spanky Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 to najlepiej zrób to jak bedziesz ruszał .... i najlepiej na parkingu podziemnym nieee, lepiej prawym bokiem auta blisko ściany.. jeszcze z wystawiona głową zawadzi o sciane i dopiero bedzie .... :diabelek: tak czy siak bedzie słychac .... :diabel2:
MDM Opublikowano 19 Stycznia 2007 Opublikowano 19 Stycznia 2007 wiem ze gwiżdze bo kiedys rozebrałem sobie prawie cały przód somochodu( szukałem któredy mi woda cieknie) to wsrodku gwizdało ze ho ho
pablo8004 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Mam to samo gwizdanie, pojawia sie od ok 1800obr. i przestaje przy 3200 okolo. Pojawilo mi sie to po czyszczeniu turbinki, z tym ze zmienilem program na oryginal, bo mialem wczesniej wirusik. Wczesniej na chipsie teg nie slyszalem, wiec tez sie zastanawiam czy to norma czy cos skonocilem przy czyszczeniu. Sprobuje zmienic program i zobacze jak to sie zachowa, bo przed czyszczeniem tego nie bylo. Napisze co i jak po tescie.
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2007 Opublikowano 21 Stycznia 2007 Mam to samo gwizdanie, pojawia sie od ok 1800obr. i przestaje przy 3200 okolo. Pojawilo mi sie to po czyszczeniu turbinki, z tym ze zmienilem program na oryginal, bo mialem wczesniej wirusik. Wczesniej na chipsie teg nie slyszalem, wiec tez sie zastanawiam czy to norma czy cos skonocilem przy czyszczeniu. Sprobuje zmienic program i zobacze jak to sie zachowa, bo przed czyszczeniem tego nie bylo. Napisze co i jak po tescie. dlaczego zmieniłes program na ori ?
pablo8004 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Zmienilem program bo mialem tanie rzemioslo, uniwersalny do danego modelu sterownika i auto strasznie dymilo przy przyspieszaniu. Po prostu szkoda silnika. Pojutrze postaram sie zrobic tescik, chociaz dzisiaj sie wsluchalem i to bardziej syczenie niz gwizdanie, a kolektor tez czyscilem, wiec moze mam nieszczelnosc w ukladzie ssacym.
pablo78 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Opublikowano 22 Stycznia 2007 Sam ten temat poruszałem na forum: http://www.a4-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=3988 Tak naprawdę jedyne co zrobiłem to olałem sprawę. W końcu nawet miły ten gwizd.
alvaro Opublikowano 30 Stycznia 2007 Opublikowano 30 Stycznia 2007 powiem wam że u mnie w AWX strasznie syczy mam rozebrany tunel środkowy, schowek z prawej str i obudowępod kolumną kierownicy (bo zmieniałem navi) i ten syk u mnie przy wyższych obrotach zamienia się w jakby sprzężenie może to być coś ze zmienną geometrią łopatek ???
Bastek Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 Ekstremalne przypadki to taki luz na wałku że wirnik obciera o obudowę, czasem też do układu wpadnie "mucha w kasku", uszkodzi którąś z łopatek i już mamy piękny świst Jak tylko gwiżdże a nie puszcza oliwy to jeździć i się nie przejmować.
kalina Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 Witam. Proponuje sprawdić nakrętki turbina\rura wydech. U mnie notorycznie się odkręcają i zaczyna gwizdać. Ewentualnie kolejne 3 śruby za katalizatorem(dostęp fatalny).
alvaro Opublikowano 4 Lutego 2007 Opublikowano 4 Lutego 2007 u mnie to był pęknięty zbiornik podciśnień mocowany przy prawej podłużnicy ( w etce nazywa się to tłumik nie wiadomo czemu...)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się