edekxp Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Reduktor źle zamontowany Montuje się "bokiem" a nie "przodem", "tyłem" Oczywiście z temperaturą może nie mieć nic wspólnego, bardziej z ciśnieniem Ta trytytka też nie fachowo zaciśnięta - przez uszczelkę Edytowane 11 Listopada 2014 przez edekxp
oca69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Reduktor źle zamontowany Montuje się "bokiem" a nie "przodem", "tyłem" Oczywiście z temperaturą może nie mieć nic wspólnego, bardziej z ciśnieniem Ciśnienie ma książkowe
Gość cwiara Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Reduktor źle zamontowany Montuje się "bokiem" a nie "przodem", "tyłem" Oczywiście z temperaturą może nie mieć nic wspólnego, bardziej z ciśnieniem Ta trytytka też nie fachowo zaciśnięta - przez uszczelkę W instalacjach 2 generacji ma znaczenie jak sie montuje reduktor (tylko wzdłużnie) , w 4 generacji nie ma znaczenia.
edekxp Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Mimo wszystko polecam obrócić o 90 stopni. Nie pamiętam z której strony w nim jest płaszcz wodny, być może właśnie że skierowany do przodu auta, czyli pod wiatr w 4 generacji nie ma znaczenia. Przeważnie montują właśnie wzdłużnie.Sprawdzałem u kolegi były różnice ciśnienia, obróciliśmy reduktor i pomogło. Może nie na 100% ale dużo się poprawiło.Oczywiście sekwencja Edytowane 11 Listopada 2014 przez edekxp
Gość cwiara Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Montuje sie wzdłużnie oczywiscie jak jest miejsce. Poprzedni reduktor byl o wiele mniejszy A płaszcz wodny jest wlasnie od strony kabiny
_quattro_ Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 To osłonięcie.... do tego sa specjalne otuliny. Reduktor jest blisko grila więc wieje na niego zimne powietrze nie dziw, że się schładza
oca69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 To osłonięcie.... do tego sa specjalne otuliny. Reduktor jest blisko grila więc wieje na niego zimne powietrze nie dziw, że się schładzaProwizorka puki co Miał byś jakiś link gdzie to dostanę?
koziol1172 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 obróć ten reduktor tak by węże od wody były u góry, przetestowane że z wężami od dołu bywało gorzej.....tak jakby się zapowietrzał.... a położenie tak naprawdę nie robi różnicy jak mówią przedmówcy, wzdłuż, wszerz, stojąco, leżąco. u mnie Np leży pod zbiorniczkiem wyrównawczym
Gość cwiara Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Tylko długość węży wodnych nie pozwala na to zeby go obrócić kóćcami do gory.
oca69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Tylko długość węży wodnych nie pozwala na to zeby go obrócić kóćcami do gory. Ale ogarniem W weekend instalka bd przerobiona
Łukasz13 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Raczej na pewno nie chłodzi go pęd powietrza, bardziej prawdopodobne że się zapowietrza moim zdaniem.
Gość cwiara Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 Raczej na pewno nie chłodzi go pęd powietrza, bardziej prawdopodobne że się zapowietrza moim zdaniem. Tez mi sie tak wydaje
koziol1172 Opublikowano 11 Listopada 2014 Opublikowano 11 Listopada 2014 (edytowane) Zrób tak jak pisałem, i umieść go jakoś estetyczniej Edytowane 11 Listopada 2014 przez koziol1172
oca69 Opublikowano 11 Listopada 2014 Autor Opublikowano 11 Listopada 2014 Jazda próbna po trasie skończyła sie farsą . Najpierw przy 180 przełączył , przy drugiej probie juz 160 . Zjechałem na parking szybko maske do góry zdjąłem swój karton . Reduktor część złota gorąca , część od strony regulacji która jest w kierunku jazdy chłodna , no i oczywiście wąż lodowaty drugi gorący Puki co brak sił do tego urządzenia , w weekend reanimacja
POWER-KRIS Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Zaraz będzie kłótnia ale w firmie mi tak do widlaka gaz założyli że co mu ognia to wózek gasł. Serwis 3 miechy wkoło naprawial i wymieniał reduktory aż chłopaki mi powiedzieli żebym zajrzał. Pojezdzilem i co w palnik ruszy wentylator chłodnicy i stop ledwo jałowe trzyma. Durnie obok wentylatora założyli parownik i zamarzał. Zrobiłem obudowę z Alu i śmiga już rok. A ten karton nie tak osłania jak trzeba bo wentylator na silnik i w parownik wali.
_quattro_ Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Raczej na pewno nie chłodzi go pęd powietrza, bardziej prawdopodobne że się zapowietrza moim zdaniem. gdyby się zapowietrzał auto miało by problemy z utrzymaniem temperatury a nie widzę żeby autor tematu pisał o takowych Zrobiłem obudowę z Alu i śmiga już rok. A ten karton nie tak osłania jak trzeba bo wentylator na silnik i w parownik wali. Wszystko w temacie.
edekxp Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 A może sam parownik wadliwy i nie daje rady zagrzać gazu przy większym przepływie.
Gość cwiara Opublikowano 12 Listopada 2014 Opublikowano 12 Listopada 2014 Chcialem tylko podkreślić ze przed swapem silnika stary reduktor byl w tym samym miejscu i taj samo zamontowany. Zadnych osłon nie bylo i poprzednia zime przejeździł bez zastrzeżeń.
Rekomendowane odpowiedzi