przemek11 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Witam was kolejny raz mam taki problem, że przy wkręceniu autka na duże obroty np. 6tys i zmianie biegu szarpie mi samochodem/ przerywa. Objaw mniej więcej taki jak w normalnym gazie na jednopunkcie brakuje gazu. Podobne szarpanie występuje u mnie lub czasem jak po prostu przyspieszam to tak samo szarpie. dodam że byłem 10tys km temu u gazownika bo właśnie tez mi szarpało. Wymienił mi filtry powietrza, gazu, świece i podobno wystroił. Faktycznie, może przez chwile było lepiej, tak jakby mniej i rzadziej szarpało, ale problem znów sie nasilił i powrócił. Teraz po zrobieniu 10tys km przy włączaniu zapłonu piszczy mi z tego wskaźnika poziomu gazu i przełączaniu na PB/PLG (sory ale nie wiem jak to nazwać) wymieniłem dziś właśnie 2 filtry gazu i nadal problem jest taki sam i tez piszczy. na temat instalacji wiem tyle że komp STAG 4, wtryski ponoć hana niebieskie, oczywiście sekwencja Ale kompletnie nie znam się na instalacjach gazowych. czego to może być przyczyna, co robić, co wymienić? P.S na PB chodzi normalnie nie szarpie nawet gdy kręce do odcinki
jacek70 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Prawdopodobnie brakuje mu gazu w górnych obrotach.Za mała dawka lub mapy się rozjechały.Czy na Pb jest ok.? Jeśli tak to gazownik musi zwiększyć dawkę gazu bo jest za mała. Edytowane 27 Października 2014 przez jacek70
przemek11 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Opublikowano 27 Października 2014 Na PB jest ok, nie szarpie. Może być że za mało gazu, ale dlaczego szarpie dopiero po zmianie biegu jak obroty spadną? kręce np do 6tys zmieniam bieg obroty spadają powiedzmy do 4tys po zmianie biegu na wyższy i wtedy szarpie, poszarpie troche i dalej idzie normalnie znów do końca i kolejny bieg i to samo. lub mapy się rozjechały co to znaczy że mapy się rozjechały? konkretniej