Arturb6awx Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Witam Panowie na chamowni po chipe wyszlo 154,9 KM i 405,2 Nm od 1-3 biegu ato super chodzi 4 troszke jest zmulona i przy obrotach 1700-2000 wystepuje buczenie, przed chipem tez bylo tyko jakby troche ciszej na 5 biegu rowniez i jak go tak przy mule i od 1000 obrotow dam pedal w deche autko powoli sie zbiera tylko wystepuje drganie tak jak by na skrzyni lub w okolicach wydechu. Pytanie moje jaka jest przyczyna?? Nie za duzy ten moment?? w seri bylo 127,4km i 307,2 Nm Edytowane 3 Listopada 2014 przez Arturb6awx
Prezes870 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Gdzieś masz nieszczelnosc w ukladzie dolotowym widac i po chipie masz zadane wieksze doladowanie i pewnie to stąd. Moge sie mylic no ale
Arturb6awx Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) To lepej zmnejszyc moment?? czy go zostawic? A katalizator jak jest przytkany to takie buczenie nie wystepuje? Edytowane 3 Listopada 2014 przez Arturb6awx
piotrsob1 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 na 5 biegu rowniez i jak go tak przy mule i od 1000 obrotow dam pedal w deche A może by tak ruszać z piątki Jak nie chcesz zamęczyć silnika , to pedał do dechy na piątce dociskaj jak obroty będziesz miał min 2000 I myślę że wtedy będzie się znacznie lepiej zbierać i nie będzie drgać
Arturb6awx Opublikowano 3 Listopada 2014 Autor Opublikowano 3 Listopada 2014 Masz racje wtdedy nie ma drgan, a jak myslisz nie za wysoki ten moment po chipe??
piotrsob1 Opublikowano 3 Listopada 2014 Opublikowano 3 Listopada 2014 Jak nie będziesz go męczył na niskich obrotach, to powinien śmigać Chyba że będą problemy z utrzymaniem przyczepności przedniej ośki, albo ze ślizgającym się sprzęgłem, to wtedy bym momencik troszkę zmniejszył
marcin4x4 Opublikowano 4 Listopada 2014 Opublikowano 4 Listopada 2014 1 nie ten dział 2 dobrze byłoby nauczyć się jeździć / eksploatować turbo diesla, ten opis to liść w mordę dla kierowcy za niszczenie auta. ^^
michalaudi1.9tdi Opublikowano 7 Listopada 2014 Opublikowano 7 Listopada 2014 U mnie w avf przed mapowaniem po hamowni zamiast 130paru pokazalo 118km. Pierwsza mysl to nieszczelnosc ukladu dolotowego, okazalo sie jednak ze w egr urwana klapka od gaszenia zablokowala dolot w jakis 50-70 procentach. Po usunieciu usterki 134km. Po mapingu 164 i 380nm. Zbiera sie od dolu i ciagnie krutko i wolalbym miec mniej drastyczny wykres. Moze koedys to zmienie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się