Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

1.8T Quattro AVANT RED USA! 320/288 1BV, k03HYB 440cc, FMIC, TIP, DP - Powered by Gregor10


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Moje k03s wstaje tak:

obr C N75 mbar

1960 24 95,3 1610
2120 24 95,3 1820
2320 24 74,5 2110
2520 23 76,1 2230

ale żeby było 1.5 bara przy 2800obr ... ?

Korba moze wyjsc bokiem

Opublikowano

co to za turbo że przy 2800 jest 1,5 bara ?

u mnie 19t ma 1b przy 2800 gdzie n-ka wysterowana jest 80% bo zwyczajnie nie szło tym autem ruszać

ale faktem jest to że td04-19 bez problemu przy 3300 łapie 1.5b

Opublikowano

2800obr i 1 bar to nie 1.5bara :)

Szkoda, ze to 1.8L a nie 2.0L , ale robić stroker to już przynajmniej dla mnie a gruba rzeźba. Chyba, że ktoś mnie wyprowadzi z błędu? :P

Opublikowano

no przesadzialem dokładnie 1.42 :)

Opublikowano

to słabo? przy 80% n-ki

korby seria a 1bar z 19t to nie to samo co k03s :wink:

Opublikowano

z dołu 80% to chyba ok jak dasz 60 to bedzie ospała ;]

Opublikowano

no tak tylko na 95% to wstawało wściekle że nie szło ruszać dobrze na suchym asfalcie,wysterowanie końcowe 40% i charakterystyka pedału gazu zmieniona(opózniona) dojdzie Q po nowym roku to i korekta będzie :decayed:

Opublikowano

bez q to byle co zamiela i jest d*pa :) z q czuc dopiero jak auto jedzie na prawde :)

Opublikowano

Ja już zapomniałem jak to jest bez Quattro. Może zabrzmi to jak wypowiedz zmanierowanego kierowcy albo fanatyka, ale nie wyobrażam sobie auta bez Q.

Krzysiekml, nie mowie, że slabo tylko, że to niższa wartość :) Pewnie 100-200 u Ciebie robi wrazenie? Masz jakies filmiki albo robiles pomiary?

Opublikowano

Ja już zapomniałem jak to jest bez Quattro. Może zabrzmi to jak wypowiedz zmanierowanego kierowcy albo fanatyka, ale nie wyobrażam sobie auta bez Q.

jestem dokladnie tego samego zdania i nie wyobrazam sobie że moje nastepne auto bedzie w osce :)

Opublikowano

Wampir skad pomysl na te porownania, czyzbys szykowal sie na montaz k04tfsi?

Szkoda ze nie ma porownania z jednego samochodu i dodatkowo filmikow i kosztow modyfikacji

Opublikowano

Lukasz,twoje auto z dołu to rakieta jak dla mnie.Też bym chciał tak by moje z dołu lepiej jechało bo mnie już denerwuje to nap 5 bieg 80kmh i lipen redukcja na 3 wręcz wskazana

Opublikowano

Zapakuj FMIC, korektę softu i będzie jechało.

Roman_tyk, a kto by nie chciał u siebie K04 TFSI? Zadajesz takie pytania ze mi się smutno robi bo uświadamiam sobie, ze nie stać mnie na taki projekt... :)


Ciężko o porównanie z jednego auta.

Jak się uda to niedługo może do porównania wpadnie TD04 z 1.8T i K04TFSI z 2.0TFSI.

Jak znajdę chwilę to postaram sie wrzucić kosztorysy. Mam już na myśli nawet kogoś kto ma temat rozpracowany i można mu dać auto bez obawy o efekt :)

Opublikowano

kazdy by chcial k04tfsi, aczkolwiek ja bardzo racjonalnie i zdrowo podchodze do tjuningow, przy obecnym moim setupie, nie wiem czy mi więcej potrzeba, jest dobrze i fajnie.

Oczywiscie jakbym mial to wsyzskto robic drugi raz to posluchalbym medrca gregor10 i od razu zalozyl tfsi, aczkolwiek wtedy byly problemy z tymi adapterami itd

Opublikowano (edytowane)

Zgadza się.

Ja nie jezdzilem autem z Twoja hybryda ani z k04 TFSI. Być może przy hybrydzie byłbym już w pełni zaspokojony.

Można na szybko sporządzić bardzo szacunkowa kalkulacje.

Hybryda K04TFSI

kolektor 500 0

turbo i montaz 2200 4000

adapter 0 800

przew. olej i woda 0 500

tip 500 500

DP 500 500

wtryski 500 500

FMIC 1500 1500

strojenie 1500 1500

Do K04TFSI przydalby się tez lepszy wydech np. S4 B6 i dolaczenie go do dłuższego DP -1000

Przy dobrym stanie silnika mamy

265KM - ok 7200zł

320KM - ok 11000zł

Refleksje ?

Edytowane przez wampir
Opublikowano

Kwestia przywiązania do auts,bądź Sprzedać kupić b7 tfsi.

Opublikowano (edytowane)

Da się te koszta mocno obniżyć :) ty wszystko z czyjąś robota a tu prawie wszystko da się samemu zrobić, hybryda też coś drogo :)

Edytowane przez krzysiekvtec
Opublikowano

ostatnio na racing forum bylo k04tfsi za 2900zl z adapterem w zestawie juz po regeneracji na hybryde wieksza kolo 450ps.

w tjuningach trzeba szukac okazji cenowych zeby na tym wyjsc.

Przewody woda olej tez mozna zrobic taniej

Opublikowano

Wiadomo, że można tu i tam taniej zrobić. Jeżeli ktoś będzie polował na części i akurat w tym czasie gdzieś się pojawi okazja to może zaoszczędzić.

To są uśrednione ceny bez okazji, gdy ktoś dzisiaj wpada na pomysł, że robi moc.

Jestem przekonany, że gdyby wysłać zapytanie do kilku firm to ceny mogłyby być jeszcze większe.

Opublikowano (edytowane)

Tak jak piszesz to są ceny części. Do tego dochodzi robocizna sporo uszczelek być może zawory i inne rzeczy do przerobienia/wymiany nowy olej filtry pewnie. I kwota zrobi się jeszcze większa. ;) Na tańsze "grube modzenie" nie liczylbym bo to nie silniki nowe z malutkim przebiegiem często do przekroczenia mocy wypadałoby coś wyremontować :). Z okazji może wyjść bubel np z turbina jak nie jest z pewnego źródła, co do sprzedaży i kupna tfsi tam modzenie jest jeszcze droższe bo sam wkład wtryski i turbo to ~7500zł a na używane części bym nawet nie liczył. Ale też moc jest większa do zrobienia z palcem w tyłku jeśli silnik zdrowy 340+.

Kwestia też czy ktoś sobie wszystko sam pozakłada i wymienia czy odda to fachowcom. Jedynie tutaj można zaoszczędzić.

Edytowane przez arek_cccp
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...