Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jaki gaz założyć do 1,8T 150 km bez kompromisów.


kaszi6

Rekomendowane odpowiedzi

Różnica w cenie między ACR01 150km a 250 km to 200 zł więc nie ma tragedii.

No ładnie można klientów naciągać :doh:

Różnica około 60 zł

http://www.phjacus.pl/R48-Reduktor-AC-R01-150KM-sekwencja-p1084.html

http://www.phjacus.pl/R54-Reduktor-AC-R01-250KM-sekwencja-p1304.html

Ostatnio zakładałem w A3 lpg i różnicy w cenie nie było czy to czarny czy czerwony.

Pewnie gazownik myśli że czerwony to drożej musi być bo szybciej jeździ :grin:

Oba auta mam 180KM w A4 jest czarny, w A3 czerwony

Powiedziałbym że czarny lepiej utrzymuje ciśnienie, może czerwony jeszcze się ułoży - zrobione około 2000km

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamiast czerwonego reduktora weź sterownik Stag 4QBox Plus z podłączeniem pod OBD

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całość wyjdzie mnie 3200 zł więc nie uważam, że jest to dużo jak za taką instalację (mowa o cenie z reduktorem czerwonym) tym bardziej, że jak piszecie jest to sprawdzony gazownik. Ceny są różne a ludzie muszą z czegoś żyć. Nie zakupie sobie części z allegro i nie zaniosę do gazownika;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całość wyjdzie mnie 3200 zł więc nie uważam, że jest to dużo jak za taką instalację

Ja uważam że dużo

Części w detalu bedą kosztować około 1500zł.Gazownik na pewno ma sporo taniej może 1200zł albo mniej.

2000zł za robotę to trochę przesada

Ja zapłaciłem 2400zł tylko wtryski hana pojedyncze

Nie zakupie sobie części z allegro i nie zaniosę do gazownika

Dlaczego nie.Jeżeli chciałby założyć i weźmie za robotę x zł.

Części kupujesz np u "jacusia" masz gwarancję. Oczywiście piszę tylko przykładowo

Kolega pytał o wymianę rozrządu w TDI, mechanik powiedział że koszt około 1200zł

On się zapytał a ile za robotę - 300zł.

Kupił części przez internet, takie same jakie chciał założyć mechanik koszt niecałe 600zł

Zostało mu trochę kasy\

Oczywiście każdy chce zarobić, ale bez przesady

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


zamiast czerwonego reduktora weź sterownik Stag 4QBox Plus z podłączeniem pod OBD
W naszych a4 komunikacja jest po linii K. Komunikacja dość wolna...szkoda kasy. Nie wykożysta się tego. Jakby było po CAn to już lepiej.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Głupota. Kupisz sobie czesci u kogos innego, gazownik to zamontuje. Niby jest gwarancja na czesci ale od sprzedawcy a nie od gazownika. Beda jakies problemy to gazownik odbije piłkę i zwali winę na uszkodzone podzespoły i za kazdy montaz demontaż czesci bedziesz placil. Wiadomo , niektorzy z cenami przesadzają ale nikt tez za darmo nie bedzie montowal i bral na siebie odpowiedzialność z tytułu gwarancji. Mam na mysli obsługę reklamacji. Na montażu instalacji do 4cyl gazownik musi 1000-1200 zarobic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na montażu instalacji do 4cyl gazownik musi 1000-1200 zarobic.

No tak, ale nie 2000zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

EdekXP.

Widzę że z góry już wyliczyłęs Sobie ile co kosztuje...dodaj jeszcze węże Pakera, Faro, Opaski Oetiker, Taśmę orginalną do grupy VW i wiele innych gratów co jest potrzebny aby mieć sukces...

Najbardziej dopingujących proponuje otworzyć własne biznesy i montować...

Zestaw jaki został zamontowany:

Sterownik LPG-TECH 224

Wtryskiwacze Barracuda wzmacniana.

Reduktor ACR01 250.

Faro Fi13

Wielozawór EXTRA

Butla 650/270

Wlew pełny w klapce.

Weże wodne i gazowe PARKER

Zdjęcia dodam w niedługim czasie...

Dodam jeszcze że auto nie jest do końca sprawne max doładowanie to 0.35 bara

Jest dziura gdzieś na dolocie będzie to naprawiać jak właściciel auta będzie dostępny.

Co do właściciel auta napisał że auto słabo jedzie ponieważ nie trzyma serii ale wyleczymy auto do końca.

A z czasem może jakiś wirus wskoczy wieć zapas na instalacji będzie taki jak preferuje...

Edytowane przez V-Gaz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt liczyłem jak dla siebie czyli lepsze węże itp, zresztą to nie jest taka straszna różnica w cenie.

W swoim aucie też wszystko zmieniałem oprócz butli.

Sąsiadowi też zmieniałem z 2 gen na sekwencję w volvo.Koszt wyniósł 1100zł silnik 5 cylindrowy, u gazowników zaśpiewali 2200zł

Co do biznesu myślałem o tym, ale póki co pracuje i brak czasu na inne prace.

