Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


wampir

Rekomendowane odpowiedzi

Cos w tym jest.

zamontowanie k04tfsi to nie takie hop siup trzeba modzić turbine i nie mowie adapterze przy którym tez jest trochę zabawy.

Arek widze, ze Ty też grubo lecisz ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema, powiedz mi jaką masz średnicę orurowania fmica? Do jakiej mocy wystarczy? pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A wiesz, ze nie wiem. Nie interesowałem się tym wcześniej. FMIC robiłem 3 lata temu u Bakusia (FMIC 180tka). Dzisiaj popatrzyłem na orurowanie i na moje oko przy turbo jest chyba 52mm.

Do ilu wystarczy? Nie wiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

180 ma woloty 50mm wiec i orurowanie takie robią :) do zwyklej codziennej jazdy starczy ci nawet na 350km :] chyab ze upalasz na miescie od swiateł do swiateł ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od turbo masz 63? Jak połączyłeś je z wylotem turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Od turbo masz 63? Jak połączyłeś je z wylotem turbo?

normalnie zwężką haha :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wielu miesiącach w końcu ruszył temat hamulców. Przód 320mm Textar Pro już założony.

Oczywiście nie bez przygód i wymiany przewodów hamulcowych.

A4b6front320mm_zps6c6ym9io.jpg

Tył 288mm nadal leży zakurzony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ze pierwsze sie zasmialem jak to przeczytalem... a potem pomyslalem, ze masz 100% racji..

Jako wrodzony pesymista mam nadzieje, ze sie bardzo nie rozczaruje zmiana z 312/255 na 320/288. To co zakladam jest 6x drozsze i szczerze watpie czy 6x lepsze ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak tam z 312/255 ale ja kiedyś z 288/245 przeskoczyłem na 320/288 to różnica znacząca zwłaszcza z większych prędkości gdzie trzeba dłużej hamować

to te jeszcze dają radę gdzie seryjne 288 zwyczajnie się smażyły i krzywiły

będzie na +

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, ze pierwsze sie zasmialem jak to przeczytalem... a potem pomyslalem, ze masz 100% racji..

Jako wrodzony pesymista mam nadzieje, ze sie bardzo nie rozczaruje zmiana z 312/255 na 320/288. To co zakladam jest 6x drozsze i szczerze watpie czy 6x lepsze ..

6x może nie bo to jakaś abstrakcja nie wiadomo czym mierzona ale będziesz w szoku :decayed: Szczególnie na nowych gratach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Póki co jeżdżę i sam nie wiem co mam o tym myśleć :)

Zobaczymy co będzie jak dołożę tył.

Tak z inne beczki czy S4 look to nie wiocha w A4? Zawsze mi się wydawało, że jeżeli miałbym przykleić znaczek S4 do swojego auto to musiałoby ono jeździć jak S4 bo inaczej wstyd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Body kit z S4 w czerwieni wygląda kozacko bez względu na to co siedzi pod maską.

Emblematów S4 wcale nie musisz zakładać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukaszku ja Twoje B6 bym widział z takim minimum to:

porządne końcówki wydechu

s-line zewnętrzny
lotka na klape :P

środek masz idealny jak dla mnie .Kolor auta też.

EDIT: Ożesz bym zapomniał! Koło! najlepiej 19 ale 18 będzie też dobrze :decayed:

Edytowane przez hunter91
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...