grzes283 Opublikowano 27 Października 2014 Opublikowano 27 Października 2014 Witam. Sprawa wygląda tak, otóż po kilku minutowym postoju przy pracującym i rozgrzanym silniku autko zaczyna drżeć, coś jakby stukało - chrobotało pod pokrywą, obroty skaczą z 882 na 860, czasem na 903. Po chwili wszystko wraca do normy, lecz za ok minutę sytuacja się powtarza. Żadnych błędów nie wypluwa, czujnik temp. płynu zmieniony na oryginalny - bez rezultatu. Odłączałem turbinę, przepływkę, też bez efektów. Myślałem, że być może to pompki, ale podczas drgań korekcję są bez większych zmian. Zastanawia mnie jedynie ten dźwięk spod pokrywy, może wina leżeć po stronie mechanicznej, ale dlaczego to występuje z taką częstotliwością a nie bez przerwy??? Może ktoś z Was będzie miał jakiś pomysł?? z góry dziękuje
Mjetek Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Cześć rozwiązałeś może problem tych drgañ i wachania obrotów? Mam to samo i niewiem już co di tego rezonuje mi wydech i przy 16-2200 obrotów silnik ma takie drgania że aż ksenony mi mrugają
piotrsob1 Opublikowano 27 Stycznia 2016 Opublikowano 27 Stycznia 2016 (edytowane) Witam. Sprawa wygląda tak, otóż po kilku minutowym postoju przy pracującym i rozgrzanym silniku autko zaczyna drżeć, coś jakby stukało - chrobotało pod pokrywą, obroty skaczą z 882 na 860, czasem na 903. Po chwili wszystko wraca do normy, lecz za ok minutę sytuacja się powtarza. Żadnych błędów nie wypluwa, czujnik temp. płynu zmieniony na oryginalny - bez rezultatu. Odłączałem turbinę, przepływkę, też bez efektów. Myślałem, że być może to pompki, ale podczas drgań korekcję są bez większych zmian. Zastanawia mnie jedynie ten dźwięk spod pokrywy, może wina leżeć po stronie mechanicznej, ale dlaczego to występuje z taką częstotliwością a nie bez przerwy??? Może ktoś z Was będzie miał jakiś pomysł?? z góry dziękuje Nie widzisz większych zmian w korekcjach, ale może byś chociaż podał jakie mają w przybliżeniu wartości, albo zrzucik z ekranu, o logu już nie wspomnę Jak się chce uzyskać trafioną pomoc , to nie można cedzić dostępnych informacji , tylko opisywać kompleksowo wszystkie zauważone objawy i nieprawidłowości Dziwne odgłosy mogą być spowodowane zwiększoną amplitudą drań silnika a jakiś element może po prostu zaczynać w tych warunkach hałasować . Pewny jesteś ze ten dźwięk pochodzi z pod pokrywy głowicy ? Próbowałeś posłuchać np. przy poluzowanym lu odkręconym korku od wlewu oleju ( uwaga, będzie chlapać olejem )? Edytowane 27 Stycznia 2016 przez piotrsob1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się