Kodzak33 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 (edytowane) Ja jestem po operacji wyłączenia tych klap w pozycji oczywiście otwartej, żadnej różnicy nie czuję na plus ani na minus jeśli chodzi o np. przyspieszanie. Błąd był czujnika położenia tzw. sporadycznie występujący, czyli pewnie wina leżała po stronie tego luzu co opisał kolega LONGO i ZBIGOR, dodam że przebieg mam 245232 tys. km. Edytowane 8 Stycznia 2016 przez Kodzak33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delll Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Kolego ile płaciłeś za przyjemność wyłączenia ?? Wiecie gdzie można najtaniej kupić nowy kolektor (03L 129 711 AG) ? Myślał z Was ktoś o kupieniu używki ? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Zapłaciłem 200zł, polecam auto chodzi tak samo jak przed wyłączeniem, a o problemie zapominamy. coś takiego znalazłem, ciekawe.Gościu fajne ma filmiki jak np. zdemontować kolektor ssący czy egr.http://www.dieselgeek.com/03L129711AG_s/1901.htm na swojej stronie ma na sprzedaż ten "wspornik" do kolektorów. Ogólnie warto wejść na jego stronę ciekawe ma rozwiązania. Edytowane 11 Stycznia 2016 przez Kodzak33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidosA4 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 witam mam ten sam problem padł mi silniczek klap.Nowy już kupiony w sobotę mam wymianę, teraz pytanie czy mogę jeździć bez silniczka przez 5 dni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 18 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2016 Możesz, check się będzie palił a auto chodzi normalnie nie jest w trybie awaryjnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
delll Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 (edytowane) Wczoraj naprawiałam kolektor w swojej b8 CAGA. Miałem ten sam błąd co na początku posta i zapalona kontrolkę silnika na desce. Wszędzie w warsztatach mówili o wymianie kolektura na nowy (min.1700 brutto z robocizna) lub o wycinaniu klap i wyłączeniem ich w kompie (tu ceny były rożne). Pojechałem do jednego z warsztatów w Pruszczu Gdańskim i ku mojemu zaskoczeniu naprawili mi to. Obyło sie bez wycinania i wymiany na nowy. Gwarantują ze usterka nie wróci (daja gwarancje) Całość naprawy zajęła max godzinę m. Taka przyjemność kosztowała mnie 500 zł, dużo patrząc na czas jaki im to zajęło, ale zawsze to taniej niż wymiana na nowy. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 23 Stycznia 2016 przez delll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidosA4 Opublikowano 23 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2016 Silniczek wymieniony,dziala:( a po 120km zapala sie znowy check engine(prawdopodobnoe przepustnica:( Mozesz napisac cos dokladnie naprawili i czy bala przepustnica zesputa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasg1 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Panowie możecie dokładnie opisać co to za błędy? P2009 i P2010 przeróbka nastawnika jaką zrobił kolega z forum pomoże? http://zapodaj.net/ba2e1fc1d6dff.jpg.html czy usunąć to programowo? 2 Faults Found: 5346 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2009 00 [175] - Short to Ground MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 10 Mileage: 251598 km Date: 2016.01.23 Time: 11:26:29 5347 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2010 00 [036] - Short to Plus Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 251925 km Date: 2016.01.23 Time: 18:24:17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 24 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2016 Polecam usunięcie auto chodzi jak przed błędem, spalanie także nie ulega zmianie, a o problemie za pomniesz raz na zawsze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidosA4 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 (edytowane) Witam silniczek klap kolektora wymieniony tak jak pisalem wyzej,po wymianie silniczka zostala zrobiona adaptacja i bylo ok ale kolejny blad sie pojawia 5337 mainfol flap position sensor P2015 00(237) Ktos cos wie na ten temat? Edytowane 25 Stycznia 2016 przez dawidosA4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kodzak33 