Hohe Opublikowano 23 Grudnia 2019 Opublikowano 23 Grudnia 2019 Godzinę temu, Oloim napisał: Mnie także ostatnio dopadł ten błąd. Nastawnik był sprawny. Wyprogramowano sterownik i zablokowano klapy w pozycji otwartej. Dzisiaj miałem przyjemność pierwszej jazdy autem. Błędu w pamięci nie ma, auto chyba zachowało moc na poziomie takim jaki był, ale przy pierwszym odpaleniu na zimnym silniku zatelepało budą ( co prawda auto stało nie odpalane dwa tygodnie, nie mogę stwierdzić czy bezpośrednią przyczyną powyższego była modyfikacja). Jutro trasa i będę mógł napisać coś więcej. To napisz, bo chętnie dowiem się więcej.
tomekh2 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Witam Podepnę się do tematu czy już ktoś to testował bo mam taki błąd i planuję to założyć P2015 Zaślepki kolektora Audi VW Seat 2.0 TDI CR 7580889693 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 210 zł - P2015 Zaślepki kolektora Audi VW Seat 2.0 TDI CR (7580889693). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki...
Oloim Opublikowano 24 Grudnia 2019 Opublikowano 24 Grudnia 2019 Trasa zrobiona. Efektów ubocznych brak. Jedyne do czego mógłbym się przyczepić to raz na postoju zatelepało budą. DPF normalnie wszedł w wypalanie i szybko zakończył proces. Myślę że nie ma co pompować kasę w nowy kolektor.
puczyl1990 Opublikowano 25 Grudnia 2019 Opublikowano 25 Grudnia 2019 15 godzin temu, tomekh2 napisał: Witam Podepnę się do tematu czy już ktoś to testował bo mam taki błąd i planuję to założyć P2015 Zaślepki kolektora Audi VW Seat 2.0 TDI CR 7580889693 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 210 zł - P2015 Zaślepki kolektora... Ja zakładałem ale w 3.0 i od prawie 2 lat spokój.
mrarturko Opublikowano 30 Grudnia 2019 Opublikowano 30 Grudnia 2019 SIemanko i mnie dopadł błąd p2015. Kogo polecacie w Krakowie do naprawy (naprawa, wyłączenie poprzez kodowanie, usunięcie i wykodowanie) obojętnie która opcja. Mam plastikowy kolektor więc dostanie się do tego ustrojstwa wiąże się z rozebraniem wielu elementów a nie wiem czy mam aż takie doświadczenie żeby bawić się w odkręcanie listyw CR i innych podzespołów. Na filmie na YT wygląda że jest to prosty zabieg ale rzeczywistość może być inna :D. Nie chcę montować tego ogranicznika bo wyczytałem na forach, że jest to doraźne rozwiązanie. Chwilowo kasuję błąd VCDS ale słyszałem że to na krótką metę i po jakimś czasie będzie wyskakiwał check po każdym uruchomieniu. Pozdrawiam i dzięki za pomoc.
Kipps Opublikowano 7 Stycznia 2020 Opublikowano 7 Stycznia 2020 Jak sprawdzić czy w moim silniku 2.0 TDI CGLC 177KM są klapki w kolektorze ssącym?
Devix Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Panowie ostatnio mam problem z P2009 czy udało się to komuś rozwiązać nie ma innego błędu. Mam już założony aluminiowy ogranicznik auto chodzi bardzo dobrze tylko ta lampka mnie denerwuje
skotmen Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 Ja też zostałem obdarzony tym tym błędem P 2015 Ten ogranicznik zakłada się bez ściągania nastawnika ?
corradoowner Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 24 minuty temu, skotmen napisał: Ja też zostałem obdarzony tym tym błędem P 2015 Ten ogranicznik zakłada się bez ściągania nastawnika ? Tak, trwa to może z 5 min. Przy błędzie P2009 nie pomaga. Wymieniłem nastawnik.
skotmen Opublikowano 15 Maja 2020 Opublikowano 15 Maja 2020 54 minuty temu, corradoowner napisał: Tak, trwa to może z 5 min. Przy błędzie P2009 nie pomaga. Wymieniłem nastawnik. Ok
wyzyk83 Opublikowano 4 Lipca 2020 Opublikowano 4 Lipca 2020 Mogę ogarnąć p2015. Klapy zostają na miejscu i działają prawidłowo. Zainteresowanych zapraszam na priv
dzagu Opublikowano 1 Września 2020 Opublikowano 1 Września 2020 Witam, ostatnio zapalił mi się check, błąd jest następujący 5337 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym (zespół 1) P2015 00 [237] - niezrozumiały sygnał Check palił się 2 dni i zgasł. Co powinienem zrobić?
