Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podczas jazdy schładza reduktor


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Reduktor źle zamontowany

Montuje się "bokiem" a nie "przodem", "tyłem"

Oczywiście z temperaturą może nie mieć nic wspólnego, bardziej z ciśnieniem

Ta trytytka też nie fachowo zaciśnięta - przez uszczelkę

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Reduktor źle zamontowany

Montuje się "bokiem" a nie "przodem", "tyłem"

Oczywiście z temperaturą może nie mieć nic wspólnego, bardziej z ciśnieniem

Ciśnienie ma książkowe :wink:
Opublikowano

Reduktor źle zamontowany

Montuje się "bokiem" a nie "przodem", "tyłem"

Oczywiście z temperaturą może nie mieć nic wspólnego, bardziej z ciśnieniem

Ta trytytka też nie fachowo zaciśnięta - przez uszczelkę

W instalacjach 2 generacji ma znaczenie jak sie montuje reduktor (tylko wzdłużnie) , w 4 generacji nie ma znaczenia.

Opublikowano (edytowane)

Mimo wszystko polecam obrócić o 90 stopni.

Nie pamiętam z której strony w nim jest płaszcz wodny, być może właśnie że skierowany do przodu auta, czyli pod wiatr

w 4 generacji nie ma znaczenia.

Przeważnie montują właśnie wzdłużnie.Sprawdzałem u kolegi były różnice ciśnienia, obróciliśmy reduktor i pomogło.

Może nie na 100% ale dużo się poprawiło.Oczywiście sekwencja

Edytowane przez edekxp
Opublikowano

Montuje sie wzdłużnie oczywiscie jak jest miejsce. Poprzedni reduktor byl o wiele mniejszy :)

A płaszcz wodny jest wlasnie od strony kabiny :)

Opublikowano

To osłonięcie.... :facepalm: do tego sa specjalne otuliny. Reduktor jest blisko grila więc wieje na niego zimne powietrze nie dziw, że się schładza

Opublikowano

To osłonięcie.... :facepalm: do tego sa specjalne otuliny. Reduktor jest blisko grila więc wieje na niego zimne powietrze nie dziw, że się schładza

Prowizorka puki co :wink:

Miał byś jakiś link gdzie to dostanę?

Opublikowano

Castorama ;)

Opublikowano
:grin:
Opublikowano

obróć ten reduktor tak by węże od wody były u góry, przetestowane że z wężami od dołu bywało gorzej.....tak jakby się zapowietrzał....

a położenie tak naprawdę nie robi różnicy jak mówią przedmówcy, wzdłuż, wszerz, stojąco, leżąco. u mnie Np leży pod zbiorniczkiem wyrównawczym

Opublikowano

Tylko długość węży wodnych nie pozwala na to zeby go obrócić kóćcami do gory. :)

Opublikowano

Tylko długość węży wodnych nie pozwala na to zeby go obrócić kóćcami do gory. :)

Ale ogarniem :wink:

W weekend instalka bd przerobiona :decayed:

Opublikowano

Raczej na pewno nie chłodzi go pęd powietrza, bardziej prawdopodobne że się zapowietrza moim zdaniem.

Opublikowano

Raczej na pewno nie chłodzi go pęd powietrza, bardziej prawdopodobne że się zapowietrza moim zdaniem.

Tez mi sie tak wydaje

Opublikowano (edytowane)

Zrób tak jak pisałem, i umieść go jakoś estetyczniej :wink:

Edytowane przez koziol1172
Opublikowano

Jazda próbna po trasie skończyła sie farsą . Najpierw przy 180 przełączył , przy drugiej probie juz 160 . Zjechałem na parking szybko maske do góry zdjąłem swój karton . Reduktor część złota gorąca , część od strony regulacji która jest w kierunku jazdy chłodna , no i oczywiście wąż lodowaty drugi gorący :(:kwasny:

Puki co brak sił do tego urządzenia , w weekend reanimacja :facepalm:

Opublikowano

Zaraz będzie kłótnia ale w firmie mi tak do widlaka gaz założyli że co mu ognia to wózek gasł. Serwis 3 miechy wkoło naprawial i wymieniał reduktory aż chłopaki mi powiedzieli żebym zajrzał. Pojezdzilem i co w palnik ruszy wentylator chłodnicy i stop ledwo jałowe trzyma. Durnie obok wentylatora założyli parownik i zamarzał.

Zrobiłem obudowę z Alu i śmiga już rok.

A ten karton nie tak osłania jak trzeba bo wentylator na silnik i w parownik wali.

Opublikowano

Raczej na pewno nie chłodzi go pęd powietrza, bardziej prawdopodobne że się zapowietrza moim zdaniem.

:facepalm: gdyby się zapowietrzał auto miało by problemy z utrzymaniem temperatury a nie widzę żeby autor tematu pisał o takowych

Zrobiłem obudowę z Alu i śmiga już rok.

A ten karton nie tak osłania jak trzeba bo wentylator na silnik i w parownik wali.

Wszystko w temacie.

Opublikowano

A może sam parownik wadliwy i nie daje rady zagrzać gazu przy większym przepływie.

Opublikowano

Chcialem tylko podkreślić ze przed swapem silnika stary reduktor byl w tym samym miejscu i taj samo zamontowany. Zadnych osłon nie bylo i poprzednia zime przejeździł bez zastrzeżeń.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...