wampir 62 Opublikowano 18 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2015 Cos w tym jest. zamontowanie k04tfsi to nie takie hop siup trzeba modzić turbine i nie mowie adapterze przy którym tez jest trochę zabawy. Arek widze, ze Ty też grubo lecisz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjoern 11 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 siema, powiedz mi jaką masz średnicę orurowania fmica? Do jakiej mocy wystarczy? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 19 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2015 A wiesz, ze nie wiem. Nie interesowałem się tym wcześniej. FMIC robiłem 3 lata temu u Bakusia (FMIC 180tka). Dzisiaj popatrzyłem na orurowanie i na moje oko przy turbo jest chyba 52mm. Do ilu wystarczy? Nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 180 ma woloty 50mm wiec i orurowanie takie robią do zwyklej codziennej jazdy starczy ci nawet na 350km :] chyab ze upalasz na miescie od swiateł do swiateł .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 180 ma wloty 57........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 a Wy jakie macie srednice? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 ja mam 63mm i takie też rury:] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Od turbo masz 63? Jak połączyłeś je z wylotem turbo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
roman_tyk 5 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 Od turbo masz 63? Jak połączyłeś je z wylotem turbo? normalnie zwężką haha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 pisc or it didn't happen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Imhotet 9 Opublikowano 20 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2015 http://fmic.pl/proste-redukcje/183-prosta-redukcja-38-51mm.html? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekvtec 14 Opublikowano 21 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2015 dokladnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Po wielu miesiącach w końcu ruszył temat hamulców. Przód 320mm Textar Pro już założony. Oczywiście nie bez przygód i wymiany przewodów hamulcowych. Tył 288mm nadal leży zakurzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 zakładaj ten tył bo w końcu wyjdzie z mody taki hebel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 Wiesz, ze pierwsze sie zasmialem jak to przeczytalem... a potem pomyslalem, ze masz 100% racji.. Jako wrodzony pesymista mam nadzieje, ze sie bardzo nie rozczaruje zmiana z 312/255 na 320/288. To co zakladam jest 6x drozsze i szczerze watpie czy 6x lepsze .. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekml 19 Opublikowano 7 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2016 nie wiem jak tam z 312/255 ale ja kiedyś z 288/245 przeskoczyłem na 320/288 to różnica znacząca zwłaszcza z większych prędkości gdzie trzeba dłużej hamować to te jeszcze dają radę gdzie seryjne 288 zwyczajnie się smażyły i krzywiły będzie na + Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wandej 211 Opublikowano 8 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2016 Wiesz, ze pierwsze sie zasmialem jak to przeczytalem... a potem pomyslalem, ze masz 100% racji.. Jako wrodzony pesymista mam nadzieje, ze sie bardzo nie rozczaruje zmiana z 312/255 na 320/288. To co zakladam jest 6x drozsze i szczerze watpie czy 6x lepsze .. 6x może nie bo to jakaś abstrakcja nie wiadomo czym mierzona ale będziesz w szoku Szczególnie na nowych gratach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wampir 62 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Póki co jeżdżę i sam nie wiem co mam o tym myśleć Zobaczymy co będzie jak dołożę tył. Tak z inne beczki czy S4 look to nie wiocha w A4? Zawsze mi się wydawało, że jeżeli miałbym przykleić znaczek S4 do swojego auto to musiałoby ono jeździć jak S4 bo inaczej wstyd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kupczak90 1 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 Body kit z S4 w czerwieni wygląda kozacko bez względu na to co siedzi pod maską. Emblematów S4 wcale nie musisz zakładać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 11 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2016 (edytowane) Łukaszku ja Twoje B6 bym widział z takim minimum to: porządne końcówki wydechu s-line zewnętrzny lotka na klape środek masz idealny jak dla mnie .Kolor auta też. EDIT: Ożesz bym zapomniał! Koło! najlepiej 19 ale 18 będzie też dobrze Edytowane 11 Stycznia 2016 przez hunter91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi