Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z 2.0 alt


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich. Chciałbym prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu. Moja audi buja się na 1,2,3 biegu do 3tys obr.jak wielbłąd dopiero jak docisnę powyżej 4tys obr to ciagnie.może to wina kół 18 cali, przepływu, przepustnicy (brudna)nie wiem już gdzie szukać i ciągle pompowanie kasy bez efektu

Opublikowano (edytowane)

Sprawdzałeś układ podciśnienia a w szczególności sprawność (szczelność) układu zmieniającego długość kanałów dolotowych?

Edytowane przez BeyerBrown
Opublikowano

sprawdzales cisnienie na dolocie,moze inercooler nieszczelny lub ktorys przewód

Opublikowano

2.0 ALT to wolny ssak... jedyne ciśnienie jakie ma w dolocie to atmosferyczne ;)

Opublikowano

Wszystko posprawdzane szczelne, ostatnio wymieniałem olej i po wymianie rwal ale uśmiech długo nie trwal, a może Panowie rozrzad coś tam nie tak

Opublikowano

Sprawdź zatem co podaje VAG/VCDS, może rozrząd jest źle złożony i wałki nie leżą wzgl. siebie/tłoków tak jak powinny...

Opublikowano

Po sprawdzam po weekendzie czekam na swoją kolej do mechanika który zajmuje się tylko audi wiec powiem niedługo co jest grane

Tam jest za dużo wężyk ów by je wszystkie ogarnac:)

Panowie mam jeszcze jedno pytanko i nie wiem czy muszę zakładać nowy temat czy może temat xenon hid juz był. Napisze ze problem jest tego typu ze po założeniu hidow pali przetwornice cyfrowe jak i zwykle. Czy już taki schit. ... sprzedają czy moja a4 je pali? Zapewne nie jeden z was ma takie zestawy wiec proszę o podpowiedź co może być nie tak?

Panowie dzisiaj byłem w serwisie audi i objawy to przebicia prądu z cewek dlatego jest jak jest jestem umówiony na serwis ( wymianę)

Opublikowano

Zapytaj się w serwisie czy załapujesz się na akcję serwisową związaną z cewkami, jest ona całkowicie bezpłatna :)

Przy tej okazji mógłbyś też wymienić profilaktycznie świece... gdzieś mi się obiło o uszy, że zużyte potrafią więcej prądu ciągnąć i w efekcie bardziej obciążają cewki.

Opublikowano

Sprawdzałeś układ podciśnienia a w szczególności sprawność (szczelność) układu zmieniającego długość kanałów dolotowych?

A dokładnie sprawdź czy dźwignia w gruszce sterującej tym układem nie jest ułamana (co zdarza się nagminnie w ALT) i czy rusza się po przygazowaniu

Opublikowano

Panowie problem rozwiazany !opary z odmy i odpowietrzenia silnika wracają ponownie do spalenia zaolewialY przepustnice i stąd ten problem.

A co z tym braniem oleju w ALT? Wina odmy? Ukierunkowana przewodów odpowietrzenia? Pierścieni uszczelniacze. Ciekawi mnie to bo nawet ASO audi twierdzi ze to norma 0,5 ml na 1000km

Po sprawdzam po weekendzie czekam na swoją kolej do mechanika który zajmuje się tylko audi wiec powiem niedługo co jest graneTam jest za dużo wężyk ów by je wszystkie ogarnac:)Panowie mam jeszcze jedno pytanko i nie wiem czy muszę zakładać nowy temat czy może temat xenon hid juz był. Napisze ze problem jest tego typu ze po założeniu hidow pali przetwornice cyfrowe jak i zwykle. Czy już taki schit. ... sprzedają czy moja a4 je pali? Zapewne nie jeden z was ma takie zestawy wiec proszę o podpowiedź co może być nie tak?Panowie dzisiaj byłem w serwisie audi i objawy to przebicia prądu z cewek dlatego jest jak jest jestem umówiony na serwis ( wymianę)

Cewki czy świece? ;)

cewki (helmut) jeszcze wymienial
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...