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Niepotrzebnie wymieniałeś silniczek masz luzy na cięgłach i czujnik wychwytuje błąd wyłącz to i żaden błąd nie powróci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidosA4 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 Ok teraz juz tak zrobie i bedzie bez problemu dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasg1 Opublikowano 25 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2016 po skasowaniu cały czas wyskakuje 5346 - Intake Manifold Flap; Bank 1 P2009 00 [175] - Short to Ground MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear jest może jakaś instrukcja z ross-tech odnośnie tego błędu? P2009? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna Opublikowano 26 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2016 google i ogniahttp://www.gerritspeek.nl/vag-com_dtc-18441.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartasg1 Opublikowano 30 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2016 (edytowane) też to dałem do usunięcia Panowie jak odłączymy kostkę od silnika klapek wirowych to sprężyna utrzymuje kolektor w pozycji otwartej czy zamkniętej? Edytowane 29 Stycznia 2016 przez bartasg1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolsblu Opublikowano 16 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2016 Panowie kolektor ssący " is dead". 1700 wymiana, chętnie wyprogramuje. Zna ktoś namiar na fachmana który zręcznie przeprowadzi operację ? Co z klapami zostawić czy wyciąć? Ja jestem po operacji wyłączenia tych klap w pozycji oczywiście otwartej, żadnej różnicy nie czuję na plus ani na minus jeśli chodzi o np. przyspieszanie. Błąd był czujnika położenia tzw. sporadycznie występujący, czyli pewnie wina leżała po stronie tego luzu co opisał kolega LONGO i ZBIGOR, dodam że przebieg mam 245232 tys. km. Uwaga moje klapy zaczęły padać przy przebiegu 245 tyś. Czy tylko ja widzę spisek ;P Panowie kolektor ssący " is dead". 1700 wymiana, chętnie wyprogramuje. Zna ktoś namiar na fachmana który zręcznie przeprowadzi operację ? Co z klapami zostawić czy wyciąć? Ja jestem po operacji wyłączenia tych klap w pozycji oczywiście otwartej, żadnej różnicy nie czuję na plus ani na minus jeśli chodzi o np. przyspieszanie. Błąd był czujnika położenia tzw. sporadycznie występujący, czyli pewnie wina leżała po stronie tego luzu co opisał kolega LONGO i ZBIGOR, dodam że przebieg mam 245232 tys. km. Uwaga moje klapy zaczęły padać przy przebiegu 245 tyś. Czy tylko ja widzę spisek ;P Panowie, jestem po zabiegu wyprogramowania, dla tych którzy mają obawy czy to działa, zmian w zachowaniu auta typu dynamika, spalanie, nie zauważyłem, mam subtelne wrażenie, że na niskich obrotach lepiej się zbiera, zobaczymy za kilka tyś km. ale inni już to przerabiali i jest ok. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkozerski Opublikowano 3 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2016 Panowie gdzie można to wyprogramować tanio w rejonie Katowic? mam błąd jak niżej, czyszczenie nie pomogło 7859 - Intake Manifold Flap Position Sensor (Bank 1): Implausible Signal P2015 00 [175] - Mechanical Failure Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 180789 km Date: 2016.02.16 Time: 19:02:27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodas Opublikowano 5 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2016 Dynosoft jest w Katowicach. Tuner ma bardzo dobre opinie i masę projektów za sobą, także powinien bez problemu ogarnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkozerski Opublikowano 11 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2016 Powiedzieli mi za wyprogramowanie klap 400 zł, natomiast kompletna operacja usunięcia mechanicznego oraz elektronicznego klap to koszt 700zł czy mogę tylko wyprogramować i tak jeździć bez obawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobuzzz Opublikowano 12 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2016 Też stałem przed wyborem albo wyprogramować albo kupić nowy i jednak kupiłem nowy kolektor? w sklepie za oryginalny zapłaciłem 1580 zł i 3 godzinki mojej roboty wraz z czyszczeniem klapy gaszącej i EGR? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się