słabiej sie zbierał. ale moze to tylko moje urojenie Kme silver, nie powinien sprawiac klopotow, gazownik regulowal to w czasie jazdy? Czh tylko poruszal na postoju? najpierw na postoju, nic to nie dało a później podczas jazdy stroił
hosearkadio Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 miałem podobny problem. Przyczyną była uszkodzona cewka nr 3
przemek11 Opublikowano 1 Listopada 2014 Autor Opublikowano 1 Listopada 2014 miałem podobny problem. Przyczyną była uszkodzona cewka nr 3 Tak, też coś w tym może być bo jak byłem u gazownika to poustawiał podczas jazdy i w ogóle i kazał mi dodac gazu na biegu jałowym od wolnych obrotów od razu pedał w podłoge. I powiedział że któraś cewka też jest uszkodzona prawdopodobnie bo nie wkreca się od razu tylko coś takiego. i powiedział jak traz po strojeniu bedzie nadal szapało to trzeba cewke wymienić którąś no i jest lepiej niż było ale czuc delikatne szarpnięcia jeszcze na 3 4 biegu. ale nie aż tak intensywne jak wcześniej. Ile dałeś za nową cewke? pewnie granice 100zł podejrzewam
Magicbattle Opublikowano 1 Listopada 2014 Opublikowano 1 Listopada 2014 zalezy jaka ori beru wiecej. zrob sobie logi kanalu 25 to sa stukowe. i wtedy bedziesz wiedzial ktora to cewka, swieca. musza byc same zera. jak beda inne wartosci to lipa a napewno beda jak szarpie. wtedy pokaze na ktorym cylindrze
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się