Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 ARM] Silnik nierówno pracuje jak jest zimny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam proble mam audi a4 z silnikiem 1,6 i jak jest zimni nie pracuje równo jak chcem ruszysc to ja by nie mia sił i jak jade to jak dodaje gazu to przerywa

ale wszystko zaczyna pracowac równo jak silnik jest nagzany w tedy jest ok w tedy ładnie chodzi iłanie przyspiesza pomózcie mi chłopaki rozwiazać temn problem :hi:

Opublikowano

silnik krokowy lub sonda lambda

Opublikowano

nie ten dzial :blink::wallbash:

Opublikowano

najpierw to ku..... VAG :polew: :polew: :polew: :polew:

Opublikowano

tak wystepuje aparat zapłonowy i mam przebicie na na jednym kablu bo przez przypadek dotkłem i niezle kopło ale najlepiej to podłoczy pod kompa dzieki za rade

pozdrawiam[br]Dopisany: 25 Wrzesień 2008, 13:20_________________________________________________mi tez to wyglada na silnik krokowy a jeszcze jedna wada jest jak skrecam kierownica to silnik przygasa na wolnych obrotach to chba napewno bedzie silnik krokowy ale nie jestem pewny wole soie opdłczyć pod vag to bede pewny bo pieniedzy w błoto nie bede wydawał

pozdrawia i dzieki

Opublikowano

podjedz sobie do servisu i podłaczy kompa i bedziesz wiedzial co i jak i przy okazji wysztko ci sprawdza

Opublikowano

dzieki ja ci co klna to wogule sie nieznaja sa po ty by ludzi podenerwowac i nioc wiecej nie wim po co oni tu sa :hi:

ta tych co pomagaja to sedeczne dzieki

pozdrawiam

Opublikowano

a kto tu klnie? co? :polew: :polew:

Kolego Kamil22 pisz poprawnie bez błędów :mysli:

Opublikowano

ale jak ja krece kołami w lewo albo w prawo np bez gazu i i wchodze w skrzyzowanie to mocno spaja obroty nie ze letko to jest druga wada ale pojade se na vag [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2008, 13:11_________________________________________________kupiłem se vag podłoczenie od kompa do audi i zaistalowałem na komie i wykrywa mi port3 ale nie wykrywa interfrec moze brakuje czegos jak cos to prosze o rade to se sam sprawdze jak to przyczyna jest z góry dziekuje

pozdrawiam [br]Dopisany: 28 Wrzesień 2008, 13:14_________________________________________________juz działa vag ale wyskoczyło mi 7 błedów ale nic nie rozumiem z tych błedów innym jezykiem jest naoisane jak to sie mówi jezykiem elektryka

Opublikowano

sprawdz masę bo przez to może być tyle błędów

Opublikowano

podjedz sobie do servisu i podłaczy kompa i bedziesz wiedzial co i jak i przy okazji wysztko ci sprawdza

taa... i z kasy się wyczyścisz:D

Opublikowano

nie bede latał po działach bede teraz cały czas na tym musze to do kupy pozbierać :hi:i jak cos bede wiedział to poinforuje musze rozwiazać ten problem :)[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2008, 19:39_________________________________________________a przeustnica chyba obojetnie czy jest zzimy czy nie to chyba tak samo działo co mnie [br]Dopisany: 30 Wrzesień 2008, 19:41_________________________________________________juz nie bede latał bede sie trzymał tego działu[br]Dopisany: 30 Wrzesień 2008, 20:03_________________________________________________w sobote sie wezne za malenstwo bo teraz czasu nie mam jak cos bede dawal znac i podłocze vag a njapiertw akmulator naładuje i wykasuje błedy i i jeszcze raz sprawdze ale to dopiero w sobote :hi:

Opublikowano

Hej. Ja równeż mam taki sam silnik i taki sam problem. Faktycznie jeśli przez trzy dni nie będe jeździł samochodem to przy niskiej temperaturze jak go odpale to w momencie dodawania gazu obroty spadają, a wręcz jakby palił nie na wszystkie tłoki. Dopiero gdy zdejme nogę z gazu wszystko wraca do normy. Z własnego doświadczenia przed jazdą pozostawiam samochód na wolnych obrotach około 5 min. Później wszystko jest ok. Gdy użytkuje samochód co dzień nie mam takiego problemu. Jak wiecie co może byc tego przyczyną to prosze o rade. A tak na marginesie jeżdze na swiecah NGK i zakładałem je półtora roku temu. Co ile wymienia się świece?

Opublikowano

nie ma czasu nawet zeby kupic czujnikale jak kupie to sie odezwe i powiem czy cos dało [br]Dopisany: 15 Październik 2008, 20:37_________________________________________________dla bezpieczenstwa jeszcze p[ojchałem do elektryka samochodowego i mi sprawdził wyszło ze jest czujnik hall walniety i i czujnik temp cieczy dzis zamowiłem jutro bedzie dostawa wyniesie mnie to 200zł zobaczymy rezultaty jak zamotuje

pozdrawiam

[br]Dopisany: 21 Październik 2008, 11:08_________________________________________________to wymieniłem czujnik obrotów silnika i czujnik tem cieczy dało to cos ale jeszcze nie do koca i jeszcze załozyłem staru rzepłymomierz bo ten nowy niechciał sie sprawowac po załozeniu starego jest wieksza poprawa ale eszcze jest take cos ja by nie pracował na szystkich cylindrach odczasu mi sie tak zdarza jak by miał mało paliwa odstawał a i jeszcze jak jade to jak srecam i nieraz jak skrecam n na lzie to obroty mi spadaja ale nie mało tylko duzo podkreslam miałem opony 195 a teraz mam 205 i 16 cali a w czesniej 15 cali jest różnica w tedy moga wpadywwac obroty bo moze ma duzy nacisk prosze o opinie

pozdrawiam

Opublikowano

zajme sie juz nie długo kupie i dam znac [br]Dopisany: 24 Październik 2008, 21:53_________________________________________________wymiana kabli pomogła :):hi:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...