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pytałem u tego gazownika https://www.facebook.com/pages/Auto-Gaz/748244761881178

To powiedział mi 3800zł części + robota w 1.8T 163KM...nie za drogo ?

Graty jak w linku poniżej.. nie mam tam konta więc nie mogę podejrzeć...

http://lpg-forum.pl/audi-a-4-1-8t-120kw-bfb-2005r-b7-t42736.html

Szczerze to myślałem że wyrobie się max w 2500 za wszystko z robotą u dobrego gazownika

Edytowane przez cabanmat
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3800 do 1,8t to czyste złodziejstwo. Dałem.2400 i śmiga jak ta lala.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Adama takie ceny to norma-graty i strojenie w najlepszym porządku,

za 2500 założysz to samo ale w innym regionie Polski-niektórzy monterzy zjeżdżają z cenami,


3800 do 1,8t to czyste złodziejstwo. Dałem.2400 i śmiga jak ta lala.

ale nie za QBox i Hana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U Adama takie ceny to norma-graty i strojenie w najlepszym porządku,

za 2500 założysz to samo ale w innym regionie Polski-niektórzy monterzy zjeżdżają z cenami,

3800 do 1,8t to czyste złodziejstwo. Dałem.2400 i śmiga jak ta lala.

ale nie za QBox i Hana

Rozumiem ale do tej mocy, a nawet do wiele większej 4+ i Ac wystarczy w zupełności. Co do Hanek to sami nie wiedzą ile brać (a cudowne to one wcale nie są) Ale jak to mówią: Kto bogatemu zabroni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nie za QBox i Hana

Dlaczego nie

Może zależy od rejonu.

W lubelskim zapłaciłem 2400zł za Qbox-a,hany zamontowane pojedyńczo,ac czerwony, wlew pod klapką i butla zamontowana do jazdy do przodu - auto A3 1.8T 180km

Strojenie poprawiłem sam na korekty.

Lpg chodzi idealnie

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


wlew pod klapką i butla zamontowana do jazdy do przodu

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nom,


i butla zamontowana do jazdy do przodu -

nom, tekst za***isty :), no ale to podstawa prawidłowego montazu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam kazałem tak zamontować. Gazownik upierał się że podłoga i tak trochę nachylona do przodu.

Ja jednak byłem przy swoim, gazownik odpuścił - "dobrze zamontujemy jak pan chce"

Gaz można wyjeździć prawie do końca, nie ma przełączania na pb przy rezerwie i mocniejszym depnięciu.

We wcześniejszej A3 chciałem odwrócić butle (ten sam zakład montował), ale trzeba by było otwór powiększać w podłodze.Nie jest on centralnie na środku.Dałem spokój, ale na rezerwie czasem przechodził na benzynę

Edytowane przez edekxp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3800 zł to przesada...

Za taką kwotę to mogę zamontować Keihina (nawet brązowe) + reduktor Prins i sterownik z OBD.

Cena są różne ja taniej nie zejdę...a klient zapłacił 3100 zł.

EdekXP ty liczyć tylko graty i sąsiadowi też zrobiłeś za darmo tyko graty kupiłeś...

Nie mam chęci się z tobą spierać bo i tak nie zrozumiesz...

KTS kosztował mnie 15 tyś złotych, Lunch kosztował podobnie, VagCanPro koło 2000 tyś złotych...i wiele wiele innych rzeczy...

A ty mi mówisz o robieniu za 500 zł robocizny czy za pół darmo...

Wyjazdy na szkolenia testy marnowanie pół nocy na naukę...

Spróbuj ruszyć biznes w dużych miastach a nie na wiosce to wtedy możemy rozmawiać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam. Już mogę cokolwiek napisać o samej instalacji i o Panu który mi to wszystko zmontował. Przejechałem trasę 1000 km bez najmniejszych problemów prędkość 160-190 spalanie 12,6 litra gazu (teren raczej wymagający, co chwile podjazdy i gaz w podłodze - jestem zadowolony). Gaz włącza się nawet nie wiem kiedy - całość zestrojona idealnie (o takie coś mi własnie chodziło). Pod maską trzeba poszukać instalacji- nie rzuca się w ogóle w oczy ( co też świadczy o tym, że instalacja nie była wykonana "na szybko"- zdjęcia podeślę jutro). Generalnie podejście b. profesjonalne zawsze dostawałem rzeczową i satysfakcjonującą odpowiedź. Co mi się jeszcze spodobało to to, że każdy z pracowników ma czas żeby porozmawiać z klientem, zapalić papierosa, przemyśleć i nikt nie robi nic na szybko. Dodatkowo chłopaki znaleźli błąd w dolocie powietrza do turbiny za co też należy się duży plus. Ogólnie mówiąc jestem b. zadowolony z instalacji i samego podejścia do klienta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...