corradoowner Opublikowano 2 Września 2020 Opublikowano 2 Września 2020 W dniu 1.09.2020 o 20:41, dzagu napisał: Witam, ostatnio zapalił mi się check, błąd jest następujący 5337 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym (zespół 1) P2015 00 [237] - niezrozumiały sygnał Check palił się 2 dni i zgasł. Co powinienem zrobić? Będzie się zapalał i gasł aż któregoś dnia nie zgaśnie. Możesz kupić ogrniacznik na allegro ale masz 50% szans że załatwi sprawę. Z drugiej strony kosztuje około 30zl więc nie ryzykujesz zbyt wiele. Jeśli nie pomoże to zostaje wymiana nastawnika na nowy, używany bądź regenerowany.
dzagu Opublikowano 3 Września 2020 Opublikowano 3 Września 2020 14 godzin temu, corradoowner napisał: Będzie się zapalał i gasł aż któregoś dnia nie zgaśnie. Możesz kupić ogrniacznik na allegro ale masz 50% szans że załatwi sprawę. Z drugiej strony kosztuje około 30zl więc nie ryzykujesz zbyt wiele. Jeśli nie pomoże to zostaje wymiana nastawnika na nowy, używany bądź regenerowany. Tak wygląda cały błąd, to wina nastawnika? 5337 - Czujnik położenia klapy w kolektorze ssącym (zespół 1) P2015 00 [096] - niezrozumiały sygnał Sporadyczny - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Ramka zamrożona: Stan błędu: 00000001 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Przebieg: 196628 km Data: 2020.09.01 Czas: 21:36:06 Prędkość obrotowa silnika: 0.00 /min Unormowana wartość obciążenia: 0.0 % Prędkość pojazdu: 0 km/h Temperatura płynu chłodzącego: 73 °C Temperatura powietrza zasysanego: 20 °C Ciśnienie atmosferyczne: 1010 mbar Napięcie zacisku 30: 13.140 V Licznik cykli wyuczania po OBD: 38 Wartość rzeczywista masy powietrza: 0.0 mg/stroke Klapa w kolekt.ssącym sterow.strum.powietrza: sterowanie: 100.00 % Klapa w kolekt.ssącym sterow.strum.powietrza: inform.zwrotna: 99.61 % V Sw Vlv r Drft Clsd mp: -10.50 % V Sw Vlv r Drft Opn mp: -11.95 % V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 0 V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 0 V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 2 V Sw Vlv st Mon-Bits 0-7: 55 V Sw Vlv u Raw: 0.0 mV Kody gotowości: 0 0 0 0 0
Michall90 Opublikowano 27 Listopada 2020 Opublikowano 27 Listopada 2020 Witam Również dopadł mnie błąd p2015 ogranicznik zamontowany i brak błędów, robota 5 min i 30zł
Aizdizd Opublikowano 4 Stycznia 2021 Opublikowano 4 Stycznia 2021 W dniu 27.11.2020 o 23:08, Michall90 napisał: Witam Również dopadł mnie błąd p2015 ogranicznik zamontowany i brak błędów, robota 5 min i 30zł Witam jako, że ostatni montowałeś ten ogranicznik to możesz podrzucić jakąś aktualną aukcje allegro gdzie go kupić?
szmok75 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Opublikowano 6 Stycznia 2021 Witam, Możecie polecić kogoś z Rzeszowa, do wprogramowania klap kolektora?
Danek75 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Witam. U mnie ten błąd wywala od kilku dni. A stalo się to po tym, jak tydzien temu wymienilem EGR na nowy. Firma VALEO, więc żadna podróbka :-) No i po tygodniu od wymiany egr, zaczęło wywalac ten błąd. Z tym że raz znika, potem znowu się pojawia. Przelot 290000 km. Więc co teraz? Wymiana zaworu, spowodowala usterkę klap?
mrarturko Opublikowano 29 Stycznia 2021 Opublikowano 29 Stycznia 2021 Lokalizacja CIN... W sensie Inowrocław?? Jak tak to masz speca od Audi niedaleko Sinsinati jak masz plastikowy kolektor to tutaj filmik jak sie go wyciaga. Wchodzisz na Faceboka szukasz Wyzyk Wyzyk i po problemie.
RST Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Opublikowano 19 Sierpnia 2021 Czołem! Czy ktoś w Poznaniu i okolicach jest w stanie pomóc i programowo zablokować klapy w pozycji otwartej (2.0 TDI CAGA w Exeo)? Ogranicznik nie pomógł i błąd cały czas wyskakuje.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się